Хроника на лукса: 10 години Chopard в България

| от chronicle.bg |

След няколко дни луксозният бранд за бижута Chopard празнува 10 години от откриването на бутика си у нас.

Вероятно сте чували за тази марка: днес тя има общо 13 дъщерни дружества в Германия, Австрия, Испания, Франция, Великобритания, Италия, Съединените щати, Латинска Америка, Азия, Япония, Хонг Конг и Малайзия. Тази добре развита мрежа се състои от 157 бутици и 1400 точки на продажба.

Съпрезидент и творчески директор на марката е Каролин Шойфеле, която гостува у нас за откриването на ексклузивния бутик Chopard в София през 2007 г., заедно с Ева Херцигова. Другата седмица се очаква бизнесдамата да се върне отново в столицата ни, за да отпразнува и 10-годишния юбилей на бранда у нас.

Каролин е четвърто поколение Шойфеле, член на баденската предприемаческа фамилия. През последните над 25 години тя сама си е извоювала името на дизайнер новатор. Нейната блестяща кариера, особено за жена в Швейцария, заслужава специално внимание.

Каролин Шойфеле завършва образованието си в Международното училище в Женева, специализирайки дизайн и гемология. След това лично избира рубините, изумрудите и сапфирите за своите произведения, защото самите скъпоценни камъни са първоизточник на вдъхновението й.

Pushkin_Collection

Една от най-впечатляващите колекции на Каролин е колекцията „Пушкин“, създадена по случай 200-годишния юбилей на великия поет. Състои се от колие, гривна и пръстен от бяло злато с инкрустирани общо 5532 брилянта, 108 рубина и 54 перли. Своеобразен тест за бижуто е филмовият фестивал в Кан, сред спонсорите на който е и Chopard.

Емблематична за Chopard е колекцията „Щастливите диаманти“ (Happy Diamonds), създадена през 1976 г. Идеята за нея идва от лотарийните игри, в които топките се въртят в пластмасово кълбо. Дизайнерът наблюдава това въртене и така й хрумва да създаде часовник със свободно движещи се в „рамката“ на циферблата, а и в него самия, скъпоценни камъни. Така, благодарение на новаторския дух на Каролин, „Happy Diamonds“ са часовници, по които и днес хората разпознават Chopard.

Caroline Scheufele, Chopard co-president 1

Каролине Шойфеле лично участва и в редица благотворителни организации, сред които Международната фондация на Хосе Карерас за борба с левкемията, фондация „Сабрина“ за болни деца и други. Освен това, от Каролин се ражда идеята Chopard да използва единствено етично добити диаманти и други скъпоценни камъни. Самата тя казва, че всички по веригата трябва да се борят с незаконния и понякога жесток добив в мините, така че всичко в този процес да е прозрачно.

 
 
Коментарите са изключени за Хроника на лукса: 10 години Chopard в България