10-те най-добри реклами на годината

| от |

Дрога5 е единствената агенция, която има два клипа в списъка, едно видео не е измислено от агенция. Вижте всички 10 страхотни реклами.

10. American Greetings „World’s Toughest Job“
Агенция: Mullen, Бостън

9. Lurpak „Adventure Awaits“
Агенция: Wieden + Kennedy, Лондон

8. HBO „Awkward Family Viewing“
Агенция: SS + K, Ню Йорк

 7. Beats by Dre „The Game Before the Game“
Агенция: R / GA, Лондон и Лос Анджелис

6. Under Armour „Misty Copeland“
Агенция: Droga5, Ню Йорк

5. John Lewis „Monty the Penguin“
Агенция: adam & eveDDB, Лондон

4. Wren „First Kiss“

3. Coca-Cola Life „Parents“
Агенция: Santo, Буенос Айрес

2. Save the Children „Most Shocking Second a Day Video“
Агенция: Do not Panic, Лондон

1. Newcastle, „If We Made It“
Агенция: Droga5, Ню Йорк

 
 

„Incredibles 2″ е номер едно в бокс-офиса у нас

| от |

Анимацията „Феноменалните 2″, която излиза 14 години след първия филм за семейството супергерои Боб и Хелън Пар, е най-гледаният филм у нас, сочат обобщените данни от киносалоните. Продължението на семейната история, в която има злодей, с който семейството трябва да се пребори, е гледано от 20 021 зрители и има 198 663 лева приходи за първите три дни на екраните у нас.

На втора позиция е „Джурасик парк: Рухналото кралство“, който е вече десет дни на екраните у нас. Историята за спасяването на динозаврите от Исла Нублар, който ще бъде разрушен от вулканично изригване, е гледана вече от 63 835 зрители и има 711 533 лева приходи.

Втората премиера от миналия уикенд – „Бандитките на Оушън“ – дамската версия на нашумялата поредица на Стивън Содърбърг, е на трето място в топ 10. Събирането на екип за обир на скъпоценно колие и осъществяването на кражбата са гледани вече от 8 107 зрители и имат 77 620 лева приходи.

Третата премиера от миналия уикенд – „Да обичаш Пабло“, създаден по биографичната книга на Вирхиния Валехо, е на четвърто място сред най-гледаните филми у нас. Екшънът за известния колумбийски наркобарон Ескобар, разказващ повече за другата му страна – строителството на болници, училища и жилища с парите от наркопроизводството, е гледан от 6 288 зрители и има 60 439 лева приходи за първите три дни у нас.

Пето място е за „Соло: История от Междузвездни войни“. След месец на екраните филмът за един от любимите персонажи в сагата, който разказва за ранните му години, е гледан от 57 268 зрители и има 639 562 лева приходи.

На шесто място е комедията „Книга за възрастни“ с Даян Кийтън, Джейн Фонда, Кандис Бъргън, Мери Стийнбъргън в главните роли. Случващото се с четирите героини по време на четенето и разбора на трилогията „50 нюанса сиво“ е гледано от 57 268 зрители и има 639 562 лева приходи от билетите им за трите седмици у нас.

Седма позиция е за екшън-фантастиката „Дедпул 2″ с Райън Рейнолдс в главната роля. Приключенията на Уейд в 12-ия поред филм по комикси на „Марвел“ са вече пета седмица на екраните у нас и за това време са гледани от 86 307 зрители и са събрали 839 856 лева приходи.

Осмо място е за българския „Революция Х“. Морското турне на едноименната група, съчетано с отдиха на съучениците им под надзора на училищното ръководство, както и с наркотрафик, отвличане и Гери-Никол, е гледано от 49 811 зрители и вече отчита 414 197 лева приходи за месец и половина на екраните.

Девето място е за анимацията „Чаровният принц“. Канадският филм за Филип Чаровния, който си търси жена преди да е навършил пълнолетие, е гледан от 25 071 зрители и има 241 041 лева приходи за петте седмици на екраните у нас.

На десета позиция е комедията „Зад борда“ – римейк на едноименния филм от 1987 година. Перипетиите на плейбой и самотна майка, изиграни от Еухенио Дербес и Ана Фарис, са гледани от 19 350 зрители и са събрали 189 263 лева приходи за месец и половина на екраните у нас.

 
 

Морони е новата екзотична дестинация на Turkish Airlines

| от chronicle.bg |

Turkish Airlines добави Морони към своите дестинации. Морони е най-големият град и столица на африканската островна държава Коморски съюз. Той стана част от мрежата на Turkish Airlines от 18 юни 2018 г. Полетите до Морони ще се изпълняват три пъти седмично и ще имат връзка с полетите до Сейшелските острови.

Коморски съюз се състои от три големи острова – Гранд Комор, Анжуан и Мохели.

Името на Коморските острови идва от арабските моряци, които ги наричат лунни острови. Европейските държави пък ги кръщават островите на ароматите, тъй като на тях растат редица благоуханни растения като орлови нокти, орхидея и гардения. Земеделието е основният отрасъл на икономиката на страната, а климатът й е тропически.

Началната цена за двупосочни билети до Морони от Истанбул започва от 973 долара, а от София – от 789 евро, с включени всички такси.

 
 

Къде можете да гледате „Възвишение“ онлайн?

| от chronicle.bg |

„Възвишение“ вече обиколи родните кина, хареса се на публиката, стана най-популярният български филм за последните 7 години и тръпнем в очакване на телевизионната му премиера. За щастие обаче преди нея, се случва нещо още по-удобно – съвсем скоро „Възвишение“ вече ще може да бъде гледан онлайн.

Филмът на Виктор Божинов влиза в селекцията с български заглавия на HBO. Премиерата в HBO GO е на 1-ви юли, а по HBO – седмица по-късно.

Екранизацията по едноименния роман на Милен Русков, е едно от най-силните заглавия, които стават част от съдържанието на онлайн услугата за филми и сериали. За традиционалистите „Възвишение“ се включва в програмата на телевизионния канал от 8-ми юли.

Заедно с филма на Виктор Божинов, съвременните български заглавия в HBO GO са общо 19 – игралните „Възвишение“, „Източни пиеси“, „Маймуна“, „Никой“, „Докато Ая спеше“, „Подслон“, „Дзифт“, „Love.net”, “TILT”, „Граница“, „Събирач на трупове“, „Прокурорът, защитникът, бащата и неговият син“, „Прелюбодеяние“, „Отчуждение“, „Обърнатата елха“, „Писмо до Америка“ и документалните „Чия е тази песен?“, „Хотел „Рай“ и „Пощальонът“.

Желанието на българското представителство е този подбор от заглавия е платформата да се адаптира към променящите се навици за гледане на видео съдържание у нас и в чужбина.

Онлайн стрийминг платформата дава лесен и напълно легален достъп до хитови български заглавия, за феновете, които искат да ги видят и извън кино салоните. Възможността да се гледа навсякъде и по всяко време улеснява и увеличава любителите на българското кино и позволява съвременните филми да стигнат до още по-широка аудитория.

От май месец абонатите на HBO GO от България имат достъп до съдържанието на онлайн стрийминг платформата на територията на страните в ЕС. Това позволява гледането на български и чужди филми и сериали с приложението и по време на летните ваканции в чужбина. Възпитаването на интерес към родните заглавия е дългосрочна кауза на HBO у нас, както и осигуряването на възможност успешните ни продукции да имат легален живот онлайн.

 
 

Wizz Air стартира своята програма за обучение на пилоти в България

| от chr.bg |

Wizz Air днес обяви старта на своята Академия за пилоти – Wizz Air Pilot Academy, в България. Тази програма предлага на младите, които имат малък или никакъв летален опит, уникалната възможност да получат лиценз за търговски пилоти и перспективата да работят като такива в Wizz Air.

В рамките на програмата парньорските училища за пилоти – Tréner Kft в Нирегихаза, Унгария, и Egnatia Aviation в Кавала, Гърция, ще осигурят висококачествено обучение, следвайки стандартите на Wizz Air. Авиокомпанията пък ще подкрепи кадетите по програмата, отговарящи на определени условия, чрез финансиране на значителна част от техните такси за обучение, за да ги улесни по пътя към мечтаната кариера на пилот. Това финансиране е под формата на срочен заем, който кадетите ще трябва да започнат да връщат едва след като стартират кариерата си в Wizz Air.

Интегрираната тренировъчна програма се състои от 750 часа наземни курсове, 60 часа – в симулатор и 145 часа полети, в продължение на 17 до 21 месеца. По време на това начално обучение кадетите получават и развиват необходимите знания и умения, за да стартират кариерата си на пилот в Wizz Air и да подкрепят значителното разширяване на авиокомпанията.

От самото начало целта на Wizz Air Pilot Academy е да предостави достъпно и качествено обучение на всички кадети по програмата, напълно подготвяйки ги да започнат кариера в Wizz Air. От старта на академията в Полша и Румъния са започнали два курса, като първата група кадети от Полша премина първо оценяване след 5 месеца интензивно обучение със 100% успеваемост. След като завършат Академията за пилоти и всички необходими обучения, те могат да започнат работа като първи офицери в Wizz Air и да продължат да се развиват кариерно като треньори или командири на Airbus A320/A321s.

Wizz Air наскоро отпразнува присъединяването на 100-ия самолет към флотилията си и то само 14 години след като авиокомпанията стартира дейност. WIZZ ще продължи да развива мрежата си, водена от амбицията след 10 години или по-малко да се превърне в една от 5-те водещи авиокомпании в Европа с 10 000 служители и 300 самолета, превозващи 100 милиона пътници на година. Плановете за бъдещ растеж включват поръчки за доставка на още 268 самолета от ново поколение до края на 2026 г., което ще създаде допълнителни възможности за кариерно развитие на служителите на Wizz Air.

Wizz Air скоро ще започне да набира персонал в България за обучителни курсове за пилоти, които ще стартират през септември с Egnatia Aviation в Гърция и през ноември с Tréner Kft. WIZZ също така ще даде възможност на кандидатите да се срещнат с екипа на Wizz Air Pilot Academy лично на един от предстоящите Дни на отворените врати.

 

Предстоящи дни на отворените врати на Wizz Air pilot academy

ДАТА Училище за пилоти ГРАД МЯСТО
6 юли 2018 г. Tréner Kft. Варна Golden Tulip Varna
6 юли 2018 г. Egnatia Aviation София Suite Hotel Sofia
7 юли 2018 г. Egnatia Aviation Варна Golden Tulip Varna
8 юли 2018 г. Tréner Kft. София Suite Hotel Sofia