shareit

10 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Десислава Георгиева

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-то издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Този петък бяхме на косъм да имаме само една любима реклама. Причината не е продуктово позициониране. Десислава Георгиева от Новините на Нова до последно твърдеше, че не може да се сети за повече от една, която да я е впечатлила. Но пък тази е наистина култова, ние също още си я пеем понякога.

Ето какво още ни сподели тя:

Нямам никакво отношение към рекламите, дори смятам, че по-скоро не бих си купила нещо, ако някой ми го рекламира. Обичам да пробвам и откривам сама. Обикновено красиви, вкусни, полезни неща, които никога не влизат в рекламите. „Пурлан“ е първата и последна реклама, която съм запомнила. Защото ми мирише на режим на тока, течен шоколад от какао и кондензирано мляко и детски игри.

И за да спазим мотото „Свободни да виждаме истината“ – ще споделя, че се сетих за още нещо, което и до днес помня – вафла „Куку-Руку“ – „Ку-ку Ру-ку вафла чудна, пълна с течен шоколад“:

Благодаря ви, че ме накарахте да се замисля – очевидно, ако рекламодателите ме искат за таргет група, то трябва да е реклама с песничка. Смислена.

Очаквайте следващите ни предложения след седмица, а ако имате своя любима реклама – посочете ни я в коментарите. На финала ще направим специална селекция от читателите на Chronicle.

 
 
Коментарите са изключени