Adidas заменя хората с роботи

| от chronicle.bg |

Най-голямата марка за маратонки преосмисля начина, по който произвежда продуктите си. С развитието на 3D-принтирането, производството в Китай става все по-скъпо, а спортните марки се опитват да удовлетворят желанията на потребителите си възможно най-бързо.

Един от примерите за иновации при adidas е новият роботизиран завод Speedfactory, с който германският бранд се надява да революционизира пазара.

На 9 декември, компанията показа новата фабрика в Ансбах, Германия, която ще използва „интелигентна, роботизирана технология“, която да произвежда маратонките на adidas по-бързо от всякога.

Първите 500 чифта от новия вид маратонки, произведени в Speedfactory, ще бъдат пуснати на пазара в началото на 2016 година. Adidas планира през 2017-а да започне да произвежда и по-големи количества по същия начин, след което да създаде подобни заводи и в САЩ.

Отделно, adidas разкри и намеренията си да оттегли част от производството си от Китай и да го премести в страни като Виетнам, Камбоджа, Миянмар и Индонезия заради по-евтината работна ръка.

Политиката на едното дете в Китай доведе до демографска криза, повишаване цената на труда и застаряване на населението.

Благодарение на тези си идеи, adidas се надява да повиши драстично приходите си.

„Пътят към автоматизираното производство е следствие на желанието на клиентите да получават продукта, когато, както и където го поискат“, каза говорител на adidas за Quartz.

 
 

Мъж бори депресията с домашен алигатор

| от chronicle.bg |

Мъж, страдащ от депресия, казва, че 3-годишният му домашен любимец – алигатор на име Уоли – му помага да подобри менталното си здраве и да преодолее смъртта на приятелите си.

Джо Хеней, на 65 години, осинови животинката през 2015 година, когато тя е едва на 14 месеца и е дълга около половин метър. Сега двамата имат дълбока емоционална връзка: „Колкото повече време прекарвахме заедно, толкова повече се сближавахме. След това докторът каза, че ми помага и го задържах.“

5-0f12

Уоли в момента е метър и половина и тежи 10 килограма. Той беше дресиран в продължение на месец как да живее в човешки апартамент и как да се държи сред хора. Уоли си има и другарче, Скрапи, с което обитават малък фонтан във всекидневната на Хеней.

Алигаторът често се среща и с деца със специални нужди. Никога не се е опитал да ухапе или да атакува някого, но въпреки това Джо предупреждава, че Уоли е диво животно и около него трябва да се държим предпазливо.

„Той изглежда щастлив при мен. Получавам много подкрепа от него и виждам какво прави и за другите хора.“

 
 

Съвсем скоро ще можем да създаваме петиции във Facebook

| от chronicle.bg |

Съвсем скоро ще можем да създаваме петиции във Facebook. Опцията се казва „Community Actions“ и ще позволява да се свързваме с местните управници, за да разбират по-лесно обществените желания и нагласи.

Опцията ще излезе първо в САЩ и ще се съдържа в това да направим петиция и да тагнем в нея хора или организации, към които тя би се отнасяла. Поддръжниците на петицията ще могат да я обсъждат с останалите, а също така ще могат и да организират събития и набиране на средства.

Facebook вече е известен със организационната си силата собено в САЩ – например групата Pantsuit Nation или The Women’s March. В последните години социалната мрежа все повече осъзнава своята политическа мощ, давайки място за мнения и организация на толкова много хора. „Даваме на хората възможност на хората да предлагат промени в обществото си и да си партнират в избора на техни представители.“

От TechCrunch обаче подчертава, че през последните години недоброжелатели също се възползваха силно от възможностите на Facebook. Въпреки взетите мерки е лесно да си представим как с петициите също може да се злоупотреби. Както и с мерките за безопасност, които могат да се използват пък за спирането или забавянето на положителна инициатива.

 
 

Netflix инвестира още повече милиарди за оригинално съдържание през 2019

| от chronicle.bg |

Netflix влага огромни усилия в развитието на портфолиото си с авторски проекти. „Fyre: The Greatest Party That Never Happened“, „Black Mirror: Bandersnatch“ и „Tidying Up with Marie Kondo“ са само част мастодонтите на платформата. Те имат едно общо нещо помежду си – струват много пари.

Миналата година компанията имаше бюджет от $12 милиарда долара за проекти. Тази година той ще е $15 милиарда.

„Вярваме, че [Netflix] може да инвестира повече тази година с цената да забави развитието си за момент, но да спечели в дългосрочен план“, казва Бен Суинбърн от Morgan Stanley. В същата графа бюджетът на Netflix през 2017 година е $8,9 милиарда. Някой маркетолози прогнозират през 2020 той да достигне $17,8 милиарда.

„Колкото повече пари вкарваш, толкова повече хора ще намерят нещо интересно за гледане на сайта ти“, сподели Рийд Хастингс изпълнителният директор на Netflix. „Както казват – трябва да похарчиш пари, за да изкараш пари, особено с конкуренти като Disney.“

„The Umbrella Academy“, „Velvet Buzzsaw“ и „High Flying Bird“ са някои от заглавията, които очакваме следващия месец. Сънданс започва другата седмица, така че Netflix може дa пусне и още нови филми преди фестивалът да приключи.

 
 

От промоутърка на вода до актриса – Келет Кутберт

| от chronicle.bg |

Кой да знае, че една фотобомба може да те издигне толкова! За Келет Кутберт това означава роля в сапунената опера „The Bold And The Beautiful“.

На тазгодишните Златни глобуси Кутберт стана известна като „Fiji Water Girl“ (момичето с водата Fiji) след като е наета да разнася бутилки с минерална вода на събитието. Тя попада в редица снимки зад знаменитости и заради си привлекателната си външност беше забелязана от широката общественост.


View this post on Instagram

@erwinloewen

A post shared by Kelleth Cuthbert (@kellethcuthbert) on

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

A post shared by Kelleth Cuthbert (@kellethcuthbert) on

Келет е и модел като в Instagram има около едва около 228 000 последователи. Разгледайте най-красивите й кадри в галерията ни. „Нямах време дори да седна и да помисля какво ще последва от всичко това, но каквото и да е, ще бъде вълнуващо“, каза девойката пред списание Glamour. „Според мен съм готова за всичко, но в интернет нещата идват и си отиват ей така. Ще видим. Харесва ми да играя, но всичко извън ролите е просто шум.“  


View this post on Instagram

Winter sale at @labno25. Up to 80% off! ❄️

A post shared by Kelleth Cuthbert (@kellethcuthbert) on