Аржентинец осъди Фейсбук за 117 000 долара

| от |

Аржентински съд нареди на Фейсбук да плати един милион песос (над 117 000 долара) на сътрудник на пожарната служба, който постоянно получавал обиди в социалната мрежа.

Жертвата, чието име не бе разкрито, е настоял още през април 2013 г. социалната мрежа да изтрие потребителските профили, от които неизвестни лица редовно го обиждали.

Първоначално ищецът не поискал обезщетение, а само компанията да изтрие профилите, от които се публикували обиди към него.

Съдът взел страната на ищеца, но Фейсбук не изпълнил присъдата си и не премахнал профилите, в резултат на което съдът наложил парична глоба. /РИА „Новости“/БГНЕС

 
 

Безценният момент, когато десетки хиляди хора пеят и скандират като един на стадиона

| от Спонсорирано съдържание |

В живота на всеки от нас има моменти, които завинаги оставят своя отпечатък. Моменти, които го разделят на „преди“ и „след“, а при споменът за тях те побиват тръпки. Такъв безспорно е моментът, в който отборът, подкрепян пламенно от години, излиза във финалната битка за най-престижния клубен трофей. Mastercard предостави възможността на трима щастливци да изживеят това неповторимо усещане на тазгодишния финал на Шампионска лига, в който един срещу друг се изправиха два от титаните на европейския футбол – Реал Мадрид и Ливърпул. Андриан Иванов, един от тримата късметлии, сподели, че ще запази чудесни спомени от финала в украинската столица.

„Организацията беше на превъзходно ниво. От първата до последната ни минута в Киев екипът на Mastercard се погрижи да не ни липсва нищо и да се чувстваме максимално добре. Мащабът на събитието беше огромен, не бях виждал нещо подобно досега“ разказа Андриан.

„Със съпругата ми сме страстни фенове на английския футбол и затова пристигнахме в Киев с надеждата да видим шести триумф на Ливърпул в този турнир. Преди мача се отбихме във фен зоната и останахме много впечатлени. Атмосферата беше чудесна, а настроението беше много приповдигнато“ продължи щастливият победител от играта на Mastercard.

„След като минахме през специалната зала, която бяха подготвили за нас, дойде време да заемем местата си на стадиона. Настаниха ни в сектора на Ливърпул и за пръв път имах възможността да пея заедно с мърсисайдските фенове. През първите 20-ина минути, през които Ливърпул игра значително по-силно, шумът в нашия сектор бе оглушителен и десетки хиляди хора пееха и скандираха като един. При попадението на Ливърпул имах чувството, че трибуната ще се срути. Беше невероятно, още ме побиват тръпки, когато се сетя“ сподели още Андриан.

Anton Lelios pics

„Много съм благодарен на Mastercard за тази възможност и за това изживяване. Тези спомени ще ми останат за цял живот. Бил съм на много мачове както в България, така и в чужбина, но това беше нещо съвсем различно. Пожелавам го на всеки, наистина е неописуемо“ завърши разказа си Иванов.

 

 
 

Общуването с Google Assistant се доближава до човешки разговор

| от chronicle.bg |

Google Assistant е много удобна домашна джаджа, на която може да поръчвате разни неща с гласови команди, без да натискаме копчета.

От домашния асистент може да разберете прогнозата за времето, трафика в момента, да си пуснете някоя песен или да поръчате в къщата да кънти вой на вълци, за да стреснете кучето.

Досега обаче имаше една досадна част, която отнемаше от усещането, че не говориш с робот, а именно повтарянето на „Hey, Google“ преди всяка команда.

Сега от Google са направили опцията Continued Conversation на своя асистент достъпна за всички английскоговорещи потребители чрез високоговорителя Home. Активирайте я в настройките и вече няма да е нужно да използвате Hey Google или OK Google, за да продължите разговора, дори и да ви е необходимо да дадете няколко последователни команди.

Попитайте дали утре в София пак ще има потоп, след което подсетете роботчето, че трябва да ви събуди в 16ч. Без да повтаряте името му всеки път.

Трябва да оставите Google Assistant активен за не повече от осем секунди, ако не чуе думи. Той ще остане активен, докато си мисли, че говорите, а LED лампите на вашия Home високоговорител ще са включени, докато чака да чуе гласа ви.

Все още не се знае дали други езици ще работят с Continued Conversation.

 
 

Как Майкъл Джексън промени музиката завинаги

| от chronicle.bg |

На 25 юни 2009 година парамедикът Ричард Снефър получава обаждане по телефона за спешен случай. Малко след 12 на обяд е и някой съобщава за мъж на 50 години, който е получил сърдечен пристъп. Линейката тръгва моментално към адреса. Мъжът е в спалнята си, която към този момент прилича повече на аптека, отколкото на уютно място за почивка. Бутилки с кислород, десетки шишета, блистери, медикаменти. В помещението е и лекарят, доктор Мъри, който отрича да е давал каквито и да било вещества на мъжа. Качват го в линейката и опитват да го спасят в болницата, но Майкъл Джексън е обявен за мъртъв по-късно същия ден.

Новината е повече от шокираща. От този момент насетне образът на Майкъл Джексън става легенда. След пускането на новината купуването на негови песни онлайн е толкова голямо, че само по себе си става новина. И до днес Майкъл Джексън продължава да държи старите и да поставя нови рекорди.

„Трилър“ и е най-продаваният музикален албум с над 30 млн. продадени копия само в САЩ и над 100 млн. в целия свят. Кралят на попа има над 2 милиарда продажби общо. Година след смъртта си са продадени 8,2 млн. негови албуми и 35 млн. общо. Списъкът с рекорди е наистина дълъг.

На днешната дата преди девет години светът загуби Майкъл Джексън. Плочата на музикалния свят спря да се върти. След няколко месеца, ако беше жив, щеше да навърши 60 години. Животът му е необикновен, тъжен, той е един от най-ярките таланти, който сцената някога е виждала.

Как? Това е един от въпросите. Как се стига до такива величини? Кои са нещата, които превръщат Майкъл Джексън в най-продавания изпълнител. В галерията горе вижте как Джако промени сцената завинаги.

 
 

Най-успелите момичета от модните подиуми

| от chronicle.bg |

Списание Maxim е известно с усета си към красивите жени. В последните години обаче редакторите твърдят, че са отместили фокуса от физическата красота (или поне са го разпръснали) и се вдъхновяват от жените, които не само изглеждат добре, но и имат цели, смелост, променят гледища и светове и са горди представителки на женския пол.

Знаете, че Кейт Ъптън бе избрана за най-секси в класацията „Hot 100″ и нямаме нищо против.

A post shared by Kate Upton (@kateupton) on

Сега кажете „хелоуууу“ на жените, които култовото мъжко списание е избрало за „Hot 100″ в различни направления.

Днес обръщаме внимание на мега бургиите в модния бизнес: онези, които отдавна не само само по модните подиуми, а владеят Instagram и имат повече последователи, отколкото жители имат редица държави.