15 филмови премиери, финалът на „Гласът на България“, концерти и много смях с bTV по празниците

| от |

Световни блокбъстъри, обзорни предавания, неразказани истории и много смях ще нахлуят в домовете на зрителите на bTV в празничните дни през декември.

Специалните филми на Жоро Тошев за шведската легендарна група АВВА и неповторимата българска актриса Татяна Лолова – „Ватерло“ и „Портрет на една дама“, концерти на Б.Т.Р (26.12), Крисия и приятели (26.12), Лили Иванова (24.12), Веселин Маринов (25.12) и Поли Паскова, обзор на събитията през годината, специални празнични издания на „Шоуто на Слави“ и „Комиците“, както и много коледно-новогодишни теми и специални гости във всички предавания в ефира на bTV ще бъдат част от празничната програма на телевизията.

Krisia

Празничното настроение в ефира на bTV ще започне на 20 декември с филма „Снежно чудо“ („Snow Wonder“, с Попи Монтгомъри, Дженифър Еспозито и др.), в който малки чудеса ще променят живота на различни хора. Веднага след него ще бъде излъчен филмът на Жоро Тошев – „Ватерло“.

На 21 декември Джон Малкович, Каролин Шикези и Джеръми Айрънс ще пренесат зрителите в приказния свят на драконите с „Ерагон“ (“Eragon”), а от 20:00 часа bTV ще излъчи грандиозният финал на третия сезон на „Гласът на България“.

На 24, 25 и 26 декември bTV ще излъчи пет телевизионни филмови премиери. Това са „Коледно предложение“ (“A Christmas Proposal”, Никол Егерт, Дейвид О’Донъл), „Кучето, което спаси Коледа“ (“The Dog Who Saved Christmas”, Дийн Кейн, Марио Лопез), „Дванайсет коледни желания“ (“12 Wishes of Christmas”, Елиза Донован, Дейвид О’Донъл), и двата епизода на „Пепеляшка“ (“Cenerentola”, Ванеса Хеслер, Флавио Паренти).

До края на 2014г. и в първите дни на 2015г. в ефира на bTV ще се завъртят премиерно и заглавията „12 мъже за Коледа“ (“12 Men Of Christmas”, Кристин Шеновет, Джош Хопкинс), „Последният пенсионерски запой“ (“Last Vegas”, Майкъл Дъглъс, Робърт Де Ниро, Морган Фрийман, Кевин Клайн), „Ангели и демони“ („Angels and Demons”, Том Ханкс, Юън МакГрегър), „Той не си пада по теб“ (“He’s Just Not That Into You”, Дженифър Анистън, Бен Афлек, Дрю Баримор и др.), „Рам и Лейла: Любов и куршуми“ (“A Play of Bullets: Ram-Leela”), „Луда по Стийв“ (“All About Steve”, Сандра Бълок, Брадли Купър), „Ще чакам вечно“ (“Waiting For Forever”, Рейчъл Билсън, Том Стъридж), анимацията „Делго“ (“Delgo”), „Ледена епоха 3: Зората на динозаврите“ (“Ice age 3: Dawn of the Dinosaurs”), „Интернешънъл“ (“International”, Клайв Оуен, Наоми Уотс) и „Аватар“ (“Avatar”, Сам Уортингтън, Зоуи Салдана, Стивън Ланг, Мишел Родригес, Джовани Рибизи, Сигорни Уийвър).

Avatar

Сред останалите филмови заглавия през декември са класиките „Шифърът на Леонардо“, „Невъзможно твой“, „Сватбата на най-добрия ми приятел“, поредицата „Сам в къщи“, „Пряко включване“, „Хари Потър и нечистокръвният принц“, „Баба и дядо Коледа“, „Истински лъжи“, и много други.

По традиция в празничната програма на bTV място ще намери и годишният обзор на събитията през 2014г., както и специални издания на „bTV Репортерите“.

Две от емблематичните предавания на bTV – „Тази събота“ и „Тази неделя“, също ще се погрижат за празничното настроение и топлина на най-светлите дни в годината.

Сутрешният блок на телевизията ще почива единствено на 1 януари 2015г, а в дните около Коледа „Тази сутрин“ ще стартира в 7:00 часа. Празнични издания ще имат и предаванията „Преди обед“, „Предай нататък“, „Търси се“, „120 минути“.

Старата година bTV ще изпрати със специални издания на най-обичните комедийни предавания в ефира – „Шоуто на Слави“ и „Комиците“. Много смях, култови превъплъщения, изпълнения на живо, най-смешните моменти от годината, както и много изненади ще очакват зрителите в Новогодишната нощ.

 
 

Защо майка купи стотици подаръци на децата си

| от chronicle.bg |

Майката на 3 дечица, чието име запазваме в тайна, заяви, че няма да остави обществото да я накара „да се чувства виновна“ заради многото подаръци, които купи на децата си. Тя сподели видео във Facebook със стотици плюшени играчки, видео игри, колела и други глезотии, като каза, че ги е купувала в продължение на месеци. Всеки от тях е бил скриван в един от 14-те шкафа в дома й. Изненадващо – нито едно от децата не ги е намерило.

SEI_44779091-a9f3

SEI_44779088-b69b

Покупките са отнели на грижовната майка 5 месеца след като от опит научава да не оставя коледното пазаруване за последния момент. Отново във Facebook тя обясни: „По принцип не съм толкова организирана. Преди няколко години оставих пазаруването за последните 4 дни преди Коледа и се паникьосах. Тогава се заклех, че никога няма да го направя пак.“

Тя обаче признава, че много се е изненадала, когато видяла колко много неща е взела. Снимки й бяха публикувани в групата „Christmas Facebook page“. Там тя написа „Най-накрая извадих от шкафовете, каквото бях купувала с месеци. Споменах ли, че НЕНАВИЖДАМ да опаковам подаръци.“ Някои коментираха очевидната трудност да се опаковат толкова много неща, докато други изказаха шока си от целия харч.

SEI_44779090-97ad

Майка, която живее в Австралия, защити делото си: „Обществото ще те накара да вярваш, че не е правилно да глезиш децата си и ще те накара да се чувстваш виновен.“ Повечето от коментарите по темата за от хора, впечатлени от мисленето на жената: „Иска ми се и аз да бях толкова умна като те и да купувам подаръците през годината“, „Бързам цяла седмица да купя подаръци за четирите си деца. Твоите много ще се зарадват и съм сигурна, че сърцето ти ще се пръсне като ги гледаш как се радват“ и „Твоите деца, твоите пари, твоя работа. Радвай се, че можеш да си позволиш да им купиш играчки. Децата растат много бързо.“

 
 

Ким Кардашян в нова прозрачна рокля

| от chronicle.bg |

Ким Кардашян може да е намалила селфитата, но не е намалила снимките. В един от новите й фороси в Instagram, Ким блести в почти прозрачна рокля. Текстът към поста е лаконичен: „кройка“. Ние малко се съмняваме дали въобще има нещо за разкрояване по тази рокля, която в момента е просто материал, който пада от раменете й.

Феновете, разбир се, обожават роклята, а мнозина казаха, че на тази снимка звездата им напомня на Шер.


Вижте тази публикация в Instagram.

Fittings‍♂️

Публикация, споделена от Kim Kardashian West (@kimkardashian) на

Ким не пуска много селфита в последно време, а набляга повече на кадри със семейството си. Миналата седмица тя качи трогателна снимка, на която е заедно със съпруга си Кание Уест и децата им. Кание дори се усмихва, докато прегръща сина си Сейт за рождения му ден. Дъщеря им Норт обаче грабва цялото внимание, докато се опитва да направи шпагат. „Празнуваме рождения ден на Сейнт с тематично Тарзан парти“ пише Ким.  


Вижте тази публикация в Instagram.

Celebrating Saint with a Tarzan themed party

Публикация, споделена от Kim Kardashian West (@kimkardashian) на

Напоследък Инстаграма на Ким изглежда доста по-кротък откъм голи и неприлични снимки. Може би със 122 милиона последователи тя е решила, че има достатъчно публика. Поне до снимкаа с прозрачната рокля…

 
 

Михаел Шумахер вече не е на легло

| от chronicle.bg |

Легендата на Formula 1 Михаел Шумахер се възстановява добре след ски инцидента, който го остави с тежки наранявания по главата. През 2013 година на екскурзия във Френските Алпи той пада с висока скорост, докато кара ски, и удря главата си лошо в камък.

Сега вече той не е прикован за леглото и може да диша без тръбички.

Той все още получава медицински грижи, които му струват по 50 000 паунда (почти 110 000 лева) на седмица. Негови роднини и приятели казаха, че 7-кратният шампион продължава да се лекува в дома си в Лейк Женева в Швейцария вместо в клиника. Обмисля се обаче трансфер в клиника в Далас, Тексас, която специализира в мозъчни травми. Нейният директор Марк Уийкс каза за немското списание Bravo: „Имаме много опит с пациенти с подобна травма. В Европа най-вероятно няма клиника, която лекува толкова случаи колкото нас.“

Близките на Шумахер пазят в тайна състоянието му. Адвокатът им Феликс Дам направи най-ясен знак по отношение състоянието на клиента си през 2016 година, когато заведе дело срещу немското списание Bunte заради история в него, в която се твърди, че Михаел може отново да ходи. „Той не може да ходи“, каза Дам, a а Сабине Кем, мениджърка на състезателя, потвърди: „За съжаление сме принудени от скорошни новинарски материали да разясним, че твърдението, че Михаел може да се движи е напълно грешна. Такова твърдение е безотговорно, защото имайки предвид нараняванията му, в момента личното пространство е много, много важно.“

 
 

Най-нехаресваното видео в YouTube е на… YouTube

| от chronicle.bg |

Имиджът на  YouTube пострада тежко след като едно от собствените видеа на компанията стана най-нехаресваното видео на целия сайт. Потребителите на платформата показаха силното си недоволство от тазгодишния YouTube Rewind заради чувството на нелепост и предателство, което създава.

YouTube Rewind е видео, което сайтът пуска към края на всяка година, за да обобщи какво какво се е случило на него и какво е било популярно за последните 12 месеца. Традицията започна през 2010 като ретроспекция към най-популярните видеа на сайта за годината.

„YouTube Rewind 2018: Everyone Controls Rewind“ („YouTube Пренавиване 2018: Всеки Контролира Пренавиването“) беше пуснато на 6 декември и за една седмица получи 10 милиона нехаресвания (дислайкове). То е дълго около 8 минути и в него можем да видим звезди като Уил Смит, Джон Оливър и Тревър Ноа, както и много от най-популятните ютюбъри. Един от тях, Маркъс Браунли, в свое видео казва:

„Та YouYube Rewind се превърна в това: „Ей, вижте колко подходящи за рекламиране канали имаме, на които можете да похарчите парите си – никой от тях не псува и спокойно можете да рекламирате при тях.“

Феликс Килберг, по-известен като PewDiePie – собственика на (все още) най-големият канал на сайта, не беше включен във видеото за поредна година. Той защити тезата на Браунли в свое видео като каза, че той и другите участници в Rewind 2018 не заслужават негативността да се прехвърли върху тях. Феликс допълни и че е „почти радостен“, че не участва.

Друг супер популярен влогър, Кейси Найстат, признава, че иска да се въздържи от коментар, но казва, че видеото „не е чудесно“. „Идеята не беше да се направи 8-минутен парад на неловкостта, а да се подчертае алтруистичния характер на платформата.“

С тазгодишното си видео YouTube показва, че поставя на първо място рекламодателите, а потребителите остават на второ. Предстои на да видим дали тази бизнес философия ще се промени през 2019.