shareit

14 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Поли Златарева

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-то издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Тази седмица продължаваме с любимите реклами на Поли Златарева, журналист в БНТ, редактор в Панорама, водещ на По света и у нас, а отскоро и на всекидневното предаване Още от деня. Ето какво Поли сподели за любимите си реклами с нас.

Не си нося праха за пране в чаната, не съм на кон и редовно превключвам канала, когато започнат рекламите, но има и такива, които са истински попадения. Напиример тази – в една минута да те връхлетят детските спомени с малко носталгия и много трепет. Който няма брат или сестра, няма да разбере, нали, систър?

Стил. Елегантност. Закачка.
Тази реклама на Швепс – Мъжете знаят за какво се борят, или всяка една от тази поредица.

А има и такива, след които няма какво да добавиш- Джордж Клуни в реклама за кафе… Амин!

Очаквайте следващите ни предложения след седмица, а ако имате своя любима реклама – посочете ни я в коментарите. На финала ще направим специална селекция от читателите на Chronicle.

 
 
Коментарите са изключени