shareit

БНТ пусна мустак

| от |

Централният вход на БНТ на столичната улица „Сан Стефано“ 29 от 1-ви ноември е с ефектни мустаци. Националната медия „пусна мустак“ в деня, в който в целия свят стартира глобалната инициатива за превенция на рака на простатата „Моември“. Мустаците ще посрещат служителите и гостите на обществената медия през целия месец, за да им напомнят колко е важна профилактиката на заболяването.

Националната телевизия е дългогодишен партньор на кампанията, като тази година нейни лица станаха водещите на „Още от деня“ и „Здравето отблизо“ – Димитър Цонев и Мария Андонова. Днес „Здравето отблизо“ ще обърне внимание на профилактиката на коварното заболяване през очите на специалистите. Темата ще има продължение и в четвъртък (6 ноември) в предаването на Димитър Цонев „Още от деня“.

„С огромно удоволствие се включвам в тази инициатива, защото съм убеден, че всеки мъж, който държи на себе си, трябва да се грижи за своето здраве. Това е въпрос на лична отговорност не само към теб самия, но и към хората около теб. Редовно си правя профилактични прегледи и смятам, че една такава информационна кампания трябва да бъде подкрепена“, коментира водещият на „Още от деня“ Димитър Цонев.

„Включвам се в кампанията, защото смятам, че е важно да обръщаме внимание на проблемите, колкото се може по-рано, а не да си заравяме главата в пясъка и да се правим, че ги няма“, каза водещата на „Здравето отблизо“ Мария Андонова.

Зрителите си спомнят как миналата година водещият на БНТ Георги Любенов също засвидетелства съпричастност към каузата, появявайки се на екран с нетипични за него мустаци.

„Моември“ 2014 обедини за каузата си единадесет от най-големите български актьори – Красимир Ранков, Явор Милушев, Мариус Донкин, Марин Янев, Валентин Танев, Ива Дойчинова, Николай Урумов, Георги Мамалев, Стефан Илиев-Чечо, Христо Мутафчиев, Ицках Финци, Ириней Константинов.

Кампанията е съпровождана с редица събития и изяви, целящи да насочат вниманието на мъжете към необходимостта от редовни прегледи при уролог. Глобалната инициатива „Моември“, известна в целия свят като „месецът на мустака“, възниква в Австралия през 2003 г., а в последните три години доби голяма популярност и у нас.

 
 
Коментарите са изключени