Без трансфери за Барселона до 2016 година

| от |

Барселона няма да може да привлича нови футболисти в следващите два трансферни прозореца.

Това стана ясно днес след окончателното решение на Спортния арбитражен съд, който отхвърли жалбата на каталунците. Така официално бе съобщено, че на „Камп Ноу“ няма да се правят трансфери до 1 януари 2016 година.

Както вече е известно, по-рано през тази година, Дисциплинарният комитет към ФИФА излезе с решение да санкционира Барселона заради „груби нарушения на правилата за привличане на чуждестранни футболисти под 18 години“. /БГНЕС

 
 

От промоутърка на вода до актриса – Келет Кутберт

| от chronicle.bg |

Кой да знае, че една фотобомба може да те издигне толкова! За Келет Кутберт това означава роля в сапунената опера „The Bold And The Beautiful“.

На тазгодишните Златни глобуси Кутберт стана известна като „Fiji Water Girl“ (момичето с водата Fiji) след като е наета да разнася бутилки с минерална вода на събитието. Тя попада в редица снимки зад знаменитости и заради си привлекателната си външност беше забелязана от широката общественост.


View this post on Instagram

@erwinloewen

A post shared by Kelleth Cuthbert (@kellethcuthbert) on

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

A post shared by Kelleth Cuthbert (@kellethcuthbert) on

Келет е и модел като в Instagram има около едва около 228 000 последователи. Разгледайте най-красивите й кадри в галерията ни. „Нямах време дори да седна и да помисля какво ще последва от всичко това, но каквото и да е, ще бъде вълнуващо“, каза девойката пред списание Glamour. „Според мен съм готова за всичко, но в интернет нещата идват и си отиват ей така. Ще видим. Харесва ми да играя, но всичко извън ролите е просто шум.“  


View this post on Instagram

Winter sale at @labno25. Up to 80% off! ❄️

A post shared by Kelleth Cuthbert (@kellethcuthbert) on

 
 

Съвсем скоро ще можем да създаваме петиции във Facebook

| от chronicle.bg |

Съвсем скоро ще можем да създаваме петиции във Facebook. Опцията се казва „Community Actions“ и ще позволява да се свързваме с местните управници, за да разбират по-лесно обществените желания и нагласи.

Опцията ще излезе първо в САЩ и ще се съдържа в това да направим петиция и да тагнем в нея хора или организации, към които тя би се отнасяла. Поддръжниците на петицията ще могат да я обсъждат с останалите, а също така ще могат и да организират събития и набиране на средства.

Facebook вече е известен със организационната си силата собено в САЩ – например групата Pantsuit Nation или The Women’s March. В последните години социалната мрежа все повече осъзнава своята политическа мощ, давайки място за мнения и организация на толкова много хора. „Даваме на хората възможност на хората да предлагат промени в обществото си и да си партнират в избора на техни представители.“

От TechCrunch обаче подчертава, че през последните години недоброжелатели също се възползваха силно от възможностите на Facebook. Въпреки взетите мерки е лесно да си представим как с петициите също може да се злоупотреби. Както и с мерките за безопасност, които могат да се използват пък за спирането или забавянето на положителна инициатива.

 
 

Netflix инвестира още повече милиарди за оригинално съдържание през 2019

| от chronicle.bg |

Netflix влага огромни усилия в развитието на портфолиото си с авторски проекти. „Fyre: The Greatest Party That Never Happened“, „Black Mirror: Bandersnatch“ и „Tidying Up with Marie Kondo“ са само част мастодонтите на платформата. Те имат едно общо нещо помежду си – струват много пари.

Миналата година компанията имаше бюджет от $12 милиарда долара за проекти. Тази година той ще е $15 милиарда.

„Вярваме, че [Netflix] може да инвестира повече тази година с цената да забави развитието си за момент, но да спечели в дългосрочен план“, казва Бен Суинбърн от Morgan Stanley. В същата графа бюджетът на Netflix през 2017 година е $8,9 милиарда. Някой маркетолози прогнозират през 2020 той да достигне $17,8 милиарда.

„Колкото повече пари вкарваш, толкова повече хора ще намерят нещо интересно за гледане на сайта ти“, сподели Рийд Хастингс изпълнителният директор на Netflix. „Както казват – трябва да похарчиш пари, за да изкараш пари, особено с конкуренти като Disney.“

„The Umbrella Academy“, „Velvet Buzzsaw“ и „High Flying Bird“ са някои от заглавията, които очакваме следващия месец. Сънданс започва другата седмица, така че Netflix може дa пусне и още нови филми преди фестивалът да приключи.

 
 

Twitter ще пести батерия с нова тема

| от chronicle.bg |

Изпълнителният директор на Twitter Джак Дорси обеща на потребителите на социалната мрежа тъмна тема, която ще бъде по-лека за очите и ще пести батерия.

Сегашната тъмна тема е по-скоро синя, отколкото истински черна. Това е важно разграничение, защото много от днешните телефони, включително и iPhone XS, имат OLED екрани, които могат да изключват пикселите си напълно, когато показват нещо черно. Това спестява енергия.

Приложения от трети страни вече имат подобни теми, а както видяхме през 2018 година, това вече нещо като тренд и мода. 

Синята тема на Twitter излиза за първи път през 2016 година, а от тогава редица сайтове, приложения и операционни системи също получават своите тъмни версии. Все повече телефони имат OLED екрани и това кара все повече компании да се ориентират към тъмния дизайн. Все още не знаем кога точно Twitter ще получи своя.