16 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Златимир Йочев

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-то издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Миналата седмица стартът имаше честта да даде Мария Георгиева, главен редактор на ELLE България.

Днес продължаваме със Златимир Йочев – журналист и автор на документални филми.

„Търся положителните новини, успешните примери и хора, както и живота на хората в малките градчета и села.Пътешественик съм по душа. Автор и водещ на няколко туристически предавания. Работил съм в потребителско предаване, защитаващо правата на хората, недоволни от стока или услуга. Близо 3 години бях част от екипа на „По света и у нас“ и БНТ като водещ на централната емисия новини. От няколко месеца съм част от Би Ай Ти, която е единствената медия предаваща от два континента и показваща живота на българите, пръснати по света.“, казва той за себе си. А ето и кои са любимите му реклами:

„Реклама, която си спомням от години, е тази на автомобилния гигант BMW. Мястото на снимки са солените езера Боневил в САЩ, където се тестват свръхзвукови автомобили. Якото на рекламата е, че разбираш какво и защо се ракламира едва накрая, когато се оказва, че успоредните кадри на реактивния автомобил са заснети от BMW M5. Няма гласове зад кадър, няма музика, само атмосфера и слоган: Най-бързият седан на планетата. Кратко и въздействащо. Освен това BMW си остават за мен уникални и с кратките филмчета, режисирани от имена като Гай Ричи, Тони Скот, Алехандро Гонсалес Иняриту, Джон Ву. Според мен този тип реклами доказват за пореден път, че големите и доказали се компании не трябва да пропагандират кои са, а просто да напомнят с намигване за себе си!“

Още една реклама, този път на спортна тематика.

„Тя е емоционална, с типичния за спорта заряд и напрежение. Граница, жега, стриктни проверки и гооооол! Играта на митничарите е забавна. Интересното е, че това е последното световно, на което и България участва. Но…бронзовите медалисти от САЩ 94 вече са поуморени и не постигнаха големи успехи. Франция и звездата на Зидан пък заблестяха и отвяха бразилските надежди.“

Очаквайте следващите ни предложения след седмица, а ако имате своя любима реклама – посочете ни я в коментарите. На финала ще направим специална селекция от читателите на Chronicle.

 
 
Коментарите са изключени за 16 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Златимир Йочев