shareit

5 лесни начина да ядем малко по-здравословно

| от chronicle.bg |

1. Научете се да правите вегетариански сандвичи

сандвич

Един вегетариански сандвич не е нужно да е пълен само със зеленчуци. Може да сложите протеини и мазнини, за да се заситите. Добавете каквато и да е комбинация от боб, авокадо, хумус, фъстъчено масло, тофу и сушени плодове.

2. Останете хидратирани през горещите дни, хапвайки храни с високо съдържание на водакраставица

Предоставяме ви списък с няколко хранителни продукта, които съдържат вода и процентното й съотношение спрямо другите им вещества:

Краставица – 96%

Айсберг – 96%

Ананас – 87%

Домат – 94%

Зеле – 93%

Праскова – 88%

Кайсия – 86%

Портокал – 87%

Карфиол – 87%

Целина – 96%

Спанак – 96%

Грейпфрут – 91%

Диня – 92%

Малини – 87%

3. Авокадо, авокадо и пак авокадо

авокадо

Не е нужно да се маже на тост, макар че и това е доста вкусен вариант. Авокадото може да бъде напълнено с любимите ви топинги, с други зеленчуци, с различни сирена и е все така ниско калорично, полезно и, на всичкото отгоре, вкусно.

4. Доматен сос за шампиони

домати

Направете си домашен доматен сос и го слагайте на всичко. Мажете го на филии, боцкайте го в манджи, яжте го просто така. Както стана ясно и по-горе, доматите съдържат 94% вода, което ги прави полезни, хидратиращи и ниско калорични. Но наистина, направете го у дома. Ще си спестите консервантите и другите съмнителни вещества, които вероятно съдържат купешките доматени сосове.

5. Закусвайте със смути
смути, сок

Не, смутито не е гадно. Напротив. То е перфектният начин да погълнете плодове и зеленчуци в количества, които иначе няма как да поемете. Освен това, дава възможност за творчество, тъй като може да направите на смути почти всичко: ягоди, спанак, бензин, домашната котка. Препоръчваме да се придържате към плодовете и зеленчуците.

 
 
Коментарите са изключени