shareit

България обича „Костенурките нинджа“

| от |

Вече десет дни Леонардо, Рафаел, Микеланджело, Донатело и техният учител Сплинтър продължават да са най-гледаните в триизмерен формат в игралната версия на „Костенурките нинджа“, сочат обобщените данни от киносалоните у нас. За това време филмът е гледан от общо 52 839 зрители и е събрал 490 705 лева от билетите им.

Комедията „Нека сме ченгета“ продължава да е на втора позиция и след този уикенд. Историята, в която са замесени двама приятели, истински мафиоти и Нина Добрев, е гледана вече от 30 880 зрители и има 244 193 лева от билетите им за десетте дни на екраните у нас.

На трето място сред най-гледаните филми е „Люси“. Екшънът на Люк Бесон със Скарлет Йохансон, Морган Фрийман, чието действие започва в Тайпе и завършва в Париж, е със 173 286 зрители и 1 286 596 лева от билетите им за месец на екраните у нас.


Четвърти сред най-гледаните филми е „Пазители на Галактиката„. Триизмерният екшън, създаден по комикса на „Марвел“, в който пореден героичен екип спасява Вселената, е с 69 506 зрители и 644 394 лева от билетите им за месец по българските киносалони.

Пети по ред е „Град на греха: Жена, за която да убиваш“. Разделеният на четири части екшън на Франк Милър – „Жена, за която да убиваш“, „Просто още една съботна вечер“, „Огромната загуба“ и „Дългата лоша нощ“, в който играят Джош Бролин, Брус Уилис, Мики Рурк, Джоузеф Гордън-Левит, Джесика Алба отчита 3973 зрители и 43 655 лева за първите три дни от премиерата му у нас.

На шеста позиция е „Херкулес“. Триизмерният екшън за митичния герой, „забъркан“ в „Тракийски войни“ в едноименния комикс на „Марвел“, в който се показва борбата на Котис за завладяването на цяла Тракия и превръщането й в едно царство, е със 123 770 зрители и 1 164 688 лева от билетите им за месец и половина на екраните у нас. „На един черпак разстояние“ е на седма позиция в топ 10.

Драмата на Ласе Халстрьом за мадам Малори и нейният класически френски ресторант „Le Saule Pleureur“ и семейство Кадам и техният индийски ресторант „Мезон Мумбай“, е гледана от 6086 зрители и има 46 099 лева приходи за десетте дни на екраните у нас.

На осма позиция е анимацията „Как да дресираш дракон 2“. Приключенията на Халцук и Беззъб в триизмерен формат са вече със 117 458 зрители и 1 011 377 лева приходи за трите месеца на екраните у нас.

Девета позиция е за „Непобедимите 3“. Изпълненият с много познати лица и български пейзажи щатски екшън е вече 17 дни на екран у нас, като отчита 17 037 зрители и 123 670 лева приходи.

„В окото на бурята“ е на десета позиция. Разказът за група „ловци на торнадо“, попаднали по пътя на наистина огромна буря, е вече 17 дни на екраните и има 18 152 зрители и 140 309 лева от билетите им.

 
 
Коментарите са изключени за България обича „Костенурките нинджа“