HUAWEI е на 25-то място в класация „Brand Finance Global 500 2018“

| от chr.bg |

Глобалната консултантска агенция Brand Finance публикува своята годишна класация за най-скъпо струващите световни марки през 2018 г. Технологичният гигант HUAWEI е класиран на 25-то място със стойност на бранда, оценявана на 38.046 милиарда долара. Това е увеличение с повече от 50%.

Като световноизвестна консултантска компания за развитие на брандове и стратегии, Brand Finance оценява хилядите разпознаваеми марки всяка година. Организацията е и една от най-реномираните агенции за анализици и оценки, тъй като нейните стриктни критерии за избор включват не само специалния индекс за силата на бранда („Brand Strength Index (BSI)“, а също така и показатели като лоялност към бранда, маркетингови инвестиции и други.

За последните 3 години Huawei се изкачва в класацията от 47-мо място на Brand Finance Global 500 2016, през 40-то място в класацията за 2017 г. до най-челното до момента, 25-то място през 2018 година.

В допълнение към този прогрес, компанията HUAWEI вече присъства и в класациите „BrandZ Top 100 Brands“ и „Best 100 Brands“ на Interbrand.

За HUAWEI 2017 година беше също и година на непрекъснати големи пробиви. Компанията представи нов продукт на световния пазар, който спечели множество награди по света, и това е HUAWEI Mate 10. Марката организира дни на отворените врати в Западна Европа, Югоизточна Азия, Южна Америка и други места, на които засилва присъствието си. Huawei работи традиционно с Leica, Porsche Design, Google и други световни брандове, за да продължи да подобрява потребителското изживяване за своите клиенти.

 
 
Коментарите са изключени за HUAWEI е на 25-то място в класация „Brand Finance Global 500 2018“