shareit

10 неща, които не трябва да казвате никога

| от |

ECpAlERYdiTpSRL-556x313-noPad

Нещата, които мислим и казваме ни оформят като човек, така че внимавайте. Ако искате да сте успешни в личен и професионален план има някои неща, които никога не трябва да казвате. Понякога дори малка промяна в начина на мислене може да доведе до големи резултати.


“Единственото, от което се нуждая е една добра идея”

Всеки има добри идеи, но не всички ги изпълняват. Ако търсите едно сензационно хрумване, което ще промени живота или работата ви, по-добре се успокойте малко. Мислете повече да практически неща, с които може да спомогнете за развитието на бизнеса. Оправете нещата, които не вървят или измислете как да обслужвате по-добре клиентите си – това са наистина важните идеи.

“Заслужавам го”

Със сигурност работите много и жертвате голяма част от живота си заради това. Но упоритият труд и саможертвата не са резултати по само себе си. Единственото нещо, което заслужавате са парите, които получавате. Така например надейте да вадите пари от бизнеса ви за вас самия, само защото мислите, че “го заслужавате”. Възнаградете се след като бизнесът ви процъфти.

“Само ако имах малко повече пари”

Никое предприятие няма достатъчно капитал. Спрете да се притеснявате за това и гледайте да направите възможно най-много с това, което имате.

“Всичко ще се оправи стига малко да ограничим разходите”

Целта винаги е да увеличим продуктивността и да намалим разходите. Често обаче е трудно чрез спестявания да сме рентабилни, даже на моменти съкращенията могат още повече да затруднят положението.

“Разчитам, че клиентите ни са лоялни”

Лоялността се печели трудно и се губи лесно. Толкова съм лоялен към местният магазин за колела, че съм склонен да платя повече, иначе бих се чувствал гузен. Но да речем, че искам да си купя колело, което в моя магазин струва 3000$. Бих ли си го купил от друго място за 2,900$? Не. 2,800$? Не. 2,500$ – абсолютно. Лоялността на клиентите в крайна сметка опира до това, което е най-изгодно за тях. Ако цените ви са твърде високи ще можете да задържите клиентите само до някъде.

478480769

“Нека се съсредоточим върху изграждането на маркетингово съзнание”

Хората трябва да видят дадена реклама няколко пъти, за да им направи впечатление. Ако тепърва започвате с бизнеса си обаче, този подход е твърде скъп и тягостен. Стремете се да се рекламирате по запомнящ се начин само с едно поглеждане от клиентите ви. След това може да се съсредоточите върху останалото.

“Искам компанията ни да е като едно голямо задружно семейство”

Със сигурност трябва да се стремите работното място да е с приятелска атмосфера. Служителите обаче размишляват като клиентите – всеки се стреми да е изгодно за него самия, така че никога няма как да сте семейство. Когато техните интереси не съвпадат с парите, които получават от вас те ще си тръгнат – както е правилно.

“Аз съм просто малко парче от пъзела”

Това е така, но само донякъде. Всички служители са важни, но вие сте по-важен. най малкото защото имате най-много авторитет и следователно най-много отговорности. В крайна сметка предприятието ви е ваше отражение.

“Бизнеса ни ще се разрастне от уста на уста”

Това не зависи от вас въобще. Колкото и да сте добри, клиентите ви надали веднага ще започнат да казват на всеки срещнат за вашата фирма. Някой ден може би това ще е най-добрият начин за разрастване на бизнес, но дотогава се фокусирайте върху ловът на нови клиенти.

“Ако просто оставим нещата както са, те сами ще се оправят”

Понякога не можем да си позволим да оставим някой да страда. Хубаво е да позволявате на служителите си да се учат от грешките си, но понякога трябва да се намесите. Преди да възложите задача на някой се попитайте доколко бихте толерирали неизпълнението й.

По „Time“.

 
 
Коментарите са изключени за 10 неща, които не трябва да казвате никога