Втори уиски фест в Пловдив

| от Спонсорирано съдържание |

На 20 и 21 април 2018 година ще се проведе второто издание на WHISKEY FEST PLOVDIV.

Стотици марки уиски от Шотландия, САЩ, Ирландия, Япония и Тайван ще гостуват в хотел Империал.

В града уиски културата е добре позната. Няколко специализирани уиски барове и магазини предлагат богат асортимент, както от популярни, така и от нишови и редки марки. Пловдив се утвърждава като пролетен храм на уискито, като десетки бъчви, разположени на ключови места в града, анонсират фестивала по нестандартен начин.

Събитието ще посреща гости от 17:00 часа в петък, 20 април и от 14:00 ч. в събота, 21 април 2018 г. И в двата дена дегустациите ще са до полунощ.

Билети за предстоящия WHISKEY FEST PLOVDIV се предлагат предварително онлайн ТУК и в партньорските уиски магазини и барове в Пловдив – The Whisky Library, Сандък, Интермакс.

WHISKEY FEST PLOVDIV_3

Билетите са на стойност от 30.00 лв. и може да се купуват и на място по време на фестивала, като един билет важи и за двата дни. В него са включени професионална дегустационна чаша, 10 уиски кредита и вода. Уиски валутата се разменя за дегустационни драмове – мерната единица на фестивала, която е равна на половин унция или 15 милилитра уиски еликсир.

По време на фестивала ще се провеждат Майсторски класове и уиски дегустации за напреднали в уиски бара на хотела-домакин The Whisky Library. Лекторите и експертите ще обогатят познанията на гостите, ще споделят тайни и ще развенчават митове.

WHISKEY FEST PLOVDIV

По време на събитието за първи път ще се проведе уиски аукцион. Редки и уникални уискита, които вече не се произвеждат, ще се предложат на търг в специална сесия, a шоуто ще завърши с уникална лекция за уискито във филмите от специалист в родната рекламна индустрия.

Организаторите са подготвили и комплимент – примамлив награден фонд, като всеки посетител може да участва в томбола с попълнена анкетна карта. Наградите и печелившите се теглят в петък и в събота в 22:00 часа.

В градината на хотела ще има специален кът, където Mavruda BBQ Hot Spot ще представи отбрана селекция бавно-готвени пушени меса и гурме бургери. Те прекрасно допълват пушените аромати на уискито, като шеф Калинин специално за събитието е разработил уникален Bourbon BBQ сос, с който ще докаже връзката между уискито и барбекюто по безапелационен начин.

Ръчно направен шоколад, специализирано предлагане на пури, както и уникално кафе с инфузии от уиски ще завършат палитрата от удоволствия за сетивата.

Магазини Аванти ще предлага на място на преференциални цени всички марки уиски, изложени на фестивала, а специалистите от SBB са приготвили аксесоари за приятелите на напитката.

Огромният уиски „граал“, побиращ повече от галон уиски, ще бъде тотем на фестивала за втора година.

Организаторите на WHISKEY FEST PLOVDIV се придържат към спазване на Етикет и модел на поведение, с цел осигуряване на приятно преживяване на гостите.

Със закупуването на билет всеки гост се съгласява да спазва правилата, като по този начин се гарантира приятно и запомнящо се преживяване за всички. На събитието се допускат само лица, навършили 18 години.

 
 

Падащи звезди по поръчка

| от chr.bg |

Японска компания се готви да организира впечатляващ метеорен дъжд над Хирошима през 2020 г., надявайки се да привлече вниманието на клиенти от целия свят с услугата си и да предлага падащи звезди по поръчка.

Компанията ALE със седалище в Токио слага последни щрихи върху проектите си за два микроспътника, които след извеждането им в орбита ще могат да изхвърлят малки топки. Те ще се разграждат при проникването в атмосферата, излъчвайки много силна светлина при влизането си в контакт с молекули въздух. Спътниците ще могат да се използват отделно един от друг или заедно.

Те ще бъдат изстреляни следващата година – единият с ракета на Японската агенция за изследванe на космическото пространство (ДЖАКСА), а другият с ракета на частна компания. На борда на всеки от тях ще има 400 топки, чийто химичен състав се пази в тайна и чийто цвят може да варира в зависимост от използваните съставки. Топките ще са достатъчни за 20-30 събития, увериха от компанията.

Амбициите на компанията и ръководителката й Лена Окаджима обаче излизат далеч извън пределите на Япония. „Вземаме за мишена целия свят, тъй като резервът ни от падащи звезди ще е в космоса и ще може да бъде разпространен навсякъде“, каза Окаджима.

 
 

Селекционерът, който се превърна в модна икона

| от chronicle.bg |

Футболът и модата винаги са вървяли ръка за ръка. Това е така, защото напоследък голяма част от спортистите се превърнаха в модни икони и тренд сетъри. Все повече футболисти обръщат повече внимание на външния си вид, отколкото на тренировките.

Медиите не гледат с добро око на тази тенденция, но тя не важи за треньорите на отборите. По този повод най-стилният селекционер на Световното първенство по футбол в Русия, без особена конкуренция, беше Гарет Саутгейт.

Belgium v England: 3rd Place Playoff - 2018 FIFA World Cup Russia

Треньорът на „трите лъва” беше изключително елегантен по време на спортните мероприятия, като аутфита му съдържаше – официален панталон, бяла риза, вратовръзка и елек. Неговият костюм е на марката Marks and Spencer, която облича целият отбор на Англия. Костюмът му е със сравнително ниска цена – 423 паунда.

След мача между Англия и Колумбия феновете на отбора полудя по аутфита на Саутгейт. Всички елечета на марката са продадени. Всяка едно е на стойност от 65 паунда, а производителите са притеснени, че няма да могат да задоволят интереса на английските фенове.

Southgate Tube Temporarily Renamed In Tribute To England Football Team Manager

Останалите mass марки също поеха вълната и започнаха да произвеждат подобни артикули, защото това е запазената марка на елегантния Гарет Саутгейт.

 
 

„Брилянтин“ става на 40 години!

| от chr.bg |

Изминаха четири десетилетия, откакто персонажите на Оливия Нютън-Джон, Джон Траволта и останалите участници в актьорския състав на филма мюзикъл „Брилянтин“ завладяха сърцата на тийнейджърите в целия свят.

Филмът, който е режисьорски дебют на Рандъл Клайсър, не е остарял до ден днешен.

„Смятахме, че „Брилянтин“ ще бъде приет добре една-две години от зрителите, но не сме очаквали подобна реакция 40 години по-късно в целия свят и във всички възрастови групи“, каза режисьорът.

Адаптиран по успешен бродуейски мюзикъл за любовта на тийнейджъри през 50-те години на миналия век, „Брилянтин“ бе заснет за два месеца в Лос Анджелис с бюджет 6 милиона долара и както много филми, влезли в аналите на киното, първоначално бе критикуван. „Брилянтин“ обаче събра близо 400 милиона долара приходи от прожекции и по този показател бе рекордьор до излизането на филма мюзикъл „Мама миа!“ по екраните 30 години по-късно.

„Джон и аз искахме Оливия да е в образа, но тя се колебаеше, защото се бе снимала в научнофантастичен филм, който не бе приет добре в Англия – си припомни режисьорът. – Тя бе почти 30-годишна и смяташе, че е прекалено стара, за да се снима в ролята на приятелка на Траволта, който е с 5 години по-млад от нея. Оливия поиска проби пред камера и това бе направено. Джон и аз се отнасяхме към нея като към по-малка сестра, непрестанно я окуражавахме и този метод проработи“.

Траволта и Нютън-Джон останаха близки през годините, като се снимаха заедно във филма „Two of a Kind“ (1983) и записаха заедно коледен албум през 2012 г. Те взаимно се поддържаха при тежки изпитания, по-специално смъртта на сина на Траволта през 2009 г. и рецидива на рак у Нютън-Джон миналата година след битката й с болестта през 90-те.

 
 

K-POP звезда пристига за концерт в София

| от |

Така нареченият K-POP (кей-поп) набира все по-широка популярност особено сред по-младите. Южнокорейският музикален жанр черпи вдъхновение от английския поп, регето, джаза, ритъм енд блуса, кънтрито, класическата музика и др.

Роденият на 4 юли в Брисбън, Австралия, Jang Han Byul, e не само световноизвестен K-POP изпълнител и бивш член на рок-бандата LEDApple, но и телевизионна звезда от корейски риалити-формати като Code: Secret Room и Society Game.

Jang Han Byul, пристига за първи път в България. За концерта си на 19 юли маестрото на K-POP стила заложи на Honda CR-V Premium със затъмнени стъкла. Съвсем наскоро представителството на Honda у нас възобнови услугата си „рентакар“ под този бранд.