Не разбрах, но да обясня

| от |

„В социалните мрежи всички разбират от тенис, енергетика и външна политика“. Този факт е безспорен. И не трябва да е изненада.

Ако преди 15 години пак си имахме мнение по всички въпроси, но най-много да го споделим на хората около нас, то в днешно време със социалните мрежи това мнение достига до все повече и повече хора. Което гарантира повече внимание, а с вниманието идва и желанието. Така триото футбол, жени, политика днес е допълнено от поне още 100 въпроса, заслужаващи коментар – от новите масички в ИКЕА до бежанската криза, войната в Сирия, руските самолети, Евровизия, Ислямска държава и т.н.

И ако в свободното изразяване на мнение няма нищо лошо, то напоследък се наблюдава феномена „коментар по заглавие“.

Бързайки да дадат мнението си по всички текущи въпроси все по-често една нарастваща група потребители дори не си правят труда да прочетат, камо ли да разберат казуса, който са се заели да обяснят на неинформираните. Това в допълнение на разваления медиен телефон, който също често се среща напоследък, не само ражда неновини, но и некоментари на неновините, контраненовини, контранекоментари и настава такава какафония, че може и никой да не разбере за реалната информация.

Dislike

Късно снощи  Facebook обяви, че обмисля да въведе dislike бутон, който всички разбраха като обратното на like-а и доста преведоха като не харесвам. Всъщност такъв бутон няма да има на снимката на новата чанта на вашата вече почти бивша най-добра приятелка, тъй че едва ли ще можете да я подразните като ѝ покажете демонстративно във Facebook, че има лош вкус за чанти (и мъже то се подразбира). Бутонът ще замени like, когато става въпрос за съобщения за починал близък или трагедия, с цел изразяване на съчувствие, което е трудно сега. Но ако прочетете повечето от коментарите, базирани само на заглавията „Facebook въвежда бутон не харесвам“, едва ли ще разберете за какво става въпрос.

„Времето, прекарано в пътуване от и до работа, ще се счита за част от работното време.“ Това решение на Европейския съд от миналата седмица също събуди оживени дискусии. От радостни възгласи „Ще ми плащат пътя в 111″ до възмутено сочене с пръст „Тези какви са комунисти“. Е, разбира се, че е доста по-трудно да прочетеш текста на новината и да разбереш за коя точно конкретна ситуация се отнася това решение. Защото за возенето сутрин в метрото и времето, прекарано в задръствания, на път за офиса, това не се отнася.

Ако обаче утре вашият работодател реши да „отвори офиси“ в Благоевград (на час път с кола от София), Атина (на час и половина със самолет) и Пловдив (докъдето има удобни влакове, да подкрепим и БДЖ), но реши да си спести самите офиси, а ви изпраща редовно за срещи с клиенти, то пътуването с автомобил, влак, самолет, автобус, кораб се брои за част от работното ви време. Е не е едно и също.

Самолетите не летят по права линия

Мога да се опитам да обясня и хипотетичната ситуация с руските самолети, но тъй като въпреки подробното изчитане на няколко материала по темата не успях да разбера какъв точно е казусът, споделен от премиера и колко е хипотетичен, затова ще пропусна да коментирам тази тема.

Само ще вметна, че самолетите (включително гражданските) не летят по права линия, колкото и на мнозина да им се иска. Ако не вярвате, погледнете трасето, по което летят гражданските полети над Атлантика например. За избор на маршрут влияят редица фактори, а и има специални организации, които управляват трафика.

И те не са във Facebook.

Всички се оплакват от медийните заглавия с „ШОК!“ и „Ужас!“, но при коментирането на тема, за която нищо не знаем, става въпрос е абсолютно същото.

Тъй като вчера пропуснах и VIP Brother, и Фермата, и мачовете от Шампионската лига, днес се опитвам да се ориентирам в поредицата коментари за тях започващи с „Нямам телевизор, но…“. Признавам си, че никога не съм намирал VIP Brother за интересен, но възмутените коментари за него в социалните мрежи искрено ме забавляват. Те са моето риалити. Тъй, че народе, коментирай смело, но преди това чети поне 3 различни източника на една новина, а не само 1 заглавие по темата. Луна президент!

 
 

7 жени разкриват ерогенните си зони

| от chronicle.bg |

Къде е ваша ерогенна зона? Хората имат най-различни предпочитания в този аспект и затова трябва да се говори с половинката – за да разберете нейните и съответно да бъдат разбрани вашите желания.

Ето 7 жени, които свободно споделят ерогенните си зони. Нека да се знае!

Оливия, 31

Приятелят ми прекарва доста време със зърната ми преди да минем по същество. Това ми гарантира оргазъм.

Аника, 26

Когато съм в настроение, обичам да ме пляскат по дупето. Малко боли, но и предизвиква някакъв еротичен химикал у мен.

Софи, 24

Когато обръщат внимание на ключиците ми, цялото ми тяло се събужда за около 3 секунди.

Миша, 32

Гъделичкайте вътрешната страна на бедрата ми 10 минути и съм готова!

Кейт, 31

Обожавам по врата, зърната, ушите и коремчето. Освен ако не съм се подула.

Шарлот, 26

Най-еротичната ми част е устата. Доминиращ човек с игрив език може да ме разгорещи безобразно бързо.

Меган, 38

Отстрани по тялото ми, от гърдите до таза. Когато някой прокара ръце там, направо ме няма. Дори още по-добре – ако накрая ме хванат здраво през кръста.

 
 

Toyota възражда легендарната Supra

| от chronicle.bg |

Toyota отново иска да спечели шофьорите, които искат нещо повече от просто да отидат на работа. Поглеждайки назад към миналото си, компанията обяви завръщането на легендарния спортен модел Toyota Supra. Това стана на Detroit Auto Show.

Новият модел е разработен съвместно с BMW и тестван от самия изпълнителен директор Акио Тойода на няколко състезателни писти по света (включително, разбира се, и Нюрбургринг).

maxresdefault

Моделът Supra стана нарицателно за улични състезания и дрифтове през 70-те години. Четвъртото поколение в момента се счита за най-търсено като скоро една кола беше продадена за $120 000 на сайта за класически автомобили BringaTrailer.com.

Освен скорост и возия, феновете харесват Supra и заради това, че лесно носи на тунинг. Подходящи ръце могат да извадят астрономична мощност от 6-те цилиндъра на двигателя. Това й отреди място и в автомобилния кино франчайз „The Fast and Furious“.

171030131232-1969-toyota-2000gt-exlarge-169

Вдъхновението за Supra идва от Celica, както и от Toyota 2000GT (от края на 60-те години, на снимката), която днес може да достигне цена от над $1 милион по аукционите.

Новата Supra технически е доста подобна на BMW Z4. Тя има 335 конски сили от 6-те си цилиндъра, разработен от BМW, и 8-степенна автоматична скоростна кутия (без опция за ръчна). Максималната скорост е 250 км/ч, а от Toyota твърдят, че колата ще достига 100 км/ч за малко над 4 секунди.

BMW Z4 пък ще излезе през март с две опции – 255 коня от 4 цилиндъра и 382 коня от 6 цилиндъра.

Ще можем да си купим новата Supra официално чак през лятото за скромните $50 000. Първия брой от вече беше създаден и продаден на аукцион като парите отиват за благотворителност.

 
 

Следващата мисия: два филма „Mission: Impossible“ един след друг

| от chronicle.bg |

Кристофър МакКуайър ще снима два поредни филма от поредицата „Mission: Impossible“ един след друг, които ще излязат съответно през 2021 и 2022 година. МакКуайър и Том Круз ще прекарат доста време заедно в близкото бъдеще, защото ще работят и по предстоящия „Top Gun: Maverick“.

Първите четири Мисии имаха все различни режисьори – Брайън Де Палма, Джон Ву, Дж. Дж. Абрамс и Брад Бърд в този ред – но сега Кристофър се установява като главен креатив на франчайза. Той режисира „Fallout“, беше съавтор и режисьор на „Rogue Nation“, а сега има и новите два проекта.

„Fallout“ получи еднакво силни и позитивни реакции както от зрителите, така и от критиката. Той беше наречен най-добрия екшън правен някога. Кристофър МакКуайър изгря с „The Usual Suspects“ от 1995, за който печели Оскар за най-добър сценарий. Други негови филми са „The Way of the Gun“ и „Jack Reacher“, където за първи път работи с Круз.

 
 

Кадри от новия „Spider-Man: Far From Home“

| от chronicle.bg |

Sony и Marvel пуснаха първия трейлър за продължението на „Spider-Man: Homecoming“ от 2017 година – „Spider-Man: Far From Home“. Филмът ни показва приключенията на Питър Паркър и някои от съучениците му в Лондон. 

Sony Pictures също така показва и първия постер на филма малко преди да излезе трейлъра:

Филмът е част от цяла поредица за супергероя и е вторият от разширената вселена на Marvel. Sony притежава правата за Super-Man от дълго време – още от преди филма с Тоби Магуайър. По-късно компанията го възроди с нова история и нов актьор – Андрю Гарфийлд – за „Amazing Spider-Man“ и „Amazing Spider-Man 2″, които получиха смесени мнения от критици и публика.

През 2015 година обаче Sony и Marvel Studios постигнаха споразумение помежду си и включиха героя в „Captain America: Civil War“. Тогава, както и сега, ролята се играе от Том Холанд. От тогава Спайдърмен се е появявал в собствен филм, както и в „Avengers: Infinity War“.

Холанд казва, че ще има трилогия. Очакваме премиера на 5 юли. Ето и трейлъра: