Ден на отворените врати популяризира осиновяването на кучета от приюта в Стара Загора

| от |

Над 220 кг. гранулирана храна за кучета беше събрана по време на проведения за пръв път през уикенда  Ден на отворените врати в Общинския приют за безстопанствени животни – Стара Загора. Събитието привлече много граждани, доброволци и родители с малки деца. Питомците на приюта бяха разходени, погалени и почерпени с лакомства. Те получиха и много подаръци под формата на консерви, поводи за разходка, одеалца и други необходими пособия за отглеждането им.

Някои от посетителите използваха възможността да отведат със себе си няколко от обитателите на приюта. Осиновяването им за домашни любимци добива все по-голяма популярност сред старозагорци. Те използват шанса да се сдобият напълно безплатно – само срещу лична карта, с обезпаразитено, кастрирано и ваксинирано срещу бяс куче. А според общинската Наредба за реда и условията при отглеждане на животни в населените места, собствениците на кастрирани животни не плащат данък за тях.

За радост на служителите в приюта на посещение пристигнаха маркетинговият директор на ПФК БЕРОЕ Ваня Джаферович и пресаташето Емил Димов, които също откликнаха на поканата за участие в осиновителската кампания. Те разходиха няколко от настанените в приюта кучета, дариха ги с лакомства и си поиграха с тях. Чрез кампанията от приюта се опитват да променят нагласите към „непоисканите“ животни, като ги извадят от анонимност и им дадат шанс да намерят добър и сигурен дом.

Сред посетителите беше и младо семейство с малко дете, което отведе със себе си пухкав приятел – малко кученце. Доброволци бяха отличени от служителите в приюта с грамоти за помощта, която даряват безвъзмездно и от сърце за каузата в помощ на осиновяване на близо 80-те обитатели на приюта. Грамота получи и Ингрид Хюз, която заедно със съпруга си даряват всяка седмица храна и намират домове на много от кучетата в приюта. Оттам отправят благодарности към всички, участвали в кампанията „Осинови куче – спаси живот!“.

Повече информация за нея може да бъде намерена на специализирания сайт (http://priut.starazagora.bg/index_bg.html ). Там се публикуват снимки на обитателите в приюта, както и информация за реда при осиновяване на животните. Подробно са разяснени и предимствата на осиновяването на домашен любимец точно оттам.

 
 

Трейлър на „Documentary Now!“: Това не е Марина Абрамович

| от chronicle.bg |

В новия сезон на „Documentary Now!“ в ролята на Марина Абрамович се появява… Кейт Бланшет. Участват още Таран Килам, Джон Мулани и Оуен Уилсън. Пародията наистина си заслужава поглед.

За тези, които имат нужда от още малко убеждаване – IFC пусна трейлър на шестте епизода. 

Сериалът се присмива на манията по документални филми. Първият сезон има 6 серии, които правят трибют на документалния формат по забавен начин. Поръчват се втори и трети сезон още преди да е излъчен първият епизод на първия сезон.

Режисьор отново е Алекс Буоно, а сценарист – косъздателят на сериала Сет Майерс. Майкъл Кийтън също се в епизода „Batsh*t Valley“.

 
 

Дедпул се закача с Хю Джакман за #10YearChallenge

| от chronicle.bg |

Шегите на гърба на Хю Джакман от страна на Дедпул (и респективно на неговия приятел и колега Райън Рейнолдс) продължават. Уолварийн е емблематичен образ още от началото на X-Men като Джакман се появява в ролята общо 11 пъти. Дедпул – не чак толкова.

Официалният акаунт на филма „Deadpool“ в Twitter също участва в предизвикателството #10YearChallenge, в което хората пускат две свои снимки – от сега и отпреди 10 години. В поста виждаме снимка от „X-Men Origins: Wolverine“ с Логан в цялата му екшън красота, а до нея – снимка на гроба му, маркиран с X от Лора – негов клонинг и дъщерна фигура.

За сега Джакман не е отговорил на закачката, но сме сигурни, че отговорът се подготвя. Шегите между него и Рейнолдс не са от вчера. Дедпул обаче не спря с Уолварин. Следващият пост е насочен директно към добродушния гигант Колосъс:  

Хю казва, че с радост би играл друг супер герой, но никога няма да се завърне в ролята на Уолварийн. Това, разбира се, не спира Рейнолдс и много други да се опитват да променят мнението му – най-често чрез шеги. Дедпул често се подиграва на на колегата си като веднъж носи негова маска, а във втория филм имаше музикална кутия със сценката от смъртта на му.

Deadpool-Movie-Hugh-Jackman-Mask

 
 

Расистка играчка в яйцата Kinder Surprise

| от chronicle.bg |

Производителите на шоколадовите яйца Kinder Surprise се извиниха на ужасени родители, чиито деца намериха играчки с надпис KKK. Трите букви се намират върху три балона, държани от фигурка на самото яйце.

KKK е характерно и емблематично съкращение на радикалната расистка група Ку Клукс Клан. 

Виктория от Австралия първоначално се „изсмяла в шок“ от играчката, но след това осъзнала колко тежки последствия може да има. За щастие 15-месечният й син Алекссандър още не познава азбуката. „Това е чудовищно недоглеждане от страна на производителите. Повдига въпроси дали компанията наистина подкрепя такива неща и дали това не е подсъзнателна реклама.“

Друга майка, Лиз Камерън, пък оприличи прическата на фигурката на тази на Доналд Тръмп – в миналото той е бил обвиняван в подкрепа на крайно десни идеологии.

 

 

Компанията Ferrero, собственик на Kinder, обясни, че е станала грешка с дизайна на играчка и се извини.

„Първоначално играчката имаше само 1 балон с буквата ‘К’. В следствие обаче бяха добавени още 2 балона, за да се подкрепи структурата й, защото безопасността и качеството на играчките ни е най-висок приоритет. Нямаме абсолютно никакво желание и намерение да се асоциираме с Ку Клукс Клан и искрено се извиняваме на клиентите си. Не подкрепяме тази организация по никакъв начин. Буквата ‘К’ върху балоните е логото на Kinder, а самата фигурка е произведена по повод 50-годишнината на компанията. Всеки, който е получил такава играчка в яйцето си, може да се свърже с отдела ни за обслужване на клиенти и играчката му ще бъде сменена.“

 
 

Как се украсяват курабийки

| от chronicle.bg |

Обичате ли курабийки? Разбира се, че обичате! Сега както всичко обичано, така и те се развиват и то по много креативен начин.

В интернет през последните няколко години се появиха редица YouTube канали, които обръщат внимание специално на декорирането на курабийки за удоволствие на публиката. На тази тенденция не се обръща достатъчно внимание, а тя силно го заслужава.

Видеата с храна не са нещо ново. Има цели телевизионни канали, посветени на готвенето и гастрономията. Заради това, в момента като че ли наблюдаваме израстването на едно „ново“ изкуство до висотите на киното и музиката.

В момента могат да се намерят подобни компилации, които са дълги дори по 1 час, а акаунти, които предлагат такова забавление и в снимки освен видео, могат да бъдат намерени във всички социални мрежи. В Instagram има страници със стотици хиляди последователи, а видета в YouTube често имат милиони гледания.