Най-трудната работа на света: 24-те кандидати, които се престрашиха бяха безкрайно изненадани

| от |

Най-добрата тазгодишна реклама в стил „хванахте ли се“

Това е един наистина много хитър проект на американската агенция Mullen за клиент, който няма да ви разкрием веднага, за да не развалим изненадата. (Ако толкова много не ви стиска да издържите може да скролнете до края на поста или да изгледате видеото и ще разберете.)

Бостънската агенция постна ето тази обява за работа в електронните медии, обявявайки че търси човек за позицията „оперативен директор“ на компания наречена Rehtom Inc. Изискванията звучаха ни повече, ни по-малко брутално:

  • Работата изисква да се стои на крак през по-голяма част от времето
  • Постоянно усъвършенстване
  • Работно време от 135 до нелимитиран брой часове на седмица
  • Диплома по медицина, финанси и кулинарно изкуство са задължителни
  • Няма ваканции
  • Работата се увеличава по време на празници: Коледа, Нова година, Великден и други
  • Времето за сън е крайно лимитирано
  • Заплата = $0

Обявата за работа, която беше публикувана през февруари тази година, достигна 2.7 милиона импресии от банери… Но само 24 човека се престрашиха да кандидатстват. Те бяха повикани на видео интервюта и техните реакция в реално време са запечатани в дигиталните архиви.

Вижте какво се случи на долното видео. Уверяваме ви, че си струва  да го изгледате ДО КРАЯ.

В РОЛИТЕ:

Проект: Най-трудната работа на света

Агенция: Mullen, Boston
Криейтив: Mark Wenneker
Изпълнителни криейтив директори: Tim Vaccarino, Dave Weist
Криейтив директор: Jon Ruby
Изпълнителен директор Продукция: Liza Near
Директор излъчване: Zeke Bowman

Продуцент: Vera Everson
Акаунт директор: Jessica Zdenek
Акаунт супервайзър: Laila Lynch
директор дигитални стратегии: Eric Williamson
Старши бранд стратег: Ryan Houts

Компания производител: Caviar
Режисьор: Amir Farhang
Изпълнителен продуцент: Valeria Maldini
Продуцент: Jason Manz
Директор Фотография: Brian Rigney Hubbard

Редактор и визуални ефекти: PS260
Редактор: J.J. Lask
Асистент редактор: Colin Edelman
Старши продуцент: Laura Lamb Patterson
Водещ визуалните ефекти: Patrick Lavin
Асистент: Matt Posey
Аудио: Soundtrack
Звуков дизайнер: Mike Secher
Музика: Human
Кастинг: House Casting
Кастинг агент: Shawn Alston

Клиент: American Greetings
Изпълнителен директор, Маркетинг: Alex Ho

 

 
 

Джиджи Хадид няма да дефилира в Китай заради видео в Instagram

| от chronicle.bg, по БТА |

Моделът Джиджи Хадид отмени участието си в предстоящото годишно дефиле на „Викторияс сикрет“ в Шанхай след протестите в Китай, предизвикани от видео, в което тя имитира извити надолу очи, предаде Франс прес.

Вестта е втората непредвидена пречка за американската компания за бельо преди планираното за понеделник нейно дефиле в Шанхай. По-рано бе съобщено, че три руски манекенки и украински модел не са получили визи за Китай.

Според сп. „Форбс“ 22-годишната Джиджи Хадид е сред 5-те най-високоплатени манекенки в света. Тя не даде никакво обяснение за оттеглянето си от дефилето. „Разочарована съм, че няма да посетя Китай тази година“, е написала Джиджи на страницата си в Twitter. „С останалите момичета от „Викторияс сикрет“ сме като семейство и ще бъда с тях в мислите си.“

За компанията „Викторияс сикрет“, която откри първите си магазини в Китай, дефилето в понеделник е първото, организирано извън САЩ и Европа.

През февруари в Instagram бе публикувано видео, на което се вижда, че манекенката присвива очи, докато държи бисквита с формата на Буда. Това шокира потребители на интернет в Китай. Оповестяването през август, че Джиджи ще участва в дефилето в Шанхай, предизвика нова вълна от негодувание – китайски потребители на интернет я обвиниха в расизъм и написаха, че тя не е добре дошла в Китай

 
 

Вдовицата на Джон Ленън осъди собственици на бар заради името му

| от chronicle.bg по БТА |

Вдовицата на Джон Ленън Йоко Оно спечели делото срещу собственика на хамбургския бар, който го кръсти „Йоко Моно“ заради сходство с нейното име.

Собственикът на заведението Нима Гару-Пур не скри своето разочарование от решението на съда. „Надявахме се да запазим името си и малко ми е тъжно, че го изгубихме. Това някой от друг континент да може да даде на съд някакъв малък бар е просто абсурд!“ заяви изгубилият делото.

На 12 юли съдът в Хамбург излезе с предварително решение за забрана за използването на названието „Йоко Моно“. Гару-Пур се подчини на магистратите и преименува заведението си, като го преобрази на „Скоч Моно“.

Собственикът ще обжалва решението в законния срок и ще се опита да възстанови изцяло предишното име на бара.

 
 

Зара Ларсон поведе музикалния шведски бунт срещу сексуалното насилие

| от chronicle.bg по БТА |

„Когато си насилена от известен музикант, губиш много приятели“ – 1993 шведски музикантки разобличиха сексуалното насилие и сексуалните посегателства в музикалните среди.

Подписалите писмото, сред които певиците Зара Ларсон и Робин, негодуват срещу „културата на мълчанието“ в музикалната индустрия, където сексуалният тормоз и сексуалното насилие са „по-скоро правило, отколкото изключение“.

„Ръководители в музикалните среди, ваше задължение е никой да не стане жертва на сексуален тормоз и вие се провалихте“, се казва в писмото, публикувано от в. „Дагенс нюхетер“.

„Преструвам се като във филм. Намирам го за грозен, той оставя горчив вкус в устата ми. Той отне радостта ми, че най-после записах албум. Той злоупотреби с доверието ми“, отбеляза певица.

Тези изявления идват малко повече от седмица след като 456 актриси разобличиха сексуалния тормоз, сексуалното насилие и „културата на мълчанието“ в театралните и филмовите среди в Швеция.

 
 

Любимите ни „бижута“ на Джани Версаче

| от chronicle.bg |

Помните ли Карла Бруни, Кейт Мос, Клаудия Шифър, Наоми Кембъл, Синди Крауфорд, Хелена Кристенсен? В онези години, когато те владееха не само модния подиум, но и милиони сърца по света. Включително това на Джани Версаче. Дизайнерът, който взима всички гореизброени имена и ги прави свои музи. А те позират до него на снимки както години по-рано манекенките на Ив Сен Лоран се снимат до своя откривател.

Връзката между модел и дизайнер (при истинските дизайнери) е повече от работа – тя е необходимост. Не просто да имаш красива жена, на която да нахлузиш дрехата, а да създадеш силует, вдъхновен от тази жена, силует само за нея. Той ще й стои така, че тя ще изпъкне и ще привлича погледите. А това в крайна сметка ще накара хората да обичат и двете – и дрехата, и модела.

Над моделите на Джани Версаче сякаш има ореол, който винаги ги представя в най-добрата светлина, дори двадесет години след смъртта на дизайнера. Все още първата асоциация, когато чуем имената им, е „секси“. Някак не можем да си представим Наоми Кембъл като стара баба или дори жена на средна възраст. Да не говорим, че все още си мечтаем за среща със Кейт Мос.

По повод наближаването на премиерата на „Убийството на Джани Версаче“ си припомняме неговите „бижута“. Ако сте ги позабравили, незабавно прегледайте галерията горе – за ваше добро е, не че нещо…