Европейското финансиране е довело до ръст на пазара на бизнес софтуер у нас

| от |

За първи път общият брой на проектите за внедряване на системи за управление на бизнеса е надхвърлил 200 за една година

Европейското финансиране е довело до сериозно развитие на пазара на системи за управление на бизнеса през 2013 г. и 2014 година. В резултат на това за първи път общият брой на проектите за внедряване на решения от клас ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management) и BI (Business Intelligence) е надхвърлил двеста за една година. Тези тенденции бяха представени от независимата агенция за пазарни и бизнес проучвания CBN – Pannoff, Stoytcheff & Co. в рамките на годишния финансов форум „Бизнес решения във финансовия сектор“ 2014, който беше организиран през отминалата седмица от лидерите на пазара за софтуерни решения за финансовия сектор – Балкан Сървисис.

Друга важна тенденция е, че внедряванията на системи от типа CRM и BI сумарно достигат около 1/3 от броя на проектите за внедряване на ERP решения. По данни на CBN – Pannoff, Stoytcheff & Co. Балкан Сървисис е лидер при внедрителите на софтуер за бизнес анализи (BI – Business Intelligence) с 40% от пазара. Любопитно е също, че въпреки нарасналата популярност на т. нар. „облачни“ системи и на модела софтуер като услуга (SaaS – Software as a Service) такива проекти почти няма и на практика този тип решения отсъстват, става ясно още от данните, представени на конференцията. „Облачните“ решения представляват софтуерни системи, които не са внедрени на сървърите на клиента, а се използват отдалечено посредством уеб интерфейс. През последните години те набират популярност основно сред малките и средни фирми, но банките и големите предприятия все още предпочитат традиционния on-premise модел.

 

Балкан Сървисис ООД e лидерът на BI пазара в България, според независимо проучване на агенцията CBN – Pannoff, Stoytcheff & Co. Фирмата предлага консултантски услуги в сферата на приложенията за бизнес управление, с акцент върху BI (Business Intelligence), ERP (Enterprise Resource Planning), и CRM (Customer Relationship Management) сегментите, а от скоро е и сертифициран партньор на IBM за BPM (Business Process Management), както и на немската LucaNet AG за решения за финансова консолидация, планиране и бюджетиране. Освен с внедряване на бизнес софтуер, фирмата доставя цялостна IT поддръжка и услуги, както и изготвяне и управление на Европейски Проекти. Ефективните бизнес решения, които внедрява компанията, са насочени към оптимизация на бизнес процесите. Сред клиентите на компанията, възползвали се от нейните BI услуги са: Coca-Cola Hellenic, Бони Холдинг, Винпром Пещера, Дерони, Фикосота Синтез, Юниливър, Интерснак и много други.

 
 

Изненади в бокс-офис класацията на Северна Америка

| от chr.bg |

Романтичната комедия „Луди богаташи“ оглави бокс-офис класацията на Северна Америка с приходи от 25 милиона щатски долара за уикенда и 35 милиона долара за петте дни, откакто излезе по екраните, съобщиха световните информационни агенции.

При бюджет 30 милиона долара, филмът с почти изцяло азиатско-американски актьорски състав, надхвърли очакванията.

Констанс Ву е в главната роля на адаптацията по бестселъра на Кевин Куан. Героинята ѝ е американка, която преживява културен шок, когато се запознава с неприлично богатото семейство на приятеля ѝ в Сингапур. В ролите са също Хенри Голдинг, Джема Чан, Мишел Йео. Режисьор е Джон М. Чу.

„Луди богаташи“ е първата романтична комедия от почти три години, която дебютира с повече от 20 милиона долара в бокс-офис класацията на Северна Америк – от „Тотал щета“ с Ейми Шумър.

На второ място е водачът от миналата седмица „Мега звяр“ с 21,2 милиона долара.

Дебютният филм „22-ра миля“ с Марк Уолбърг зае третото място в бокс-офис класацията на Северна Америка с приходи от 13,6 милиона долара.

Четвърто място си поделят дебютният „Алфа“ и „Мисията невъзможна: Разпад“ с приходи от 10,5 милиона долара всеки. Пети е „Историята на Кристофър Робин и Мечо Пух“ с 8,9 милиона долара.

Друг дебютен филм за седмицата не предизвика особен интерес сред зрителите – „Клубът на милионерите“. Той беше разпространен само в осем киносалона заради скандала с един от изпълнителите на главните роли – Кевин Спейси.

Въпреки че във филма участват и други звезди – Ансел Елгорт, Суки Уотърхаус, Ема Робъртс, Били Лурд, за него бяха купени билети на стойност едва 425 долара.

 
 

Поредно признание за Дженифър Гарнър

| от chr.bg |

Американската актриса Дженифър Гарнър, която помним с ролите й в „Джуно“ и „Клубът на купувачите от Далас“, получи своя звезда на Алеята на славата в Холивуд, предаде Франс прес.

Това е признание за над 20-годишната екранна кариера на бившата съпруга на Бен Афлек, играла в над 30 филма.

„За мен това е повод да отбележа 24-годишната си кариера в бранша, изживяна по един наистина щастлив начин. Работих нещо, което ми харесваше. Чудесно е, че мога да споделя този чудесен миг с моето семейство и моите приятели!“, довери Гарнър.

Четиридесет и шест годишната актриса беше придружена на култовата алея от свои роднини, от сестрите й и трите й деца от Бен Афлек. За да почетат събитието тук бяха и актьорите Стив Карел, Брайън Кранстън и Джуди Гриър, нейни екранни партньори.

 
 

Какво ще стане, ако жените ни оставят

| от |

Седим си ние ей така, дните си минават, от работа – вкъщи, от вкъщи – на работа, ракийка, новини, градски транспорт и прочие. И изведнъж жена ни отива при мама, майка ни и тя отива при мама, съседката също е нанякъде – всички жени около нас изчезват едновременно. Човек ще рече, че има световна среща на Ге8. Клубът „Билдерберг“ или нещо такова?

Оставаме сами. И сега какво? Какво се случва, когато всички жени наоколо рязко и неочаквано спре да ги има?

Фазата Рай 

Цялото ни внимание е под наш контрол и можем да го влагаме в каквото си искаме. Можем да си прaвим каквото искаме и действително правим каквото си искаме. Което е същото, каквото правим, когато има жени около нас, но по гащи и с по-безотговорни маниери. Спим по диагонал на леглото, което ни прецаква цялата геомагнитна картина, но сега ни е паднало! Каним хора вкъщи на общо основание, никой не идва. Закусваме боб с наденица, мусака, въобще неща, които са за вечеря. За вечеря ядем снакс. Заковахме пирон в стената.

Фазата ПостРай

Пием с приятели, единият на практика живее у нас. Или май са двама и се сменят, вече не ги различавам. Ракията на баща й свърши, не знаем какво пием. Нашите бащи не ни дават от тяхната. Казват, че достатъчно ни били хранил и сами да си сварим. Подозираме, че и те нямат, защото и те са без жени около себе си.

Заспиваме в една стая и се будим в друга, не знаем кой ден е, цветовете бледнеят, но май е от много цигарен дим. Купуваме телевизор за 4000 лева.

Фазата Ад

Мивката е пълна с чинии, чаши и въобще всякакви предмети от бита – дрехи, боклуци, карбуратор. Не че само жената мие съдовете – делим си домакинските задължения, но когато сме сами нуждата от престижна чистота избледнява. Защо няма нещо като дезодорант за чинии? Обули сме боксерки, които не сме носили от гимназията. Скоро единствената ни чиста дреха ще е костюмът от сватбата, който ни е малък по средата и голям навсякъде другаде. Няма с кого да си говорим. Дотам се стигна – да искаме да си говорим с някого. Нарисувахме лице на кашона от телевизора. Не сме взимали децата от детска градини или там където ходят вече 5 дни. Ваканция ли са, не са ли, имаме ли деца въобще?

Жени, не ни оставяйте! Вие сте нашата дисциплина, нашата любов към живота и нашата публика, пред която да се опитваме да сме стойностни, па макар и никога достатъчно. Не че се молим, де.

Върнете се и дано децата са били с вас, че иначе…

 
 

„Игълс“ детронира Краля на попa Майкъл Джексън

| от |

Американската рок група „Игълс“ детронира Краля на поп музиката Майкъл Джексън от музикалния Олимп, като оглави класацията на най-продаваните албуми в САЩ за всички времена, предадоха световните агенции.

Тавата на „Игълс“ The Greatest Hits 1971-1975″ от излизането си през 1976 г. се е разпродала в тираж от 38 милиона копия. Този показател включва и броя на прослушвания от стрийминг платформите в интернет.

Това означава, че албумът е станал платинен цели 38 пъти!

Досега лидер в класацията беше албумът на Майкъл Джексън „Трилър“. Той е бил удостояван с платинен статут 33 пъти и сега слиза на второ място в класацията на Американската звукозаписна асоциация. На трета позиция отново попада тава на „Игълс“ – „Hotel Calfornia“ от 1977 година, с платинен статус 26 пъти.