Amazon с рекордна загуба за последните 14 години

| от |

Персоналът на компанията продължава да нараства бързо.

Най-големият интернет търговец Amazon.com обяви наскоро рекордно висока загуба за последните 14 години, на фона на съществено нараснали приходи.

През последното тримесечие, приключило на 30 септември, чистата загуба на компанията възлиза на 437 млн. долара, или 95 цента на акция, в сравнение с 41 млн. долара (9 цента на акция) за същия период на предходната година. Приходите на Amazon са се увеличили с 20%, достигайки 20,58 млрд. долара, но анализаторите очакваха по-висок резултат.

Според публикация в Уол Стрийт Джърнъл, голямата загуба се дължи на увеличените разходи за разработка на нови продукти и покупката на лицензи за музикално и видео съдържание за услугите на Amazon. Така например, пускането през юли на смартфона Amazon Fire е свързано със загуби в размер на 170 млн. долара, заради слабото търсене на устройството.

Изпълнителният директор Джеф Безос определя като правилна стратегията за инвестиции с цел постигане на растеж в бъдеще. По-рано тази година Amazon купи геймърската услуга Twitch за близо 1 милиард долара и пусна на пазара нови таблети.

Подготвяйки се за традиционно силния за търговците празничен сезон, Amazon увеличи персонала си с 36% през третото тримесечие. В момента за компанията работят 149 500 души. Интернет гигантът очаква печалба в размер на 460,5 милиона долара и приходи в диапазона от 27,3 до 30,3 милиарда долара през четвъртото тримесечие на годината./technews.bg

 
 

В игралния „Lady and the Tramp“ ще играят истински кучета

| от chronicle.bg |

В римейка на „Lady and the Tramp“ от Disney ще играят истински кученца, а не компютърно анимирани. 

Disney  вече направи няколко игрални филми по класическите си анимации – „Cinderella“, „The Jungle Book“ и „Beauty and the Beast“. Очакват се и още догодина. Тези римейки обаче размиват границите между истински кадри и CGI.

„The Lion King“ е може би най-очакваният от всички. Той често е наричан „игрален“, но всъщност голяма част от него е компютърно генерирана. CGI кадрите обаче са толкова близки до реалността, че „игрален“ някак си важи като определение. С „Lady and the Tramp“ обаче случаят няма да бъде такъв – във филма хората, локациите и животните ще бъдат реално заснети.

Томас Ман, който играе собственикът на Лейди, Джим Диър, каза в интервю за Collider, че именно живите животинки са го развълнували най-много: „Наистина смятам, че сега ще видим много по-ясно изразен свят, отколкото в анимацията. Разбира се, човешките персонажи ще изглеждат абсолютно истински. Кучетата също. А кой не би искал да види две кучета да се целуват над чиния със спагети? Това мен много ме забавлява! Анимацията излиза през 1955 и разбирам хората, които казват „Не се бъркайте с оригинала“, но те не го преанимират. Така че защо не?“

„Lady and the Tramp“ е анимация по книгата на Уорд Грийн „Happy Dan, The Cynical Dog“ и разказва за Лейди, кокер шпаньол от семейство от средната класа, която се залюбва със Скитника. В римейка ролите ще озвучават съответно Теса Томсън и Джъстин Тероу. Ашли Дженсън пък ще е Джаки – женската версия на шотландския териер Джок, съсед и приятел на Лейди.

Филмът е с по-нисък бюджет и ще бъде пуснат само по Disney Plus – стрийминг платформата на Disney, която ще бъде пусната следващата есен.

 
 

Еротичен календар с горещи снимки на Путин стана хит

| от chronicle.bg |

Президентът на Русия явно е супер популярен в Япония, защото календар с негови полуголи снимки стана хит. Успехът му се дължи най-вече на мнозина младите японки, които наричат себе си „Фенките на Путин“. 

В календара можем да видим Владимир Владимирович в горещи кадри – да тренира джудо, да вдига тежести и да плакне полуголото си тяло в полузамръзнало езеро. Той дори изпреварва календари с местни звезди, за да стане най-горещият за 2019 година според  Japan Today.

Японската верига магазини Loft предлага разнообразие от календари с известни личности още от септември. 34-годишната кино звезда Кей Танака и 24-годишният състезател по кънки на лед Юзуру Ханя също са популярен избор. Тези с Путин обаче доминират и то във всичките магазини от веригата.

Част от хората, разбира се, купуват календара „иронично“ и на шега. Но в Япония се наблюдава и нарастване на хора самообявили се за фенове на Путин. Това са предимно млади жени, които признават обожанието си към руския лидер, наричайки го на галено Пуучин. Именно те може да увеличават продажбите на календара толкова значително.

Причината за симпатиите им самите те обясняват с чиста привързаност. 

Това не се случва за първи път. Календари с лика на Путин бяха хит и през 2015, 2016 и 2017. Някои от по-апетитните изображения представят лидера да лови риба гол до кръста, да си играе с кучета в снега и да и да гледа през бинокъл.

Loft има изключителни права върху продукта.

 
 

Peeping Tom идват отново в България за One Dance Week 2019

| от chronicle.bg |

Все още ни държи влага от последното издание на One Dance Week, на която публиката можеше да гледа спектакли като #minaret, „Нощ“ и „Великият укротител„, който беше кулминацията на фестивала за съвременен танц и пърформанс тази година. 

Още преди да е дошла новата година, вече е известно едно от представленията, които ще гледа публиката идния септември. Peeping Tom, една от знаковите компании за съвременен танц, ще се посети отново в България в предстоящото издание на One Dance Week. След като дойде  у нас през 2017 г. със спектакъла „Майка“, компанията този път идва с последната част от трилогията си, посветена на отношенията в семейството – „Дете„. Събитието ще се случи 5 месеца след световната премиера на спектакъла, която е насрочена за април 2019 г.

На 20 септември 2019 г. публиката ще надникне в детските сънища, мечти, кошмари, избори, в плетеницата от взаимовръзки и влияния, която превръща малките хора в големи. Белгийската компания насища сцената със забележителна танцова естетика и я трансформира в магическа приказна гора, където детските духове излизат насън и наяве, за да ги видим.

Режисьори на спектакъла са хореографите Габриела Каризо и Франк Шартие (артистични директори на компанията), които този път поглеждат през призмата на стаения свят на детето.

Как му влияят измислиците, ролевите модели или подражанието на родителите? Каква е ролята на бащата и майката в сложния процес по изграждане на личността? Възрастните предполагат, но дали наистина разбират децата? Когато мечтаят или когато се страхуват. Когато решават кое е истина и кое е лъжа, кое е правилно и кое е грешно. Когато преминават през трамвиращи ситуации.

Спектаклите „Баща“ (2014), „Майка“ (2016) и „Дете“ поставят под микроскоп сложната и полярна вселена на семейните отношения. Характерно за Peeping Tom e, че декорите им приличат на уж познати места – къща, музей, градина, стая, но в следващия момент се превръщат в нещо неочаквано. Физикалният език е много красив, а в центъра на всичко винаги е Човекът.

Повече информация относно закупуването на билети можете да намерите ТУК. А ето и трейлъра на „Майка“:

 
 

Ед Шийрън счупи нов рекорд

| от chronicle.bg |

Ед Шийрън счупи рекорда за най-много пари изкарани от турне за една година. През последните 12 месеца той печели 342 милиона паунда (740 милиона лева), което е почти по милион на ден. Така той надмина и близката си приятелка Тейлър Суифт, която с турнето си Reputation заработи общо 244 милиона паунда (528 милиона лева). Концертът на хитовия изпълнител ще излезе в Netflix на 31 декември.

В топ 10 са още Бионсе и Джей Зи с доходи от 201М паунда след общото им турне, както и Пинк, Бруно Марс и рок легендите The Rolling Stones и U2. Цифрите идват само от продажбата на билети и не включват други източници на доходи като приходи от албуми, мърчъндайз и спонсори.

U2 държат предишния рекорд с 250M от турнето си Joshua Tree през 2017 година. На тяхно име все още е и рекордът за най-доходно турне въобще – 360, което им носи 581М от 2009 до 2011.

През октомври се появи информацията, че Шийрън е платил почти 1М повече в данъци от гиганта Amazon, въпреки че изкарва 74 пъти по-малко от от компанията. Неговата сметка към Великобритания е над 5,29М, докато на Amazon е 4,5М. Същевременно звездата изкарва 27М, а онлайн магазина – 2 милиарда паунда.