Breaking news: Пинко розовата пантера вместо Париж

| от |

Петък вечер. Париж е разтърсен от няколко взрива, терористи стрелят на посоки в театър и ресторант, Франция е разтърсена, светът – също. Повечето приемащи се за сериозни телевизии прекъсват програмата си, за да излъчат новината под формата на студио. Картина никой няма, няма как и да има, официалната информация е малко, но идва постепенно. Зрителите на стотици телевизии по света са информирани, че нещо страшно се случва в Париж.

Българските зрители гледат BBC или CNN. Или France 24. Поне тези, които могат.

bTV и Нова са си продължили обичайната програма достатъчно дълго, за да изпратят по-голямата част от будната аудитория към чуждите канали. БНТ излъчва игрален филм. Френски. Оттук нататък спорът кой е пуснал емисия новини пръв, кой е превеждал в ефир и кой е излъчил повече информация, е безсмислен. Защото вече никой не разчита на българските телевизии за бърза реакция. Та те дори нямат дежурен новинарски екип 24/24. Скъпо е.

За сметка на това, когато НС гласува закон в 10:30, репортерите го съобщават в обедните новини, в следобедните новини и остават за жива връзка пред празната сграда на НС в централната емисия, за да анонсират записания и излъчен няколко пъти репортаж. Това явно не е скъпо.

Как да очакваш извънредни емисии от водеща частна телевизия, която премести късните си новини малко преди полунощ, за да обхващат повече теми от деня, но ги записва преди 22:30? Аз съм на кон.

Събота сутрин. Утрото е по-мъдро от вечерта, казват. А и силата на българските телевизии винаги е била в сутрешните блокове. Надеждата умира последна… но все пак умира.

За българските телевизии темата за случилото се в Париж е между другото. Колкото да зададат въпроса „Каква е атмосферата в Париж?“. Празнична. Българските телевизии са заети с Волен Сидеров, физическото в училище, атаките срещу ДСБ, Джок Полфрийман, накрая показаха и Джино да каже за VIP брадър. След което пуснаха интервю на Петя Дикова с Веселин Маринов. „Аз знаааааам Българийо, аз знаааааам, че друга няма като теб…“. По-късно през деня Нова завъртя Пинко Розовата пантера с герой тъп френски полицай, а БНТ Милион и две усмивки. Адекватно, нали?

Никой не очаква картина от мястото на събитието 20 минути след него. Дори няма нужда да пращате Рада Домусчиева. Тя си прави достатъчно драматични репортажи и от Цариградско. Студио с двама водещи, които да следят световните агенции и социалните мрежи и да обновяват информацията в ефир, е предостатъчно. Нещо подобно на изборното студио, каквото всички правихте наскоро. Дори няма нужда да каните Каролев. Едва ли е по-скъпо от това да качите Никол на покрива, за да каже прогнозата за времето от там. Със сигурност е по-смислено.

Направете го следващия път. Не, не заради мен, нито заради малцината, които ще ви критикуват в социалните мрежи. Ние си имаме Twitter и BBC. Направете го за хората, за които БНТ, Нова и bTV все още са единствен източник на информация. За съжаление има и такива. Дължите им го.

 
 

Двете най-важни правила за супергерои на Брайън Кранстън

| от chronicle.bg |

Брайън Кранстън все още не е играл в някой блокбъстър по комикс, но съвсем няма против. Скоро той каза пред Screen Geek, че от дълго време е хвърлил око на мутанта от X-Men – Mister Sinister – и би го изиграл, ако някога Marvel го вкарат във филм. Кранстън допълни още, че персонажа изпълнява и двете изисквания, които той има, за да изиграе супергерой.

„Бих искал да играя антагонист, една идея по-умен от протагониста; да не е тъп, за да позволи лесна победа – това е скучно и фрустриращо за гледане.“

И добавя: „Не искам да играя персонаж, който вече е игран няколко пъти, не искам да бъда сравнява и така нататък. Искам да направя нещо, което не е правено до сега“

Персонажът Mister Sinister вече е засяган във филм на Marvel. Една от сцените след финалните кадри на „X-Men: Apocalypse“ се отнася до служителите на Essex Corp, с които Mister Sinister има връзка, а името му се споменава и в „Deadpool 2″. Той е трябвало и да участва в предстоящия „The New Mutants“, но частта му в последствие е била махната от сценария.

Последният високобюджетен филм на Кранстън е „Power Rangers“, където той играе Зордон. Също така го видяхме и в „Last Flag Flying“ на Ричард Линклейтър и го чухме в „Isle of Dogs“ на Уес Андeрсън. Следващият филм на Брайън е „The Upside“ с премиера на 11 януари 2019 година.

 
 

Най-арогантните звезди от шоу бизнеса

| от chr.bg |

В Холивуд с малко самоувереност можеш да стигнеш далеч, а с много самоувереност – още по-далеч. Огромното его вече е част от длъжностната характеристика на актьори и актриси, а някои от тях са „ненадминати професионалисти“ в това отношение.

„Аз съм актриса, а всички актриси си мислят, че са избраните“, казва Скарлет Йохансон в интервю за Daily Mail през 2013 година. „Това е част от огромното ни его, което ни прави успешни в едно житейско отношение и неуспешни в друго.“ И има право…

В галерията ни днес събрахме най-арогантните холивудски хора. Моля, насладете се на нелепостта!

 
 

Хореографът Чарлс Слендър-Уайт ще гостува в България със спектакъла си „(дез)интеграция“

| от chronicle.bg |

Един от признаците на съвременния човек, потънал в информационното общество е, че колкото повече говори за някакви проблеми, толкова повече се отдалечава от потенциалните им решения. Такъв е проблемът за интеграцията. Или по-скоро за „(дез)интеграция“, каквото е име на танцовият спектакъл, който театър „Азарян“ и Ðerida Dance Center отново ще представят на българската публиката.

Представлението „(дез)интеграция” на Чарлс Слендър-Уайт не е само спектакъл, а преживяване, целящо обмен на информация, контекст, лична история и изграждане на междукултурно разбиране чрез танца. Това е модулярен съвременен танц, свързан с ромската диаспора, расовата неопределеност, промяната на кодовете и асимилацията. Представлението е насочено към устойчивите стереотипи на ромите и разкрива опитa на създателя му – Слендър-Уайт като четвърто поколение ром-американец.

Неговият проект „(дез)интеграция” включва четири различни секции: демонстрация на стереотипен „джипси” танц от XIX в., включен в балета Дон Кихот; бързо пътешествие през пасажите на Counter Pulse theater (пространство за съвременно провокативно изкуство); лекция за ромската история, както и съвременен танц.

Хореограф на спектакъла е Чарлс Слендър-Уайт в колаборация с изпълнителите Киану Брейди, Лиан Бърнс, Михаела Бърнс, Евън Харт Марш, Катрин Нюман, Лиз-Ан Роман Робъртс, Чарлс Слендър-Уайт, Аманд Уайтхед. Музиката е дело на Дан Кантрел, светлинният дизайн се осъществява от Дарл Андрю Пакард и Чарлс Слендър-Уайт. Костюмите са творение на Мелиса Кастанеда, а драматургията е на Сет Айзън.

Представлението ще се играе на 27.10 в театър „Азарян“

 
 

Календарът на Hooters за 2019г., който всички искаме

| от chronicle.bg |

Все още ни делят близо два месеца и половина до новата година, но тя изглежда повече от обещаващо.

Или поне такива надежди ни дава новият календар на Hooters, който тази година включва 200 от най-сексапилните сервитьорки в САЩ.

Освен, че ще краси множество страни по света (надяваме се нито една на някой автосервиз), каузата има и благотворителна страна. 1 долар от всяка покупка ще бъде отделян за кампании за борба срещу рака на гърдата.

И тъй като снимките говорят по-добре за себе си, оставяме ви в тяхната компания. Напълно в стила на Hooters, не мислите ли?