Една минута в интернет 2012 vs. 2013 г.

| от |

Разликата от миналата година до сега, особено по отношение на използването на YouTube и Twitter, е все едно от „dial up“ да сте минали на широколентов интернет. 2

Числата за годината са предоставени от GP Bullhound, а според тях през 2013 -та, за 1 минута:

– Са се пускали 350 000 туита
– Качва се 100 часа видео
– Amazon прави приходи от 118.000 долара
– Във Facebook се ъплоудват 243.000 снимки на Facebook (това е според Facebook, а не GP Bullhound)

3GP Bullhound няма доклад за 2012 -та, техните числа са сравнени с данните от Intel за миналата година, така че се получава следната сметка:

Според това, колко е броят на туитове през 2013-а (публикувани за 1 минута) е нараснал с 250% , качените клипове в YouTube са с 233 % повече, а търсенията в Google са плюс 75 %, а приходите на Amazon са пораснали с 42% . 1

Обяснението за тази разлика е, че за една година броят на хората, които имат интернет се е увеличил с 3% (в световен мащаб), а интернет в света е по-бърз с 17%.

 
 

Как се украсяват курабийки

| от chronicle.bg |

Обичате ли курабийки? Разбира се, че обичате! Сега както всичко обичано, така и те се развиват и то по много креативен начин.

В интернет през последните няколко години се появиха редица YouTube канали, които обръщат внимание специално на декорирането на курабийки за удоволствие на публиката. На тази тенденция не се обръща достатъчно внимание, а тя силно го заслужава.

Видеата с храна не са нещо ново. Има цели телевизионни канали, посветени на готвенето и гастрономията. Заради това, в момента като че ли наблюдаваме израстването на едно „ново“ изкуство до висотите на киното и музиката.

В момента могат да се намерят подобни компилации, които са дълги дори по 1 час, а акаунти, които предлагат такова забавление и в снимки освен видео, могат да бъдат намерени във всички социални мрежи. В Instagram има страници със стотици хиляди последователи, а видета в YouTube често имат милиони гледания.

 
 

Снимки от сета на новия „Men in Black“

| от chronicle.bg |

„Men In Black: International“ пуснаха нови снимки от снимачната площадка, на които можем да видим и извънземни агенти.

Първият „MIB“ излиза през 1997 година с Уил Смит и Томи Лий Джоунс в главните роли. Този филм обаче се води от Крис Хемсуърт (агент H) и Теса Томпсън (ageнт M). Разбура се, извънземните свинаги са били в центъра на франчайза. Първия филм ни запозна с навика им да „приемат човешка форма“ по особено нелицеприятен начин. Те обаче могат да бъдат и агенти.

1233076 - MEN IN BLACK: INTERNATIONAL

Новите снимки, които можете да разгледате в галерията, ни показват Томпсън и Хемсуърт в традиционните черни костюми на агенти и в най-различни ситуации.

Лиъм Нийсън се присъеди към актьорския състав през май 2018 като началника на Мъжете в черно в Лондон. Ребека Фъргюсън също участва, но нейната роля все още не е известна. Ема Томпсън е агент О, роля от „Men In Black 3″.

Досега франчайзът се е развивал основно в Америка, но с оглед на думата „International“ в заглавието, сега изглежда, че агентите ще си попътуват.

 
 

Проблемът не е в котките, а във вас

| от chronicle.bg |

Ако смятате котките за антисоциални, по-вероятно вие се държите гадно.

Изследователи от Университета в Орегон откриват, че котките всъщност искат да си взаимодействат с хората и особено с тези, които обичат да ги галят. „Забелязахме, че котките прекарват двойно повече време с хората, които им обръщат внимание и си играят с тях, отколкото към тези, които не проявяват интерес“, казва Кристин Витали, докторант по поведение на животните.

В едно от предишните си изследвания Витали открива, че котките ще предпочетат взаимодействие с хора, пред храна или играчки. 

„От експериментите установихме, че котките просто се нуждаят от свободата да си тръгнат, когато искат.“

В изследването бяха използвани 23 домашни котки и 23 от приюти и учените забелязаха, че котките от приюти много повече търсят човешкото внимание, което може би показва, че в приютите животинките са пренебрегвани. Джон Брадшоу, биолог от Университета в Бристол, който изследва котешкото поведени от дълго време, казва, че не трябва да се съсредоточаваме много върху разликите между двете групи, защото само домашните котки са били на своя територия по време на изследването. „Котките се държат много различни в зависимост дали познават мястото или не.“

Той добавя също, че до голяма степен котките са като хората – някои са сдържани, но повечето са приятелски настроени. 

 
 

Netflix инвестира още повече милиарди за оригинално съдържание през 2019

| от chronicle.bg |

Netflix влага огромни усилия в развитието на портфолиото си с авторски проекти. „Fyre: The Greatest Party That Never Happened“, „Black Mirror: Bandersnatch“ и „Tidying Up with Marie Kondo“ са само част мастодонтите на платформата. Те имат едно общо нещо помежду си – струват много пари.

Миналата година компанията имаше бюджет от $12 милиарда долара за проекти. Тази година той ще е $15 милиарда.

„Вярваме, че [Netflix] може да инвестира повече тази година с цената да забави развитието си за момент, но да спечели в дългосрочен план“, казва Бен Суинбърн от Morgan Stanley. В същата графа бюджетът на Netflix през 2017 година е $8,9 милиарда. Някой маркетолози прогнозират през 2020 той да достигне $17,8 милиарда.

„Колкото повече пари вкарваш, толкова повече хора ще намерят нещо интересно за гледане на сайта ти“, сподели Рийд Хастингс изпълнителният директор на Netflix. „Както казват – трябва да похарчиш пари, за да изкараш пари, особено с конкуренти като Disney.“

„The Umbrella Academy“, „Velvet Buzzsaw“ и „High Flying Bird“ са някои от заглавията, които очакваме следващия месец. Сънданс започва другата седмица, така че Netflix може дa пусне и още нови филми преди фестивалът да приключи.