Innerglow изпревариха лятото с новата си песен “Rising Sun”

| от chronicle.bg |

На фона на нелепи рапърски речитативи, спорни с музикалните си качества телевизионни риалитита и лавина от слаби парчета и изпълнители, които замърсяват музикалната ни сцена, появата на група с автентичен звук и висока проба талант е глътка въздух сред праховите частици Гери-Никол, Наско Ментата, Тита пр.

Снощи в „Строежа“ момчетата от Innerglow представиха най-новата си авторска песен „Rising Sun“, която изведе публиката от подземието на ул. „Леге“, прескочи пролетта с нейните мартеници и щъркели, и ни захвърли директно в лятото. „Rising Sun“ комбинира EDM музиката с рока и е абсолютно необходимия летен саунд, който ще се слуша в колите по пътя към морето, на баровете на Градина по залез (или пък изгрев) слънце и в столичните клубове и паркове.

Една година след появата си на българската музикална сцена, Innerglow показаха, че сингълът „After you“ не е бил случаен успех, а само началото за една банда, която има всички предпоставки да измести Христо Стоичков от славата му на „името, което прославя България зад граница“.

Innerglow-3
Снимка: Георги Ачов

В „Строежа“ прожектираха и видеоклипа към „Rising Sun“, дело на режисьорката Рая Радичкова. Групата, която е част от лейбъла Homeovoxmusic на китариста на “Остава” Георги Георгиев, представи пълен сет от авторски парчета и демонстрира музикален стил, какъвто липсва на българската музикална сцена. Става дума за модерно звучене, силно застъпено електронно влияние, с поп, денс и фънк елементи, с ярко изразени и мелодични вокали. Онези, за които „мелодично“ означава „лигаво“ може спокойно да се приберат в стаята си и да слушат дет грайндкор метъл, като си припяват „Fuckin’ your daughter with a frozen vomit fuck stick“* в банята.

Да слушаш Innerglow на живо е романтично изживяване, но не в смисъла на червена роза в целофан за Св. Валентин, а в дискурса на автентичната, изчистена романтика, която прави музиката най-великото изкуство. Както ще видите, видеото към „Rising Sun“ също носи онова усещане за младост, свобода и пътища, по които можем да вървим или да караме мотори.

Innerglow-21
Снимка: Георги Ачов

Innerglow са: Тодор Ковачев – вокали и кийборд, Иван Даскалов – бас, Матей Христосков – ударни и Петър Желев – китара. Четиримата  музиканти създават собствени песни с различно звучене, а за краткото си съществуване привличат все повече вниманието на ценителите на качествената българска музика. Бандата вече има зад гърба си участия във фестивалите „София диша“ и пловдивския „Капана Фест“, стъпиха на една сцена с „Jeremy?“ и направиха множество клубни участия в София, Варна и Бургас.

Innerglow-26
Снимка: Георги Ачов

На 10 март Innerglow ще подгряват концерта на „Hayes & Y“ в Sofia Live Club, а на 20 април ще ги чуем преди „Остава“ в столичния „City Stage“.

Ето го и видеото към  „Rising Sun“:

Съветваме ви и да последвате INNERGLOW във Facebook, за да сте в час с това, което предстои за групата и нейната публика.

INNERGLOW + LOGO

*Гнусният цитат е заглавие на песен на грайндкор бандата Prosthetic Cunt

 
 

„On the Basis of Sex“ трейлър: Фелисити Джоунс и компания са страхотни

| от chronicle.bg |

Америка наистина държи да ни покаже, че в историята си неведнъж е заставала зад правата на жените и ще продължи да застава. Киното е най-рентабилният инструмент, посланието да достигне до максимум хора и само тази година вече очакваме значителен брой обещаващи филми, в които женските персонажи ще са на фокус. „On the Basis of Sex“  е едно от тези заглавия. Трейлър на филма по действителен случай излезе вчера и ни вдъхна надежда, че това няма да е поредната фалшива, но  бляскава манифестация на борбата за равенство между половете. Главната причина за това е Фелисити Джоунс, която помним от брилянтното си изпълнение в „Теория на всичко“.

On the Basis of Sex“ изглежда като потенциален претендент за „Оскар“. В него се разказва истинската история на Рут Бейдър Гинсбърг – млад адвокат, който се опитва да промени закона в страната. За да се случи това обаче, тя трябва да промени първо законите на професията, доминирана изцяло от мъже. Гинсбърг влиза в екип със своя съпруг, също адвокат, Мартин Гинсбърг. В неговата роля влиза Арми Хамър. Задачата е почти непосилна, но залогът е голям – двамата трябва да поемат дело, което ще преобърне представите на САЩ за половата дискриминация. В групата на поддържащите актьори се открояват имената на Кати Бейтс, Джъстин Теру, Сам Уотърстън и Джак Рейнър. Бейтс също играе реална личност – адвокат Дороти Кениън.

Режисьор на филма е Мими Ледър, за която това е първи пълнометражен филм в последните 10 години. Тя е позната като режисьор на филмите „The Peacemaker“ и „Deep Impact“ на сериала на HBO „The Leftovers“. Сценарист на „On the Basis of Sex“ е племенникът на Рут Гинсбърг, Даниъл Стипълмън, а световната премиера е на 25 декември тази година.

 
 

60 години по-късно: сценарии на Стенли Кубрик беше намерен в Уелс

| от chronicle.bg |

Почти 20 години след смъртта си, Стенли Кубрик продължава не само да впечатлява, но и по своя собствен начин да е сред нас и да „твори“. Последното доказателство за това е намерен негов сценарий, писан през 1956 г., по книгата „Огнена тайна“ от Стефан Цвайг.

Дългият 100 страници сценарии бе намерен повече от 60 години след написването си в университета в Бангор, Уелс.  Сценарият е готов и по него може да бъде заснет филм, предава IndieWire.

„Това е невероятно – всички мислеха, че този сценарий е изгубен завинаги“, заяви експертът Нейтън Ейбрамс от университета.

Кубрик работил над адаптирания по „Огнена тайна“ сценарий заедно с американския писател Колдър Уилингам, с когото продължил сътрудничеството си над излезлия през 1957 г. по екраните филм „Пътища на славата“.

Стенли Кубрик е сред най-известните режисьори от втората половина на 20-и век. Заснел е филми в различни жанрове, като „2001: Космическа одисея“, „Лолита“, „Д-р Стрейнджлав или как престанах да се страхувам и обикнах атомната бомба“, „Портокал с часовников механизъм“, „Широко затворени очи“.

 
 

Откриха музей на Джеймс Бонд… в Алпите

| от chronicle.bg |

Къде другаде, ако не в Алпите, би бил издигнат музей на най-известния таен агент в историята? В най-новия филм за Джеймс Бонд мъжът рискува живота си в Австрийските Алпи. На въпросната снимачна площадка, на над 3000 метра надморска височина нов музей с футуристичен дизайн пресъздава света на прочутия секретен агент на Нейно Величество, предаде Франс прес.

Бетонна сграда с форма на паралелепипед, издигната върху планински склон, очаква посетителите, които трябва да ползват лифт, за да стигнат до нея. От новия музей „007 Елементи“ в областта Тирол, който отвори врати тази седмица, се открива гледка към планинските върхове наоколо. В ски-курорта Зьолден в района Йоцтал в Алпите са заснети редица сцени от „Спектър“ – 24-ия филм от поредицата за Бонд.

В музея, проектиран в тясно сътрудничество с продуциралата филмите за Бонд британска компания, посетителите могат да се потопят визуално и звуково в атмосферата, която цари зад кулисите на поредицата. Сградата с площ 1300 кв.м е построена на 3050 метра надморска височина.

Температурата в залите е отрицателна дори през лятото. На посетителите се предлага 9-етапно филмово пътуване в тъмни зали и тунели, в които са инсталирани огромни екрани и огледала. Поредицата е представена чрез редица актьори, превъплътили се в образа на Бонд, и чрез митични места от филмите за агент 007. Посетителите могат също да видят екшън сцени от поредицата и да научат тайни, свързани със заснемането им. „Искахме да създадем усещането, че посетителят преживява случващото се във филмите за Бонд посредством ефекта от архитектурата, звука и светлината“, поясни Нийл Калоу, който е сценограф на редица филми от поредицата и е допринесъл за създаването на музея.

 
 

Джони Деп се помири с мениджърите си, които го обвиняваха в разточителство

| от chr.bg |

Джони Деп постигна съгласие с мениджърите си след шумния юридически спор, който го противопостави на компанията „Мениджмънт груп“, управлявала доскоро финансите му, съобщиха световните агенции.

Двете страни се договориха, преди да бъде гледано делото, насрочено за август. Джони Деп даде на съд своите бивши мениджъри през месец януари 2017 година. Той ги обвини, че са харчили шестцифрени суми от сметките му, без негово разрешение. В иска си Деп настояваше за компенсации в размер на 25 милиона долара.

Мениджърите от своя страна подадоха жалба, в която се твърдеше, че актьорът и музикант сам носел отговорността за своите финансови затруднения, тъй като харчел разточително състоянието си за скъпи вина, разкошни недвижмимости, заплати за персонала, за картини, частни самолети, за охрана и оръжия.

Условията по постигнатото споразумение между Деп и бившите му мениджъри не бяха разгласени.