Фолклорните танци превземат дискотеки

| от | |

Альона Нейкова

В клипа към новата си песен „Fast Life“ рапърът Кристо съчетава красотата на народните ритми с многоцветността на хип-хопа.

Български народни танци ще превземат клубове и дискотеки, за да може младите да опознаят красотата на фолклора ни чрез съвременен прочит. Идеята ще бъде реализирана с помощта на формация „Richmart“, ръководена от Христо Димитров, създател и продуцент на Националния фолклорен ансамбъл „Българе“.

Танцьорите му ще участват и в ревюта, като няма да се разхождат като модели по подиума, а може да тропнат някое хоро. Засега обаче, облечени не в традиционни носии, а в елегантни костюми, те внасят неповторим колорит в клипа на Кристо към неговата нова песен „Fast Life“. В изключително атрактивното видео, режисирано от самия изпълнител, освен представянето на стъпките от обработения от Христо Димитров „Чапраз“ – хоро, което се играе в Старозагорско, впечатлява и появата на балерина, както и изявата на брейкър. По този начин красотата на народните танци и философията на балетното изкуство се съчетават с многоцветността на хип-хопа.

Richmart

Посланието на новото парче на Кристо пак е позитивно, като рапърът призовава младите да вярват в себе си. „Fast Life“ е на английски, за да може идеята на песента да стигне до колкото може повече хора в Европа, а и по света. Хип-хоп артистът отново отправи покана към колегите си да бъдат отговорни към феновете и да внимават с текстовете, които използват в музиката. Кристо смята, че е изключително важно младите да бъдат предприемачи на своя живот.

Един от най-важните аспекти за самочувствието на българите до 29-годишна възраст е да си намерят хубава работа. За по-голяма увереност на младите при първото им интервю 15-годишната ръководителка на проекта Richmart Junior – Мартина Мартини, сътвори любопитен дизайнерски модел, наречен „008“ – закачлива препратка към Агент 007. Сакото е с тъмен десен и създава усещането за делови стил. Но при обръщането се оказва, че дрехата е двулицева и с пъстрия тоалет, който се крие под строгия цвят, може да се отиде на дискотека или на парти. „През 2015-а ще бъдат изработени 100 000 костюма модел „008“. Те ще са на преференциална цена и ще са предназначени за младежи до 29 години“, обеща русенският бизнесмен Мартин Йорданов.

„Над 20 студенти по дизайн във Варненския свободен университет участваха наскоро в майсторски клас, където им бяха разкрити тайните на ушиването на мъжкия костюм“, уточни директорът на „Men`s Fashion Cluster“ Деан Манев. Това е част от програмата за обучение по предприемачество, която цели да се намали безработицата при младите българи.

 
 

От промоутърка на вода до актриса – Келет Кутберт

| от chronicle.bg |

Кой да знае, че една фотобомба може да те издигне толкова! За Келет Кутберт това означава роля в сапунената опера „The Bold And The Beautiful“.

На тазгодишните Златни глобуси Кутберт стана известна като „Fiji Water Girl“ (момичето с водата Fiji) след като е наета да разнася бутилки с минерална вода на събитието. Тя попада в редица снимки зад знаменитости и заради си привлекателната си външност беше забелязана от широката общественост.


View this post on Instagram

@erwinloewen

A post shared by Kelleth Cuthbert (@kellethcuthbert) on

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

A post shared by Kelleth Cuthbert (@kellethcuthbert) on

Келет е и модел като в Instagram има около едва около 228 000 последователи. Разгледайте най-красивите й кадри в галерията ни. „Нямах време дори да седна и да помисля какво ще последва от всичко това, но каквото и да е, ще бъде вълнуващо“, каза девойката пред списание Glamour. „Според мен съм готова за всичко, но в интернет нещата идват и си отиват ей така. Ще видим. Харесва ми да играя, но всичко извън ролите е просто шум.“  


View this post on Instagram

Winter sale at @labno25. Up to 80% off! ❄️

A post shared by Kelleth Cuthbert (@kellethcuthbert) on

 
 

С кой бранд ще е следващата колаборация на H&M?

| от chronicle.bg |

Както повелява традицията всяка година, модният бранд H&M предстои да реализира своята колаборация с някой известен световен дизайнер. Вече е ясно с кого ще си партнира марката в следващата си колекция. 

След колаборацията с Moschino, а преди това с Erdem, H&M се събира със шведския моден бранд Eytys, произхождащ от Стокхолм. Модният бранд е разпознаваем със своите обувки и унисекс подхода в създаването на колекциите.

Eytys и H&M ще представят линия от унисекс обувки, дрехи и аксесоари за деца и възрастни. Колекцията е изработена от Eytys и дизайнерския отдел на H&M.

Линията включва маратонки и боти, както от кожа, така и от велур. При дрехите е заложено на
чисти линии и са използвали материи като памук, кожа, найлон и варен деним. При дрехите се наблюдават обемни силуети без да се усеща разликата между мъжки и дамски дрехи. Змийски принт, лачено яке, велур, миксиран с памук и хумористични графики – това са само част от ключовите думи, определящи колекцията.

Цветовата гама включва зелено, ярко жълто, бежово, индиго, черно и бяло. Всичко може да бъде лесно съчетано и да подхожда на всяко настроение и повод, и да позволи на клиентите да се чувстват уверени в своя собствен стил. Всеки чифт обувки идва със специална кутия с уникални принтове на художничката Зоуи Барса.

6069A_04

Новата колекция ще бъде налична от 24 януари 2019 в избрани магазини по света и онлайн на hm.com.В България специалната колекция ще е налична в магазин H&M на бул. Витоша № 6, гр. София.

 
 

Netflix инвестира още повече милиарди за оригинално съдържание през 2019

| от chronicle.bg |

Netflix влага огромни усилия в развитието на портфолиото си с авторски проекти. „Fyre: The Greatest Party That Never Happened“, „Black Mirror: Bandersnatch“ и „Tidying Up with Marie Kondo“ са само част мастодонтите на платформата. Те имат едно общо нещо помежду си – струват много пари.

Миналата година компанията имаше бюджет от $12 милиарда долара за проекти. Тази година той ще е $15 милиарда.

„Вярваме, че [Netflix] може да инвестира повече тази година с цената да забави развитието си за момент, но да спечели в дългосрочен план“, казва Бен Суинбърн от Morgan Stanley. В същата графа бюджетът на Netflix през 2017 година е $8,9 милиарда. Някой маркетолози прогнозират през 2020 той да достигне $17,8 милиарда.

„Колкото повече пари вкарваш, толкова повече хора ще намерят нещо интересно за гледане на сайта ти“, сподели Рийд Хастингс изпълнителният директор на Netflix. „Както казват – трябва да похарчиш пари, за да изкараш пари, особено с конкуренти като Disney.“

„The Umbrella Academy“, „Velvet Buzzsaw“ и „High Flying Bird“ са някои от заглавията, които очакваме следващия месец. Сънданс започва другата седмица, така че Netflix може дa пусне и още нови филми преди фестивалът да приключи.

 
 

Кристиано Роналдо се призна за виновен в укриване на данъци

| от chronicle.bg |

Кристиано Роналдо пледира виновен по обвиненията в данъчна измама и получи 23-месечна условна присъда и глоба от 16,5 милиона евро от съда в Испания. Нападателят на Ювентус заедно с приятелката си Джорджина Родригес трябваше да влезе през главния вход след като му беше отказана възможността на пристигне с кола на делото или да се яви чрез видео връзка.

33-годишният футболист беше обвинен в укриване на данъци от приходи в размер на 12 милиона британски лири, които е получил за права върху снимки. Той е прекарал парите през компании, регистрирани в държави с ниски данъчни облагания. Адвокатите на Роналдо първоначално твърдяха, че е станало недоразумение и отричаха целенасочени действия за избягване на данъци от негова страна.

Роналдо изглеждаше доволен от така развилите се обстоятелства, когато напусна съда, и дори раздаде автографи на фенове. Пред репортери той беше лаконичен: „Всичко е идеално“.

Съдебните драми на Кристиано обаче не приключват. Полицията в Лас Вегас иска ДНК проба от звездата заради обвинение в изнасилване през 2009 година.