DMS с текст „ve4na slava” на ЕГН-то на този, който идва на власт

| от |

Добро утро!

Напредваме в сричането на правилата. Тази седмица започна нов сезон на сричането за асансьорите. Продължихме със сричането на Корпоративна търговска и някакви милиони, дето Сорос вляга за подривни дейности на винаги правите във властта.

Сричането на тема свобода на словото и по-конкретно на номиницията от прокуратурата на журналисти да пишат на кариран лист, защо са написали едни неща из вестницит, бе просто съпътстващ сюжет. Сюжет, плахо  отбелязан тук там, в рамките на хрониките от седмицата.

Грешката ни беше, че не излязохме на масов протест, когато в закони се приемат потенциални санкции за мислене, писане, показване и говорене на журналистите.

В крайна сметка какво точно работят журналистите?

Обясняваме на хората защо в живота им се случва това или онова или критикуваме рисковете при прилагането на политики от изпълнителната власт.

И сричането е винаги е мястото на „включване”,под дъжд, задължително с качулка, която няма как да ни помогне докато джапаме из наводнение с глупост територии.

Всъщност преди да искаме от хората да искат по-малко или повече държава е редно да обясним на тези хора как повечето или по-малкото държава ще промени живота им. Само дето теренът е разкалян от разни лафки, скари за кебапчета и билбордове на разни политици, които кряскат.  Без да броим сутрешното им надвикване из телевизорите.

Какво би станало ако в петък вечер, централно по всички телевизори потече не един, а два часа скандал на седмицата в присъствието на секунданти, които да „застрелят” загубилия със забрана да се появява в телевизиите поне месец. В крайна сметка има остатъчни навици в част от публиката за чуждо телевизионно съдържание.

Може предложението да звучи написано прекалено авангардно, обаче и журналистите се държим точно толкова авангардно с актуалностите, които седмиците ни предлагат.

И защото или страдаме от хронична амнезия за едни кредити към едни медии на стойност около 30 милиона лева, или сме прекалено тъпи, за да не задаваме тези въпроси, или сме прекалено и непростимо предани към т.н. редакционна политика. Заедно със списъците на теми и събеседници – табу.

Едни 30 мустакати милиона, срещу едни 6 милиона за революция от Сорос. Еми стиснат е този човек. Може и реклама да прекъсва обединеното седмично надвикване – Къде са милионите? Зер, няма само за млякото къде е да питаме. А и на Анчка може да се разчита да изплиска млякото.

Изберете си версия и пратете DMS с текст „ve4na slava”на ЕГН-то на този, който идва на власт.

Може и да се включите в списъците за гласуване на разните партии или в тези с издигането на Певски. Очаквайте и номер за DMS с текст – „6ans za peev”…

За финал една картинка:

картинка- телеграма от Първия секретар на руското посолство в Букурещ Вилламов до Министъра на външните работи на Руската Империя Николай Гирс – „Чем хуже в Болгарии, тем лучше.“ В превод – Колкото по-зле е в България, толкова по-добре. Книгата е качена сканирана и готова за прочит сайта на Министерството на външните работи – http://bdi.mfa.government.bg/collections.htm#c=12&b=17&p=84

10609064_10203017760780042_730296842_n

 
 

Почина легендарният китарист на AC/DC Малкълм Йънг

| от chronicle.bg |

Легендарният китарист на AC/DC Малкълм Йънг е починал на 64-годишна възраст.

Музикалната икона е издъхнала в присъствието на своето семейство след дълга битка с деменцията.

„С най-голямо прискърбие ви съобщаваме за смъртта на Малкълм Йънг – обичан съпруг, баща, дядо и брат. Малкълм страдаше от деменция в последните няколко години, но почина спокойно в събота, заобиколен от семейството си“, се казва в изявление на близките на музиканта.

Писмото на AC/DC в социалните мрежи:

„С дълбока скръб съобщаваме, че Малълм Йънг е починал. Той, заедно с Ангъс Йънг, беше основател на AC/DC.

С огромна отдаденост той беше двигателят на тази група. Като китарист, текстописец и визионер той беше перфекционист и уникален човек.

Той беше добър в това, което прави и го правеше точно както искаше.

Лоялността към феновете му беше несравнима.

Като негов брат ми е трудно да опиша с думи какво значеше за мен той в моя живот, връзката, която имахме, беше специална и уникална.

Оставя зад себе си огромно наследство, което ще живее завинаги.

Малъклм, добра работа“

Малкълм заедно с брат си Ангъс създава AC/DC през 1973 г. Оттогава двамата са моторите на групата, която създава 17 студийни албума. Малкълм спря с музиката през 2014-а заради здравословните си проблеми.

Другият брат на Малкълм – Джордж Йънг, почина преди няколко седмици на 70-годишна възраст.

Здравословни неволи покосиха групата отново през 2016 г., когато вокалистът Брайън Джонсън разказа, че има сериозни проблеми със слуха и трудно ще продължи да излиза на сцената.

 
 

Елизабет II и Филип отбелязват платинена сватба

| от chronicle.bg |

Британската кралица Елизабет II и съпругът й – Единбургският херцог Филип отбелязват днес платинена годишнина – 70 години от сватбата си.

Никой от предшествениците на сегашната кралица на британския престол не е отбелязвал толкова голяма годишнина от семейния си съюз. Още през октомври Бъкингамският дворец даде да се разбере, че не се предвиждат никакви публични тържества по повод годишнината. 91-годишната Елизабет и 96-годишният Филип ще останат на днешния ден в замъка Уиндзор.

Телевизия Скай Нюз обяче съобщи, че все пак ще бъде организирано празнично тържество за най-близките приятели и членове на кралското семейство. В събота Бъкингамският дворец разпространи официална снимка на 91-годишната кралица и 96-годишният й съпруг във връзка с тяхната „платинена сватба.“

 
 

Китай ще построи космическа совалка за многократна употреба

| от chronicle.bg |

В съответствие със своята космическа програма, китайската космонавтика планира през следващите 20 години да построи ракета за многократна употреба, свръхтежка ракета и космическа совалка.

Първата цел ще е към 2020 г. да бъде готова ракета-носител „Чанчжън“ от следващо поколение. Предназначението й е да се използва като евтина лека ракета за извеждане на сравнително неголеми спътници в ниска околоземна орбита.

През 2025 г. е планирано да бъде разработен и изстрелян космически летателен апарат за многократна употреба, който много напомня американската космическа совалка. Новият летателен апарат вероятно ще бъде използван и за космически туризъм. Към 2035 г. е планирано да бъде създадена цяла линия ракети-носители за многократна употреба, а към 2040 г. се очаква голям технологичен скок и разработване на многократен носител с ядрена тяга.

Предполага се, че той ще бъде използван за достигане до астероиди и за осъществяване на мегапроекти, като построяване на космическа слънчева електростанция.

 
 

Бродуейският хит „Исус Христос – суперзвезда“ идва у нас

| от chronicle.bg, БТА |

Бродуейският хит „Исус Христос – суперзвезда“ ще има три представления у нас – на 5, 6 и 7 април от 20.00 ч. в зала 1 на НДК.

След няколкото български постановки през последните години, този път пристига оригиналният и най-успешен бродуейски мюзикъл за всички времена от композитора Андрю Лойд Уебър и майстора на лириката Тим Райс. В главната роля е звездата Тед Нийли, който играе Спасителя в едноименния филм на Норман Джуисън и постави рекорд с над 2000 представления на „Исус Христос – суперзвезда“ на Бродуей, Уест Енд и останалите големи сцени по света.

В екипа са 55 забележителни артисти, музиканти и технически специалисти.

Наричан още първата рокопера, шедьовърът ще потопи зрителите в дните преди Възкресението на Спасителя – последните дни на Исус от влизането му в Йерусалим, през Тайната вечеря и Разпятието до Светото Възкресение, които ще бъдат разказани от световни звезди на мюзикъла. Хитовете Gethsemane (I Only Want to Say), I Don’t Know How to Love Him, Could We Start Again Please?, Superstar и много други ще звучат от сцената в зала 1 на НДК.

Премиерата на „Исус Христос суперзвезда“ е през 1971 г. Представянето на спектакъла на Бродуей предизвиква обществени спорове, противоречиви оценки и протести от религиозни групи. През 1973 г. в Израел е заснет филмовият вариант на мюзикъла с режисьор Норман Джуисън и Тед Нийли в ролята на Спасителя. Преди това рокоперата е позната на публиката като музикален албум, в който партията на Исус е изпята от Иън Гилън от „Дийп пърпъл“.

През 1972 г. рокоперата получава пет номинации за наградата „Тони“ – за музика, либрето, актьор в мюзикъл – на Бен Верийн за ролята му на Юда, сценичен дизайн, костюми и осветление. През същата година Бен Верийн печели отличието на Световните театрални награди, а Уебър – за най-обещаващ композитор.

Следва награда „Тони“ през 2000 г. за най-добро възстановяване на мюзикъл и последно през 2017 г. – най-престижната британска награда „Лорънс Оливие“ за завърнал се на сцена мюзикъл.