shareit

Фолклорните танци превземат дискотеки

| от | |

Альона Нейкова

В клипа към новата си песен „Fast Life“ рапърът Кристо съчетава красотата на народните ритми с многоцветността на хип-хопа.

Български народни танци ще превземат клубове и дискотеки, за да може младите да опознаят красотата на фолклора ни чрез съвременен прочит. Идеята ще бъде реализирана с помощта на формация „Richmart“, ръководена от Христо Димитров, създател и продуцент на Националния фолклорен ансамбъл „Българе“.

Танцьорите му ще участват и в ревюта, като няма да се разхождат като модели по подиума, а може да тропнат някое хоро. Засега обаче, облечени не в традиционни носии, а в елегантни костюми, те внасят неповторим колорит в клипа на Кристо към неговата нова песен „Fast Life“. В изключително атрактивното видео, режисирано от самия изпълнител, освен представянето на стъпките от обработения от Христо Димитров „Чапраз“ – хоро, което се играе в Старозагорско, впечатлява и появата на балерина, както и изявата на брейкър. По този начин красотата на народните танци и философията на балетното изкуство се съчетават с многоцветността на хип-хопа.

Richmart

Посланието на новото парче на Кристо пак е позитивно, като рапърът призовава младите да вярват в себе си. „Fast Life“ е на английски, за да може идеята на песента да стигне до колкото може повече хора в Европа, а и по света. Хип-хоп артистът отново отправи покана към колегите си да бъдат отговорни към феновете и да внимават с текстовете, които използват в музиката. Кристо смята, че е изключително важно младите да бъдат предприемачи на своя живот.

Един от най-важните аспекти за самочувствието на българите до 29-годишна възраст е да си намерят хубава работа. За по-голяма увереност на младите при първото им интервю 15-годишната ръководителка на проекта Richmart Junior – Мартина Мартини, сътвори любопитен дизайнерски модел, наречен „008“ – закачлива препратка към Агент 007. Сакото е с тъмен десен и създава усещането за делови стил. Но при обръщането се оказва, че дрехата е двулицева и с пъстрия тоалет, който се крие под строгия цвят, може да се отиде на дискотека или на парти. „През 2015-а ще бъдат изработени 100 000 костюма модел „008“. Те ще са на преференциална цена и ще са предназначени за младежи до 29 години“, обеща русенският бизнесмен Мартин Йорданов.

„Над 20 студенти по дизайн във Варненския свободен университет участваха наскоро в майсторски клас, където им бяха разкрити тайните на ушиването на мъжкия костюм“, уточни директорът на „Men`s Fashion Cluster“ Деан Манев. Това е част от програмата за обучение по предприемачество, която цели да се намали безработицата при младите българи.

 
 
Коментарите са изключени