shareit

Ако Рубенс можеше да рисува реклами

| от |

Досега смятахме, че по отношение на рекламните кампании сме видeли почти всичко възможно. Но проектът на фотографа Peter Lipman ни накара да се усъмним в заключенията си. В него творенията на краля на обувките Christian Louboutin са вплетени по изключително хармоничен начин във фотографии, издържани в стила на фламандската живописна школа, пише likealady.bg

Характерно за нея е, че тя преоткрива духа на античната философия и класическото изкуство, и в платната се прокрадват нотки на по-свободно отношение както към сюжета, така и към образите. Бдителната църква, която изкъсо следи морала на своите енориаши е благосклонна към „нововъведенията“ и голото тяло навлиза даже в религиозните картини. Стилови характеристики, които умело са препредадени и в тази рекламна кампания.

Най-великият представител на Барока в живописта на Фландрия е Петер Паул Рубенс и именно неговия стил – с митологични, религиозни и алегорични сюжети се е опитал да възпроизведе в своите творби фотографа. Резултатът е не само изискан, но и остроумен.

 
 
Коментарите са изключени