shareit

Дженифър Лорънс в новата кампания на „Диор“

| от chronicle.bg |

  Дженифър Лорънс отново стъпва на модния подиум, за да представи есенната колекция на „Диор“.

Колекция е неофициална и се състои от джинси, чокъри и най-вече – феминизъм. Различното тази година е, че актрисата и носителка на Оскар, която е рекламно лице на марката от 2012 g., за първи път ще се появи на подиума в небрежно облекло. Дрехите, с които ще дефилира са богато щамповани с феминистки послания, като нашумялото в Инстаграм в края на 2016 „We should all be feminists” („Всички трябва да бъдем феминисти“).

Участието на Лорънс точно в тази кампания не е изненада, тъй като тя е активен привърженик на каузата за защита правата на жените. Именно тя беше една от актрисите, които протестираха срещу огромната разлика в заплащането на мъжете и жените в Холивуд. Дори написа писмо до известната феминистка, продуцент и сценарист Лена Дънам, което тя публикува на своя сайт. Това се случи след изтичането на списък, от който стана ясно, че мъжете печелят в пъти повече от колегите си от женски пол.

Миналогодишната колекция на Диор, разработена от  Мария Грация Киури, творчески директор на марката, даде начало на тази модна тенденция на прокарване на политически послания.

То се открои особено на последната седмица на модата в Ню Йорк. Моделите на Крисчън Сириано например се състояха от копринени поли и тениски с надпис „People are people”(Хората са хора), а на тези на Прабал Гурунг пишеше „The Future Is Female”(„Бъдещето е женско“) или “Revolution Has No Borders”(„Революцията няма граници“). Въпреки голямото прокарване на политически послания  в модата от много дизайнери, безспорно най-голяма заслуга за това има Куири, която даде старт на това течение в индустрията. А сега е ред на Дженифър Лоурънс да предаде посланието.

През май в модните списания предстои да бъде разпространена фотосесията на актрисата.

 
 
Коментарите са изключени