Етюд-и-те на София представя „Градски истории“

| от |

Изложба, посветена на 139 години от обявяване на София за столица на България и три години Етюд-и-те на София.

Историите на града ни са с висока степен на лавинна опасност. Те са тези мънички камъни, които, къде на шега, къде не, показват новата насока, към която се движим. Понякога те са свързани директно със сградите, друг път с хората или усещането за тази преходност, в която живеем. И все пак те са оформили града от един малък градец с почти 13 000 души до мегаполиса, който е днес.

4

София! Градът на Божията Премъдрост, събрал в себе си 1.2 милиона души и 492 квадратни километра землище, е цяла вселена от приключения, комедии, трагедии, поезия и личности. За 139 години като столица и 6 хилядолетия като населено място ни показва цял калейдоскоп от събития и случки. Градът, който расте, но не старее, има толкова много лица, че понякога те е страх какво ще откриеш. И все пак, това е градът, който е част от нас.

DSC_1599

Етюд-и-те на София, или Калейдоскоп на един малък човек, се появиха на шега, благодарение на любовта на едно момче към града и натякването на приятелите му. Това не е страница за фотография, а хроника на променящия се град.

DSC_5301

 
 

Даян Крюгер е много, много красива

| от chr.bg |

Диане Хайдкрюгер е родена на в Алгермисен, Германия.

От малка успешно се занимава с балет и даже е приета в елитното балетно училище Royal Ballet School. За жалост кариерата й приключва реждевременно заради контузия.

По-късно се мести в Париж, където работи като фотомодел. Паралелно започва и да се снима в епизодични роли във френски филми. Дебюта на голям екран прави през 2002 г., когато се снима с Денис Хопър и Кристоф Ламбер в „The Piano Player“. Големият пробив обаче идва през 2004 г. с участието в хита „Троя“, където играе Хубавата Елена.

През 2009 г. се снима в „Гадни копилета“ на може би единственият по-красив от нея човек на земята – режисьора Куентин Тарантино. За тази роля е номинирана за Най-добра поддържаща женска роля на Screen Actors Guild Award.

 
 

Бокс-офис класацията: „Хотел Трансилвания“ е номер 1

| от |

Третият филм от поредицата „Хотел Трансилвания“ , който отвежда граф Дракула на круиз, оглави бокс-офис класацията на Северна Америка с приходи от 44 милиона долара.

Приходите от „Хотел Трансилвания 3: Чудовищна ваканция“ са по-високи от дебюта на първия филм от поредицата (42 милиона долара), но по-слаби, отколкото на втория (48 милиона долара).

Водачът в бокс-офис класацията на Северна Америка от миналата седмица – „Ант-Мен и Осата“ остана на второ място с приходи от 28,8 милиона долара.

Новият филм с Дуейн Джонсън „Небостъргачът“ зае третото място с 25,5 милиона щатски долара – най-ниското представяне на филм със звездата напоследък.

На четвърто място в бокс-офис класацията на Северна Америка е „Феноменалните 2″ с приходи от 16,2 милиона долара през петия уикенд и общо 535,5 милиона долара на вътрешния пазар, което го нарежда на девето място в историята. Приходите от филма в света са 856,9 милиона.

„Джурасик свят 2: Рухналото кралство“ зае петото място в бокс-офис класацията на Северна Америка с приходи от 15,5 милиона през уикенда.

 
 

Най-големите егоисти в историята

| от chr.bg |

За да станеш велик, трябва да си и малко егоист. Дори повече от малко, защото всички сме поне мъничко егоисти, но далеч не всеки от нас е велик – с лошо или с добро.

Хората в галерията ни днес обаче са пословични с егоизма си. Той се изразявал по най-разнообразни начини – от болезнено дразнещо неотстъпване в спор, до убийството на десетки милиони.

Грандоманията и егоизмът могат да ни заведат до страхотни висоти. Но могат и да са невъобразимо скъпи. Всеки един от тези хора плаща скъпо за поведението си.

 
 

Големите жени и големите им роли в киното на 2018 г.

| от chronicle.bg |

Голямо кино и още по-големи жени ще ни гледат от големия екран до края на тази година.

Колебливото представяне на киното през първото полугодие на 2018 г. ще бъде многократно компенсирано от това, което ще излезе на широкия екран от август нататък. Сериозни сюжети, високи летви, култови женски образи от историята, няколко обещаващи екранизации, римейкове и един дългоочакван мюзикъл.

Всичките  тези заглавия вече предизвикаха интереса на критици и публика и с нетърпение очакваме да ги видим в киносалоните.

В галерията горе можете да видите големите женски роли в киното, които ще видим до края на 2018 г. Някои от тях вече са спрягани за следващите актриси, номинирани за „Оскар“ през 2019 г.