Едуард Сноудън се чувства в безопасност в Русия

| от |

Бившият сътрудник на американската агенция за национална сигурност Едуард Сноудън е заявил, че сигурността му в Русия е надеждно осигурена, предаде ИТАР-ТАСС.

Сноудън е направил това заявление по време на телевизионен мост между Париж и Москва, свързан с международния ден за защита правата на човека.

„Всичко ми е наред в Русия. Моята сигурност е обезпечена и нямам никакви проблеми с това. Дори ползвам московското метро. Единственият ми проблем е, че нямам възможност да общувам със семейството си.”, е казал Сноудън. / Агенция Фокус

 
 

Пътуваме повече с Air France-KLM Group

| от chronicle.bg |

Нетният резултат на Air France-KLM Group възлиза на -274 милиона евро за цялата 2017 година. Ако се изключат дългосрочните пенсионни разходи, нетният резултат е +1 155 милиона евро, което представлява ръст от 363 милиона евро в сравнение с миналата година.

Търсенето на маршрути в Северна Америка и дестинации на средни разстояния, е довело до увеличение на трафика съответно с 6,1% и 7,4%. Освен това, възстановяването на маршрутите в Азия и Латинска Америка е оказало силно положително въздействие и увеличението е съответно с 6,5% и 8,3%.

През последната година Air France-KLM направи значителен напредък в разширяване на глобалната си мрежа. Групата значително укрепи съществуващите си партньорства с China Eastern, Jet Airways, Vietnam Airlines и създаде новото северноатлантическо с Delta и Virgin Atlantic.

През декември 2017 ., Air France успешно стартира новата си авиокомпания Joon.

В началото на 2018 г., първите данни показват продължаваща положителна тенденция в търсенето: текущите резервации за дълги разстояния за следващите три месеца надминават нивата от миналата година.

Групата провежда инициативи за намаляване на разходите за единица продукт с 1,0% до 1,5% и ще се постигне чрез по-нататъшно увеличаване на производителността, ефективността и по-ниските разходи на новата авиокомпания Joon.

 
 

Новото кетъринг меню за бизнес класа на борда на България Ер

| от |

Националният превозвач България Ер е подготвил специална изненада за пасажерите, които пътуват в бизнес класа. Авиокомпанията въвежда изцяло обновено кетъринг меню за бизнес класа на борда. Новото меню е 4-степенно и е изготвено според европейските кулинарни вкусове, в комбинация с традиционни български ястия и продукти, сред които и емблематичните за страната ни кисело мляко и бяло сирене.

Кетъринг менюто за бизнес класа се състои от различни видове салати, студени предястия, основния ястия и десерти, които ще бъдат сервирани на ротационен принцип всеки месец. Специалитетите са професионално селектирани от шеф Пламен Стамов – главен готвач на ресторант „Ред Канапе“ и ресторант „Рапонги“, и се приготвят за поднасяне на борда от авиационната кетъринг компания Silver Wings.

Менютата са съобразени с дестинацията и сезона. Селекцията се състои от сочно пилешко гриловано филе върху императорски ориз и ароматен сос с печурки; нежно филе от норвежка сьомга със запечени картофи и палитра от гриловани зеленчучи; пилешки гърди с аромат на масло, гарнирани с градински спанак, ориз басмати и фин сос със сирене Филаделфия или крехки свински ноазети от бон филе, поднесени с императорски ориз, конфитирани чери домати и сос с ретро горчица.

Докато пасажерите в бизнес класа прелитат над Европа, те ще могат да се наслаждават на различни видове свежи салати, традиционни български ястия, като баница с масло и сирене, и изтънчени предястия като гъши пастет или ордьовър от местни меса, сирена и билки. Пасажерите ще могат да подслаждат пътуването си с домашно приготвено брауни с парчена орехи и черен шоколад или чийз кейк с шоколадова бисквита и студен крем със семенца ванилия.

Новото меню в бизнес класата на България Ер е част от обновяването на цялостния кетъринг на борда на националния превозвач. От авиокомпанията предстои да обновят и менюто за икономична класа.

 
 

NIKE представят NIKE EPIC REACT с вдъхновяващо видео с участието на Наум Шопов

| от chr.bg |

Премиерата на новия модел маратонки за бягане е на 22 февруари в Paradise Center. 

Бегачите винаги са мечтали за обувка, която може да покрие всички нужди при едно бягане: да предложи повече омекотяване, да щади стъпалото и да връща повече енергия, за да останат свежи по време на бягане. Мечтаната обувка трябва още да е лека и да не се износва, да издържа на удари и на атмосферни влияния, бягане след бягане. Иноваторите в Nike – химици, инженери и дизайнери – се обединиха, за да предложат на атлетите едно изцяло ново решение – иновативната пяна, наречена Nike React.

Naum Shopov (5)

Вдъхновени от страстта на всеки бегач в навечерието на премиерата на NIKE Epic React, от NIKE създават българско видео с главен участник Наум Шопов – актьор и бъдещ лекар,  спортуващ и амбициозен човек. За него спортът и здравословният начин на живот са от първостепенно значение, а усъвършенстването във всяко начинание – важна цел.

Naum Shopov (7)

Във видеото Наум представя бягането като страст, в която има и много житейска философия – започнеш ли да тичаш веднъж, никога няма да искаш да спреш, а бягането ще те провокира да ставаш все по-добър във всичко, което правиш в живота си.

Видеото с Наум Шопов можете да видите тук: (линк)

NIKE EPIC React са не просто усъвършенстван модел маратонки за бягане, а чисто нова концепция на подметката, зад чийто дизайн стои иновация и 4 години труд. Те са малка революция в своя сектор. Подметката е изработена от напълно новата пяна React, по-мека е и позволява на бегачите да не чувстват толкова осезаемо неравностите по пътя.

За по-голяма сигурност и още по-голямо удобство, подметката е издължена в задната част и леко в страничнитa й част. По-голямата площ на подметката от пяна предотвратява така нежеланото движение на крака в обувката по време на бягане. По този начин кракът потъва удобно в пяната, която възпира неприятното хлъзгане, а стъпалото се чувства по-уплътнено.

Премиерата на NIKE Epic React ще се състои със събитие на 22 февруари в магазин NIKE в Paradise Center.

Специален гост ще бъде  Наум Шопов.

По време на събитието всеки ще има възможност да тества своето стъпало, благодарение на специално приложение, с което специалистите на NIKE ще анализират походката, извивката на стъпалото и пронацията. В реално време на екран ще бъде показана разликата в биомеханичната ефективност при използване на различни обувки за бягане.

Naum Shopov (3)

 
 

Има четири основни типа пиячи

| от chr.bg, БТА |

Консумацията на алкохол лесно може да се обясни като резултат от хилядолетни ритуали и привички. Замисляли ли сте се обаче защо всъщност избирате да пиете? На базата на мотивите, подтикващи хората да посягат към чашката, изследователи от Австралия извеждат четири основни типа пиячи, пише в. „Дейли мейл“.

По-доброто разбиране на потребностите по отношение на алкохола може да помогне за насърчаване на хората да пият по-малко или поне да го правят по по-щадящ начин, смятат авторите на изследването от университета „Ла Троуб“ в Австралия.

В личен план всеки може да изтъкне куп мотиви защо избира да пие, което прави по-трудно научното разбиране на причините. Все пак науката разполага с т.нар. мотивационен модел за употреба на алкохол, според който хората пият, защото очакват след това да се почувстват по различен начин.

В частност моделът обяснява, че индивидите разчитат на алкохола да повиши позитивното усещане и да намали негативното. Мотивацията се обуславя и от фактори, свързани с психологическа награда. Те могат да бъдат вътрешни, например подобряване на желано емоционално състояние, или външни, например търсене на социално одобрение, предаде БТА.

Въз основа на това и имайки предвид останалите фактори, играещи роля в консумацията на алкохол – генетика, характер, заобикаляща среда, австралийските специалисти извеждат четири категории.

Според тях хората пият основно, за да се чувстват по-добре (защото е вълнуващо), за да се справят (да забравят тревогите си), от социални съображения (за да се забавляват и да празнуват) и от конформистки съображения (за да се впишат в заобикалящата ги среда).