Караници

| от |

Милена Николова

Преди месеци политик възкликна по адрес на Реформаторския блок, че ако не се разпаднат, преди да влязат в парламента, ще го направят почти веднага, щом попаднат в Народното събрание. Ако и това не се случи, ще стане, когато си поделят изпълнителната власт и разберат кой кого как е изиграл. Това се случва към днешна дата. Затова е тази обмяна на чувства пред очите на обществото ни. Това е вътрешната омраза, която реформаторите не могат да преодолеят дори в името на здравия разум.

Самото създаване на Реформаторския блок приличаше на механичен сбор на база числеността на седем партии и отделни граждани. Единственото, което ги задържаше тогава заедно, беше усещането за общност заради властта. Това е и днешният мотив да не се разпаднат веднага и безусловно. Затова разприте между всички тях и най-вече между реформаторите на Меглена Кунева, гражданина Караджов и реформаторите на Радан Кънев са напълно естествени. Това е битката за марката Реформаторски блок и за министерските постове, произтичащи от нея. Да не забравяме, че Караджов е един неосъществен икономически министър, а Радан Кънев – премиер, за Меглена Кунева – да не споменаваме колко големи амбиции са концентрирани в нея. Изобщо, в РБ има много неосъществени кариери.

Към днешна дата затова е толкова важно кой ще бъде лидер на това формално обединение. Защото той ще раздава както държавната субсидия, така и ще води в бъдеще преговорите кой какъв да стане и какъв да остане. Екипът на Меглена Кунева остана доста ощетен – там има най-малък брой осъществени мечти във властта. И от водещи, станаха поддържащи в конфигурацията на реформаторите.

Затова скандалите в коалицията са така шумни и толкова ожесточени. Причината е, че само резултатът малко над 8 процента им дава политическата легитимация. А обречеността идва от факта, че един без друг не могат да постигнат нищо и реално не съществуват в политическия ни живот. Затова битката продължава, докато същата тази политика не ги раздели.

 
 

Том Круз ще снима нови филми от поредицата „Мисията невъзможна“

| от chr.bg |

Том Круз планира да бъдат заснети още най-малко два-три филма от поредицата „Мисията невъзможна“, но режисьорът Кристофър Маккуори не знае дали ще работи над тях, съобщи Контактмюзик.

55-годишният актьор отново е в образа на Итън Хънт в шестия филм от поредицата, озаглавен „Мисията невъзможна: Разпад“. Круз смята, че неговият персонаж има още какво да покаже пред зрителите. Актьорът обаче отказа да разкрие плановете си.

„Имам много идеи за следващия етап, за следващите два-три филма, но сега не съм готов да ги обсъждам“, каза той. „Все пак ще видите част от тях в новия филм. Той е по-епичен в сравнение с останалите филми от поредицата“, споделя актьорът.

Независимо, че отдавна е ангажиран с въпросната поредица, Круз признава, че не е лесно да бъде заснет нов филм от нея. „Смяташ, че знаеш как се заснемат подобни екшъни, докато не започнат снимките на новия филм“, довери той. „Тогава си казвам „Господи, какво правя, та това е „Мисията невъзможна“, каза още Круз.

Кристофър Маккуори е първият режисьор, заел се със заснемането на два филма от поредицата. Той възнамерявал „Мисията невъзможна: Разпад“ да е много по-различен от първия заснет от него филм от поредицата – „Мисията невъзможна: Престъпна нация“, който излезе по екраните през 2014 г. „Причината да се заловя отново с филм от поредицата бе свързана с предизвикателството да направя нещо съвсем различно“, поясни Маккуори пред сп. „Тотал филм“. „Всеки нов филм от поредицата „Мисията невъзможна“ се заснема от различен режисьор“, допълни той.

Маккуори сега ангажирал различен актьорски състав в сравнение с този на „Мисията невъзможна: Престъпна нация“. „За новия филм реших да не вървя по отъпканите пътеки“, отбеляза режисьорът. Той обаче не е сигурен дали ще може да направи това още веднъж, за да заснеме трети филм от същата поредица.

 
 

Instagram хвърли ръкавицата на YouTube

| от chronicle.bg |

IGTV е най-новото от Instagram – отделно приложение, в което можете да гледате дълги вертикални видеоклипове. Ще има и специално отделение за IGTV в главното приложение на Instagram.

TV е заради приликата с телевизия – може да отворите приложението и директно да започнете да гледате, без да бъдете прекъсвани от реклами (засега).

В началото видеата ще могат да са по 10 минути,  но по-големите акаунти ще могат да качват и едночасови.

Очевидно е, че с тази новост Instagram предизвикват YouTube. „Тубата“ обаче има много влогъри, които получават приходи от платформата. Дали приложението на Instagram ще има успех, тепърва предстои да разберем.

Засега може да изтеглите IGTV както на Android, така и на iOS.

 
 

Безценният момент, когато десетки хиляди хора пеят и скандират като един на стадиона

| от Спонсорирано съдържание |

В живота на всеки от нас има моменти, които завинаги оставят своя отпечатък. Моменти, които го разделят на „преди“ и „след“, а при споменът за тях те побиват тръпки. Такъв безспорно е моментът, в който отборът, подкрепян пламенно от години, излиза във финалната битка за най-престижния клубен трофей. Mastercard предостави възможността на трима щастливци да изживеят това неповторимо усещане на тазгодишния финал на Шампионска лига, в който един срещу друг се изправиха два от титаните на европейския футбол – Реал Мадрид и Ливърпул. Андриан Иванов, един от тримата късметлии, сподели, че ще запази чудесни спомени от финала в украинската столица.

„Организацията беше на превъзходно ниво. От първата до последната ни минута в Киев екипът на Mastercard се погрижи да не ни липсва нищо и да се чувстваме максимално добре. Мащабът на събитието беше огромен, не бях виждал нещо подобно досега“ разказа Андриан.

„Със съпругата ми сме страстни фенове на английския футбол и затова пристигнахме в Киев с надеждата да видим шести триумф на Ливърпул в този турнир. Преди мача се отбихме във фен зоната и останахме много впечатлени. Атмосферата беше чудесна, а настроението беше много приповдигнато“ продължи щастливият победител от играта на Mastercard.

„След като минахме през специалната зала, която бяха подготвили за нас, дойде време да заемем местата си на стадиона. Настаниха ни в сектора на Ливърпул и за пръв път имах възможността да пея заедно с мърсисайдските фенове. През първите 20-ина минути, през които Ливърпул игра значително по-силно, шумът в нашия сектор бе оглушителен и десетки хиляди хора пееха и скандираха като един. При попадението на Ливърпул имах чувството, че трибуната ще се срути. Беше невероятно, още ме побиват тръпки, когато се сетя“ сподели още Андриан.

Anton Lelios pics

„Много съм благодарен на Mastercard за тази възможност и за това изживяване. Тези спомени ще ми останат за цял живот. Бил съм на много мачове както в България, така и в чужбина, но това беше нещо съвсем различно. Пожелавам го на всеки, наистина е неописуемо“ завърши разказа си Иванов.

 

 
 

Морони е новата екзотична дестинация на Turkish Airlines

| от chronicle.bg |

Turkish Airlines добави Морони към своите дестинации. Морони е най-големият град и столица на африканската островна държава Коморски съюз. Той стана част от мрежата на Turkish Airlines от 18 юни 2018 г. Полетите до Морони ще се изпълняват три пъти седмично и ще имат връзка с полетите до Сейшелските острови.

Коморски съюз се състои от три големи острова – Гранд Комор, Анжуан и Мохели.

Името на Коморските острови идва от арабските моряци, които ги наричат лунни острови. Европейските държави пък ги кръщават островите на ароматите, тъй като на тях растат редица благоуханни растения като орлови нокти, орхидея и гардения. Земеделието е основният отрасъл на икономиката на страната, а климатът й е тропически.

Началната цена за двупосочни билети до Морони от Истанбул започва от 973 долара, а от София – от 789 евро, с включени всички такси.