Ароматерапия в автомобил

| от chronicle.bg |

Най-новото поколение на Opel Astra създава индивидуална комфортна обстановка за водача и пътниците, включваща оборудване от премиум характер: собствената система на Opel за ароматизиране AirWellness.

“Нашата уникална система за ароматизация е перфектна за новата Astra – автомобил, който е огромен скок във всяко отношение. Тя изпълва автомобила с чудесен аромат. Например, Balancing Green Tea е изключително релаксиращ и заедно с опциите като седалки с масаж, създава изцяло ново усещане,” отбелязва шефът на маркетинга на Opel Тина Мюлер. “А за тези, които предпочитаха по-силно усещане предлагаме Energizing Dark Wood.”

Множество елементи допринасят за „уелнес“ преживяването, включително премиум седалките с 18 настройки за индивидуален комфорт на седене и отлична опора на гърба. Усъвършенстваните седалки на Opel AGR (AGR: Германското дружество за здрави гърбове) сертифицира за първи седалките в комбинация с масаж, памет, вентилация и отопление. А новите системи IntelliLink съвместими с Apple CarPlay и Android Auto предлагат индивидуални възможности за забавление и отличен звук. Важен аспект обаче липсваше на конструкторите на Opel за перфектното съчетание от усещания за сетивата освен докосването, виждането, чуването: най-добрия аромат, който увеличава чувството за приятно изкарване на времето в автомобила.

Решението бе системата AirWellness разработена специално за Astra. Маркетинговите експерти на Opel, инженерите и френската компания за парфюмерия Azur Fragrances работиха съвместно повече от една година. Бяха селектирани безброй смеси, тествани и променяни отново и отново докато най-накрая бяха избрани два аромата за новата система на Astra: Balancing Green Tea с релаксиращ ефект и освежаващата Energizing Dark Wood. Предимството за клиентите на Astra е, че не е нужно да избират от един аромат, а бързо и лесно да променят пластините с аромат в зависимост от своето настроение.

Тъй като за създаването на ароматите отговорни бяха парфюмери, инженерите на Opel разработиха съответстваща система. Тя лесно може да бъде монтирана на централната конзола с адаптора PowerFlex (175 лева) и запълнена с ароматизиращи пластини. С помощта на електрическо нагряване с пет волта, тя след това освобождава аромата в интериора. Напълно новата система AirWellness се предлага на атрактивната цена от 100 лева, а ароматните подложки могат да бъдат закупувани в комплекти по четири.

 
 

Дедпул се закача с Хю Джакман за #10YearChallenge

| от chronicle.bg |

Шегите на гърба на Хю Джакман от страна на Дедпул (и респективно на неговия приятел и колега Райън Рейнолдс) продължават. Уолварийн е емблематичен образ още от началото на X-Men като Джакман се появява в ролята общо 11 пъти. Дедпул – не чак толкова.

Официалният акаунт на филма „Deadpool“ в Twitter също участва в предизвикателството #10YearChallenge, в което хората пускат две свои снимки – от сега и отпреди 10 години. В поста виждаме снимка от „X-Men Origins: Wolverine“ с Логан в цялата му екшън красота, а до нея – снимка на гроба му, маркиран с X от Лора – негов клонинг и дъщерна фигура.

За сега Джакман не е отговорил на закачката, но сме сигурни, че отговорът се подготвя. Шегите между него и Рейнолдс не са от вчера. Дедпул обаче не спря с Уолварин. Следващият пост е насочен директно към добродушния гигант Колосъс:  

Хю казва, че с радост би играл друг супер герой, но никога няма да се завърне в ролята на Уолварийн. Това, разбира се, не спира Рейнолдс и много други да се опитват да променят мнението му – най-често чрез шеги. Дедпул често се подиграва на на колегата си като веднъж носи негова маска, а във втория филм имаше музикална кутия със сценката от смъртта на му.

Deadpool-Movie-Hugh-Jackman-Mask

 
 

На крачка сме от практичен летящ костюм

| от chronicle.bg |

От години във военните среди се полагат усилия за развитие на технологиите, които да помагат на войниците, в най-разнообразни посоки. Ричард Браунинг, основател и изпълнителен директор на Gravity Industries, разходи реактивния си костюм по тренировъчната площадка на UK Royal Commando в Лимпсоун, Великобритания

Браунинг започва компанията през 2017 година. Костюмът се казва Daedalus Mark 1 и използва 6 малки реактивни двигателя – 2 на гърба и по 2 на всяка ръка – които позволяват контролиран полет.

В момента костюмът изглежда като от филм на Marvel. Костюмът има и специална каска с дисплей, на който се вижда информация за горивото и други данни.

Технологията все още не е готова за ползване от армия или цивилни, но не изглежда далеч от финалния си вид. Шумът от двигателите е един от най-забележимите проблеми за изглаждане, например. Очакваме съвсем скоро подобна играчка да се появи и на „цивилния“ пазар.

 
 

Кевин Харт ще играе във филма по играта Монополи

| от chronicle.bg |

Комикът и актьор (но не и водещ на Оскарите) Кевин Харт е подписал с Lionsgate за роля във филма по класическата игра Монополи, режисиран от Тим Стори. В момента Харт си партнира с Брайън Кранстън в драмата „The Upside“, която успя да детронира „Aquaman“ в боксофиса.

Монополи за първи път излиза през 1935 година и става една от най-популярните игри за всички времена с 250 милиона продадени бройки. Идеи за филм по играта се появяват още през 2008 година, когато Universal и Ридли Скот проявяват интерес към евентуален проект. Той обаче не се случва и през 2012 Lionsgate купуват правата за екранизиране и наемат Андрю Никол да напише сценарий.

Проектът този път явно е сериозен, щом имаме новина за участието на Харт в главната роля. Стори освен режисьор ще е и продуцент. Двамата не се срещат за първи път – те работят заедно по „Think Like a Man „, „Think Like a Man  Тоо“, „Ride Along“ и „Ride Along 2″. Стори, заедно с Лесли Смол, режисираха и три комедийни представления на Харт.

Историята с Оскарите изглежда не е разклатила имиджа на Кевин и той продължава да бъде търсено лице в Холивуд. Най-големият проблем остава да видим как въобще Монополи ще се превърне във филм.

 
 

Расистка играчка в яйцата Kinder Surprise

| от chronicle.bg |

Производителите на шоколадовите яйца Kinder Surprise се извиниха на ужасени родители, чиито деца намериха играчки с надпис KKK. Трите букви се намират върху три балона, държани от фигурка на самото яйце.

KKK е характерно и емблематично съкращение на радикалната расистка група Ку Клукс Клан. 

Виктория от Австралия първоначално се „изсмяла в шок“ от играчката, но след това осъзнала колко тежки последствия може да има. За щастие 15-месечният й син Алекссандър още не познава азбуката. „Това е чудовищно недоглеждане от страна на производителите. Повдига въпроси дали компанията наистина подкрепя такива неща и дали това не е подсъзнателна реклама.“

Друга майка, Лиз Камерън, пък оприличи прическата на фигурката на тази на Доналд Тръмп – в миналото той е бил обвиняван в подкрепа на крайно десни идеологии.

 

 

Компанията Ferrero, собственик на Kinder, обясни, че е станала грешка с дизайна на играчка и се извини.

„Първоначално играчката имаше само 1 балон с буквата ‘К’. В следствие обаче бяха добавени още 2 балона, за да се подкрепи структурата й, защото безопасността и качеството на играчките ни е най-висок приоритет. Нямаме абсолютно никакво желание и намерение да се асоциираме с Ку Клукс Клан и искрено се извиняваме на клиентите си. Не подкрепяме тази организация по никакъв начин. Буквата ‘К’ върху балоните е логото на Kinder, а самата фигурка е произведена по повод 50-годишнината на компанията. Всеки, който е получил такава играчка в яйцето си, може да се свърже с отдела ни за обслужване на клиенти и играчката му ще бъде сменена.“