shareit

Вижте новата луксозна Tesla Model S 75D на Electro Mobility Expo

| от chronicle.bg |

Макар и често критикуван заради смелите си медийни кампании, Илон Мъск и Tesla отдавна са синоними на визионерство и иновации, които променят света. Tesla Roadster дори полетя в космоса, за да покаже безкрая на футуризма в мобилността. Но от самото си създаване Tesla бе налаган като най-добрият електрически автомобил.

Превърна се в еталон за автономен пробег сред електромобилите, а след това и във флагман за ускорението и по-бързото зареждане на батериите, за да подготви целия комплекс от услуги и инфраструктура, оформящи транспорта на бъдещето. И когато редица други автомобилни производители също набраха скорост и предложиха не по-малко ефективни и по-евтини алтернативи, Tesla извади нов коз – настани лукса на премиум сегмента в електрическите автомобили.

Tesla-Model_S_Shooting_Brake-2018-1024-0a

Tesla S 75D, модел 2018 е вече в България и ще може да бъде видян на първото електромобилно изложение у нас – Electro Mobility Expo 2018. Автомобилът, който Top Rent A Car ще покаже от 13-ти до 16-ти септември в Sofia Ring Mall е изцяло електрически, с интересна визия, задвижване на 4-те колела, два електромотора – за предното и задното задвижване. Максималната скорост от 225 км./ч. и дългия му пробег – до 500 км с едно зареждане – правят този електромобил забележим.

tesla-header

От Tesla обявиха в средата на миналата година, че плaниpaт cepия oбнoвлeния нa Моdеl Ѕ и Моdеl Х, c ĸoитo aвтoмoбилитe щe cтaнaт oщe пo-бъpзи. И резултатът е налице – електродвигателят е с мощност от 332 к.с. и ускорява до 100 км. само за 4.4 секунди.

В модела има внедрени редица системи за сигурност. Електрическото задвижване на Tesla S е разположено под алуминиевата клетка на автомобила в собствена подрамка, което намалява центъра на гравитация и минимизира риска от преобръщане.

Алуминиеви колони, подсилени със стоманени релси, посрещат страничните удари, за да защитят пътниците и същевременно подобряват здравината и устойчивостта на покрива. В случай на авария, шест въздушни възглавници предпазват пътниците отпред и отзад, а източникът на електрозахранване с високо напрежение се изключва автоматично.

 
 
Коментарите са изключени