Апокрифи по патриотичното таекуондо…/невидимо писмо със симпатично мастило/

| от |

Ирен Филева, www.irenfileva.wordpress.com

Председателю, Бинев,
Това писмо не е истина и е плод на психическата ми неустойчивост на традиционния български политически абсурд.
С вдъхновение научих, че ръководенето от Вас парламентарна комисия смята да обяви обществена поръчка за издирване на талантливи бояджии, които на по-късен етап да превърне в привластни, защото нямаме дворец. Само някакъв си празен Лувър.
Инак биха били придворни.
Но това е, защото много исторически книги стоят на нощното Ви шкафче.
Тези привластни художници, под крилото Ви на меценат съм сигурна, че ще поемат зографисването на обществено значими обекти.
Например спортните зали могат да бъдат покрити с героичната борба в Дескрим и БИАД.
За вдъхновение на масите за винаги възможните възможностите човек да стане председател на парламентарна комисия от жертва.
Така, по съвсем естествен път ще могат да бъдат реализирани в поверените Ви медии репортажи и дописки, които да вдъхват пратриотично въодушевление на ползвателите на медийни услуги.
На свой ред, това ще се възроди традицията на олигархичния стил в управлението на едно друго място в Европа, наречено Флоренция.
Зер, в Европа сме най-старото население, а не се гордеем.
Искрено вярвам, че ще направите необходимото, за да се предпазите от относително независимите граждани и ще ги лишите от изкушението да Ви спретнат заговор от типа Паци.
Затова Ви съветвам незабавно да вдигнете цените на интернет, да обложите книгоиздаването най-малко със 100 %, също така да наложите акциз за разпространението на чужди телевизионни канали. Редно е да закриете и библиотеките, поради възможността да разпространяват знания и идеи гражданите да са независими.
Няма да е излишно и учебните занятия да бъдат подчинени единствено и само на традиционното родолюбие. Можете да разчитате вероятно и на членовете на поверената Ви комисия. Мнозина вече са внесли законопроекти за образованието, данъчното облагани и други области, от които зависят доходите и досега до еретични мисли, отвъд традиционното българско гордеене.
Задължително е изучаването на историята на Борджиите в училищата. Обаче българските нащи си Борджии, не чуждите.
Вечер е редно да бъде застъпена документалистиката и научно популярните формати, посветени на съвпадението с едно от най-характерните и разпространени транскрипции на наименованието „Българи”.
Още е жив споменът за сериала „Борджиите”, изумително просто е да бъде финансиран един римейк. Идеята е достойна за национална гордост- по-известни от Папата.., нашите Борджиите ще управляват с чалга, родолюбие и гордеене.
Сигурна съм, че бихте имали ценни идеи за промяната на “Лукреция Борджия“ от , 1833 г. на Виктор Юго, писана за театралната сцена. Тя безспорно трябва да стане патрон на дейността Ви, като покровител на изкуството и науката. Като особено чаровна покровителка Лукреция би могла на театралната сцена да се развърти в източни бойни изкуства и така да победи враговете Ви за назидание на обществото.
Редно това да се случва на фона на партитурата написана от Донцети. Защото сте чели и други книги, освен Винету се сещате, че Лукреция ще Ви съдейства да се разправите с някои душмани като Александър Морфов.
Като ревностен читател, едва ли сте пропуснали, че миналата година излезе на български език документалния роман на Арександър Дюма – „Знамените престъпления”.
Един конкурс за документалистика със сигурност би отвлякъл авторите от позорните мисли и злодеяния да пишат декларации срещу Вас.
Към по-инатливи граждани можете да приложите месечно списание с комикси, познати от Ходорковски. Нищо не пречи списанието да е безплатно.
РЕП стана Lafka.
Сигурна съм, не сбъркахте Михаил с Александър, не Ви подценявам
Комиксите повече се харчат, а и отговарят за медийната среда, създала положителния рефлекс на заглавията. Няма значение какво пише под тях.
Защото и в Дескрим и в БИАД сте бил жертвата, а обществото е дълбоко объркано по темата.

Звездите ми го казват, ерата на Биневите със сигурност ще превърне България в един от световните чалга центрове в новото хилядолетие.
Изобщо не се налага да се изказвате трябва или не трябва да има закон за вестниците, с дадените Ви правомощия ще стоите зад всяка редакционна политика и ще громите враговете си с хаос и липса на правила.

„Всеки трябва да знае своето място”?!
В това сте единствено прав.
Изключвам се с омерзение, да можете да „освободите свободата на словото”, чрез чалга.
Обезсилена съм напълно от аргументите и амбициите Ви да се „осветляват” недъзите в обърканото ни общество, което не проумява, че чалгата се харчи повече.
Трябват меценати, които са истинските критици на твърдящите поради фалшиви познания, че на обществото трябва да се показва само това, което иска.
А Оруел е глупак.
Освен това не е българин!
Българите ги бият или убиват като Алеко…
Отивам да се уча.

 
 

Бенедикт Къмбърбач с увеличение на заплатата за д-р Стрейндж

| от chr.bg |

Бенедикт Къмбърбач ще получи 5 милиона британски лири повече за ролята на д-р Стрейндж във втория филм от вселената на Марвел, отколкото за първия филм, съобщи в. „Сънди мирър“.

Хонорарът на актьора за втория филм ще е 7,5 милиона британски лири. Снимките ще започнат през пролетта на 2019 г. и се очаква да продължат шест месеца. Това означава, че сериалът „Шерлок“, в който Бенедикт Къмбърбач изпълнява главната роля, отново ще трябва да почака.

Бенедикт Къмбърбач вече получи хонорари от 4,2 милиона британски лири за ролите си в „Доктор Стрейнж“, „Тор: Рагнарок“ и два филма от поредицата „Отмъстителите“. Приходите му ще се увеличат, ако бъдат пуснати стоки с образа на героя му.

 
 

Салма Хайек пусна снимки по бикини от ваканцията си

| от chronicle.bg |

Не че имаме нужда от доказателство, че Салма Хайек е красива, но все пак то се появява.

51-годишната актриса пусна снимки без филтри от ваканцията си и трябва да признаем, че много малко от Инстаграм моделите, които печелят парите си единствено благодарение на снимките си в мрежата, могат да й стъпят на пръста.

Ето какво имаме предвид:

A post shared by Salma Hayek Pinault (@salmahayek) on

Wind hair. Cabello de viento ‍♀️ #hair A post shared by Salma Hayek Pinault (@salmahayek) on

#nofilter #noretouching

A post shared by Salma Hayek Pinault (@salmahayek) on

In my element. En mi elemento ‍♀️. #water #nature #gratitude A post shared by Salma Hayek Pinault (@salmahayek) on

А гифът, който ви привлече, е кадър от филма „From dusk till dawn“.

tumblr_oj408sJidv1w0et12o4_400

 
 

Възпитавайте си децата, за да не ги ошамарят някъде

| от |

Пътуваме за морето и, разбира се, в автобуса има едно чудовище, което просто не спира! С баща чужденец и майка от нашите детето говореше английския език, но понеже е прекалено младо, нямаше особен речник. С майка му седяха заедно, а баща му – на предната седалка. Между другото, баща му имаше вид на човек, който би пътувал и в багажното отделение на автобуса само и само да е далече от потомството. Но това са догадки от моя страна, базирани на изражението на лицето му. Догадки, но все пак доста сериозни.

Вие може би сте запознати с играта, която чужденците играят по време на път – „I spy with my little eye…“. Ако не сте – в адаптиран превод името й означава „Наблюдавам с малкото си око…“, а целта е да кажеш цвета или първата буква на нещо, което виждаш през прозореца, а останалите да познаят какво е то. Детето имаше свое демонично разбиране за тази игра и с високия си детски глас директно казваше какво гледа. Може би не знае цветовете и буквите, да, но той просто провтаряше, че наблюдава с малкото си невъзпитано оче ферма. И така много пъти, безброй пъти. Погледнах през прозореца му – ферми няма, само поле. Но малкото протеже на рогатия, а защо не и човешката инкарнация на самия него, продължава да твърди неверни твърдения! Фейк нюз.

Това капиталистче сигурно вижда потенциала на почвата ни за чуждестранни инвестиции! Ферма може и да няма, но се обазалагам, че всеки в автобуса би му показал шамарената фабрика. Междувременно, от майка му – нищо, да не говорим за баща му. Само по едно вяло „По-тихо де“, когато малкият изпищи или се провикне, без дори да го погледне.

Нека сега поговорим за Алекс. Той изглежда като човек, който един ден ще пипа заспалите пияни момичета на стълбите пред някой бар. Лицето на малкия Алекс е такова, че ако го мернеш, докато пиеш от шише, инстинктивно ще се обърнеш настрани, за да не ти го удари в зъбите. Алекс ще стане човекът, който ви кара да си отворите устата и да си затворите очите. И това е истинското му име, апропо, има милион Алексовци в България, няма да му пазим анонимност.

Та на връщане бе същото, но друго. Алекс е на 4 и пътува с много красивата си баба Катя. Алекс пътува прав върху седалката с гръб към движението, за да може да вентилира липсата на внимание от роднините си върху девойката на задната седалка. Горката девойка, а и жената до нея също. Алекс, дяволът в човешка кожа, не спря да я пита как се казва и да взима „тежки коли“ от през прозореца и да ги хвърля по нея. Баба му, едвам-едвам: „Стига…“ и както и майката на райхсфюрера – първият под фюрера Алекс от преди малко – дори не го поглежда. Може ли бе! Може ли да си толкова безотговорен към собствената си семка! Срам!

* * *

Едно от лошите качества на децата е, че го гледаш цели 10 години, а то е едва на 10 години. 

Никой не харесва невъзпитаните деца, но най-много от всичко – безучастните родители! Децата не са виновни, виновни са родителите и никакво „омръзнало ми е вече“ не ги извинява. Правете им забележка, говорете с тях, обяснете им като на голям човек, ако трябва 100 пъти, че на публично място трябва да се държат възпитано, да не шумят, да не досаждат на другите и прочие. Това ще им отвори безброй врати в бъдеще, защото всички ще ги харесват и ще ги смятат за умни! Единствените ви две задължения като родител са да гледате детето да не умре и да го възпитате добре. Това е! Това се иска от вас и от всеки един от нас!

 
 

Ема Томпсън: „Нуждаем се от повече роли за възрастните актриси“

| от chronicle.bg |

59-годишната Ема Томпсън призова шоубизнеса за повече роли, в които да могат да влизат възрастни актриси на големия екран.

Носителката на две статуетки „Оскар“ в момента играе ролята на съдия в Семейния отдел на лондонски съд, която си има свои семейни проблеми в лентата „The Children Аct“ (Законът за детето). Тя трябва да решава съдбите на множество непълнолетни деца и на техните семейства.

На премиерата на филма Ема Томпсън обясни, че е приела ролята, тъй като е била заинтригувана от съдбата на героинята си, сдобила се с власт в един много мъжки свят.

Когато произнесем думата съдия, първо си представяме мъж. Харесах историята за тази съдийка и веднага се включих в проекта“, казва Томпсън. Тя изтъкна, че липсата на достатъчно добри роли за актрисите, които не са в първа младост, е проблем, който очаква своето решение, било то и в дългосрочен план.

"The Meyerowitz Stories" UK Premiere - 61st BFI London Film Festival
Getty Images

„Мъжете в нашия бранш не са поставени по същия начин. Нещата не са се променили от много дълго време. Но понякога се появяват някои добри роли и това ме изпълва с надежда“, коментира звездата от „Имението Хауърдс Енд“, Остатъците от деня“, „Разум и чувства“ т.н.