Искам и аз в страната от клипа

| от |

„България е мястото!“. Така твърдят Джейсън Стейтъм, Силвестър Сталоун, Антонио Бандерас, Салма Хайек. Новата реклама на България, която Николина Ангелкова с огромно удоволствие представи, е заснет от частното дружество Nu Boyana промо-клип на собствената му дейност. „За който държавата не е дала нито лев“, с гордост изчурулика министърката.

Всъщност това е първото нещо, свързано с рекламата на туризма, за което би си заслужавало държавата да даде „някой лев“. За да може например да подбере кадрите, които да бъдат показани във видеото. Или по-добре не… Така поне сме сигурни, че няма колорадски планини и мечки гризли в клипа и той показва истинската картина за България. Дали?

Видеото безспорно е брилянтно и напълно отговаря на истината. В смисъл, всеки холивудски режисьор, дошъл да снима продукцията си у нас, ще бъде посрещнат и обгрижен с усмивка от частната компания Nu Boyana, на която бизнесът зависи изцяло от това. За обикновения турист, решил да се довери на Салма Хайек или Антонио Бандерас и да избере България за своята почивка, не е сигурно.

Храната и виното със сигурност са прекрасни, както казва Салма Хайек. Или поне ако имате късмет да попаднете на заведение, което държи на името си, на качеството и на доброто здраве на клиентите си. Такива има достатъчно и със сигурност Nu Boyana води снимачните екипи само в тях. Туристите обаче ще трябва да разчитат на късмета си.

„Хората са добри и мили“ се казва във видеото. „Аре мърдай ма, свиня британска“, чува Саманта от Нюкасъл още на паспортната проверка. Добре, че не говори български, ако и да се е досетила колко добра и мила е служителката срещу нея по тона ѝ.

„Всички хора трябва да дойдат в България и да изпитат това, което аз изпитах“. Как да не се съглася? Пожелавам на всички туристи да имат същото невероятно преживяване. Вече имаме първата крачка. Холивудски знаменитости похвалиха страната ни. Която за първи път не се е изложила поне пред едни чужденци. Държавата от своя страна се качи в движение на влака и припозна клипа с цел реклама на страната. Браво! По-добре това, отколкото да снима изтъркан клип с три моми в народни носии и няколко пейзажа от Алпите. Хайде сега бранша, заедно с тази държава, че ако може и населението в нея, да превърнат българския туризъм в това, което се описва в клипа.

Иначе това просто е една заблуждаваща реклама, която едва ли ще доведе до ръст в туризма.

А, щях да забравя, искам и аз да дойда на ваканция в страната от клипа. Дано скоро се появи не само на кино.

 
 

Анастасия Квитко има забележителни мерки

| от chronicle.bg |

Анастасия Квитко e руски модел, на 24 години. Тя е родена в Калининград, но по-късно се мести в САЩ. Първоначално живее в Маями, за да се развива модната си кариера, а по-късно се мести в Лос Анджелис, където вече работи като модел.

Квитко е известна с мерките си – 96-60-106. 

Те са причината множество агенции да откажат да работят с нея. Но в същото време са и причината в Instagram Анастасия да има 9,4 милиона последователи. Външният й вид определено е нейна запазена марка, както можете да видите в галерията ни.

Моделката често е наричана руската Ким Кардашян. По този въпрос Ана казва: „Харесвам Ким Кардашян, но не ми харесва ад бъда сравнявана с нея – тя е много зад мен.“

През 2016 година тя става жертва на въоръжен обир и от тогава мнението й за Америка като място за живеене е силно променено.

 
 

„Традиционната мъжественост“ вреди на мъжете?

| от chronicle.bg |

„Традиционната мъжественост“ вреди на мъжете, според Американската психологична асоциация (АПА), която въведе насоки за терапевтите, които работят с мъже и млади момчета. Твърдението предизвика критика от психолози, които се притесняват, че така много хора в нужда няма да потърсят помощ.

Мъжете са 4 пъти по-успешни в опитите си за самоубийство от жените, но търсят помощ от специалисти значително по-малко. В момента те са част от дебатите около движението #MeToo.

АПА решава да въведе насоки за работата при терапия на мъже още през 2005 година, но бюрократични пречки отлагат това досега. Десетте напътствия засягат всичко от съвети при създаване на връзка до адресиране на проблемите, които може да създаде отбягването на медицинска помощ. Някои от точките се отнасят специално за „въздействието на силата, привилегията и сексизма“ и сочат към по-висок риск от агресия, самоубийство и злоупотреба с алкохол и наркотици.

„Насоките на АПА могат да изпратят посланието, че да си мъж е лошо“, казва Джон Бари, професор в Университетския колеж в Лондон и автор на книгата „Male Psychology and Mental Health“ („Мъжката психология и психично здраве“). „Хората масово се фокусират върху неща като токсичната мъжественост. Когато мъжете чуят, че те държат цялата сила и привилегии, тези от тях, които имат емоционални проблеми, ще приемат, че вината за проблемите им е тяхна.“

Американската психологична асоциация иска да стимулира „позитивната мъжественост“, но какво точно е това? Мат Енглар-Карлсън, директор на Центъра за Мъже и Момчета към Университета в Калифорния, обяснява: „Ако отидете в кафе, например, и видите две жени да се гледат и да си говорят, това очевидно е форма на интимност. Но взе,ете трима мъже в един заден двор, които строят нещо от 3 часа. Това не е ли също някаква интимност? За мен, част от ‘позитивната мъжественост’ е да забележим, че всеки мъж е социализиран по различен начин да се свързва с останалите.“

 
 

Кейт Грант – моделката със синдром на Даун

| от chronicle.bg |

Кейт Грант, която има синдрома на Даун, е доста успешен модел.

Само на 20 години момичето от Ко Тайрон, Северна Ирландия, беше коронована като победител на конкурса за красота Teen Ultimate Beauty Of The World. След това тя ходи на подиума на Belfast Fashion Week и се появи в сутрешно предаване по местна телевизия. В момента Грант е посланик на популярен козметичен бранд, след като нейна снимката, на която носи техен очна линия, доби голяма популярност в Instagram.

„Кейт павира пътя за много хора, които ще дойдат след нея,“ каза гордата майка Дейдре. „Тя е наясно с това и иска да мотивира индустрията да наема повече хора с увреждания, което и прави от самото начало. Знае и, че може да нарави това по начин, по който някои от приятелите й не могат. Тя използва популярността си за тяхно добро.“

Козметичният бранд ще покаже нейни снимки в над 2000 магазина в 30 държави, където продуктите им се продават. „Тя е силно мотивирана да бъде супермодел. Обожавам оптимизма й и като нейна майка винаги ще я подкрепям. Когато си млад, мислиш, че светът няма граници и Кейт няма нашето разбиране за предстощи препятствия. Тя не позволява на препятствията да застанат на пътя й, нито на увреждането й. Казва, че синдромът не е всичко – тя е Кейт.“

Коментарите по случая са най-найсърчаващи. Един потребител пише: „Колко вдъхновяваща млада дама, благодаря ти!“

 
 

7 жени разкриват ерогенните си зони

| от chronicle.bg |

Къде е ваша ерогенна зона? Хората имат най-различни предпочитания в този аспект и затова трябва да се говори с половинката – за да разберете нейните и съответно да бъдат разбрани вашите желания.

Ето 7 жени, които свободно споделят ерогенните си зони. Нека да се знае!

Оливия, 31

Приятелят ми прекарва доста време със зърната ми преди да минем по същество. Това ми гарантира оргазъм.

Аника, 26

Когато съм в настроение, обичам да ме пляскат по дупето. Малко боли, но и предизвиква някакъв еротичен химикал у мен.

Софи, 24

Когато обръщат внимание на ключиците ми, цялото ми тяло се събужда за около 3 секунди.

Миша, 32

Гъделичкайте вътрешната страна на бедрата ми 10 минути и съм готова!

Кейт, 31

Обожавам по врата, зърната, ушите и коремчето. Освен ако не съм се подула.

Шарлот, 26

Най-еротичната ми част е устата. Доминиращ човек с игрив език може да ме разгорещи безобразно бързо.

Меган, 38

Отстрани по тялото ми, от гърдите до таза. Когато някой прокара ръце там, направо ме няма. Дори още по-добре – ако накрая ме хванат здраво през кръста.