А, какво ни чака в Мола?

| от |

Дойде есента и отново нямам какво да облека. Не обичам промените, особено когато трябва да изпращам лятото, дали от лъвската ми зодия?

Некомфортът, който ни предлага дългия зимен и депресивен сезон, ме кара да сдобия тялото си с нещо ново и да си зарадвам душичката. Липсата на слънце ми намери работа в един от столичните молове, та да заместя липсата на витамина D. Не крия колко си падам по шопинга (освен от мъжа ми разбира се, за когото всичко е старо и купувано преди). Потапянето из магазините спомага за повдигане на настроението ми. Погледът ми става леко незаинтересован, замаян и налудничав (тресе си ме шопинг треската) и забравям всичко неприятно от деня.

Според някои изследвания на американци:

  • Жените, които пазаруват по 17 часа на седмица са по-стройни, по-силни и по-здрави от жените, които рядко пазаруват.
  • Те имат значително по-малко бръчки, изглеждат и се чувстват по-млади и по-енергични.
  • Любителките на шопинга рядко страдат от депресия.

Та мола си цъфти, цените на модните линии за следващия сезон са приятно високи (като след лятно изчерпателно намаление) и реших да анализирам зимните тенденции за хората нямащи време да се шлаят като мен. Сетих се, че имам нужда от яке. Не, че си нямам, но винаги липсва такова, което често ми трябва сега, да допълни стила, в който съм се събудила в 3 от 5те работни сутрини.

Представих си го набързо в русата глава и тръгнах със стимул “яке”. Не знам защо някой смятат, че зимата трябва да се “барнем” в черно, може би за да не перем често, че бавно съхне, нали е дебело…  Не го разбирам, в скандинавските страни всичко е в траурен цвят, сиво, синьо и бодро и са на челно място по депресии и самоубийства, а светлата връхна дреха си стои невероятно, но такава вече имам. Да речем, че търся черна спортна вталена “пухенка” до 200 лв. Якета и палта навсякъде, с цени от 100 до 1500 лв. Кожички и кожухчета на животинки се развяват по качулки и ръкави, а повечето са изкуствени. Цветовете са от бяло до бежово, синьо, сиво и черно. Често се срещат и “бабешки” палта, тип “колкото по-старо и изтъркано, толкова по-добре”.

При аксесоарите продължава модата с шалове на щампи, които ме побъркват – животински шарки, кръстове и черепи.

Шапките отново са от домашно ръчно плетиво, с понпонче тип заешка опашка на върха (къде естествено).

Натъкнах се и на свежи изненади.

Чантите са доста смели и екстравагантни, с окраски от слънчевата система до фотоапарати и животни. Темата “животни” продължава и този сезон, още са актуални слонове, тигри, панди и други зоо любимци, както американското и британско знаме.

Да не забравя и домашните, ретро пуловери отново от мама и баба.

Срещнах се и с любимия модел дънки. Едвам се сдържах.

Остава и тенденцията с “ръчно” изрисувани художествено, женски фигури и силуети.

А, отплеснах се и забравих за есенното намаление, според мен по никое време, предимно от дрехи останали от лятото, за които явно няма място в склада. Не бързайте, нищо актуално за сезона не видях.

Магазина на Swarovski ми се стори доста привлекателен.

Актуалното при спортните обувки е кецове и маратонки с издигната платформа в зоната на петата. Вече доста спортни фирми взеха да ги произвеждат. Ок съм, не стоят лошо. Лесно се съчетават със спортни поли, рокли и дънки и издължават крака, като същевременно стоят прибрани. Вървят от порядъка на 60 до 250 лв.

Яке не намерих, но не останах и капо. И не забравяйте – никога с мъж по магазините.

 
 

Риана съди баща си за злоупотреба

| от chronicle.bg |

Риана съди баща, защото е използвал нейната запазена марка Fenty по измамен начин и без нейно разрешение, за да добие материални облаги в размер на милиони. Тя е подала иск срещу баща си, Роналд Фенти, още един мъж, Моузес Перкинс, и компанията Fenty Entertainment.

В документите тя твърди, че двамата мъже са действали незаконно като нейни агенти. Те дори са уговаряли участия от нейно име на обща стойност $400 000 и турне в Латинска Америка за $15 милиона. Роналд твърди, че е говорил с лейбъла й Roc Nation, но негови представители отричат да са водени подобни разговори.

В документите пише още, че Роналд е направил няколко неуспешни опита да регистрира „Fenty“ като търговска марка „с надеждата да се възползва от името и известността на Риана“. Тя се е опитала да уреди въпроса извън съда, но той игнорирал опитите й.

Певицата им турболентна връзка с баща си. Тя твърди, че в миналото той е биел майка й и е бил пристрастен към кокаин.

През 2008 година заради лошо поведение в автобуса, с който дъщеря му пътува на турнета, той е бил отстранен от екипа, а през 2013 дъщеря му плаща за рехабилитация.

Въпреки отношенията им, те продължават да са в контакт като певицата често поства снимки и видеа с Роналд в социалните мрежи. За последно те бяха забелязани заедно през ноември, когато отпразнуваха 90-ия рожден ден на дядо й в Барбадос.

 
 

Най-големият враг на Netflix е… компютърна игра

| от chronicle.bg |

Докато приходите на Netflix скачат с повече от 1/4, компанията казва, че основната й конкуренция всъщност е компютърната игра Fortnite, а не HBO. Безпрецедентният успех на Fortnite: Battle Royale е нещо, което остави всички производители на игри без възможност за отговор. Но платформите за стрийминг също са в борбата за вниманието на обществото.

Netflix изкара с $4,2 милиарда повече през последното тримесечие, отколкото за същото време миналата година. „Ние работим с времето на хората пред екрана и така се състезаваме със стотици компании. И надпеварата ни с Fortnite е по-силна, отколкото с HBO. Когато през октомври YouTube крашна за няколко минути в целия свят, посещенията на сайта ни скочиха значително. Има много компании на пазара, които искат да забавляват хората. “

Като много геймърски компании, Epic Games също не споменава колко пари изкарва от игрите си и конкретно от Fortnite. TechCrunch предполага, че е около $3 милиарда на година, а GamesIndustry.biz дава като цифра $2,4 милиарда. Fortnite е безплатна за ползване, следователно Epic Games печели от покупки вътре в играта. Нейн пряк конкурент е Battlegrounds на PlayerUnknown и въпреки, че Fortnite ги разбива, нейните приходи също се покачват – с 19%. И това не включва мобилната версия, която е супер популярна в Китай. Същото се случва и с PUBG и FIFA.

 
 

Трейлър на „Documentary Now!“: Това не е Марина Абрамович

| от chronicle.bg |

В новия сезон на „Documentary Now!“ в ролята на Марина Абрамович се появява… Кейт Бланшет. Участват още Таран Килам, Джон Мулани и Оуен Уилсън. Пародията наистина си заслужава поглед.

За тези, които имат нужда от още малко убеждаване – IFC пусна трейлър на шестте епизода. 

Сериалът се присмива на манията по документални филми. Първият сезон има 6 серии, които правят трибют на документалния формат по забавен начин. Поръчват се втори и трети сезон още преди да е излъчен първият епизод на първия сезон.

Режисьор отново е Алекс Буоно, а сценарист – косъздателят на сериала Сет Майерс. Майкъл Кийтън също се в епизода „Batsh*t Valley“.

 
 

Тийзър и плакат на „John Wick 3″, очакваме пълен трейлър

| от chronicle.bg |

Lionsgate пусна тийзър и плакат на „John Wick: Chapter 3 – Parabellum“. Заглавието идва от сентенцията „Si vis pacem, para bellum” или „Ако искаш мир, готви се за война“.

Сценарист е Дерек Колстад, а режисьор – Чад Стахелски (същите, които направиха и първите два филма). Събитията продължават малко след тези в края на втора част. Това можем да видим и от кадрите по-долу. Предстои и пълен трейлър малко преди „John Wick 3″ да дебютира заедно с дългоочаквания „Glass“ този уикенд.

Виждаме, че и тройката ще има характерната естетика от първите два филма. Филмът ще задълбае повече тях, защото ще ни представи директорът на High Table (Анджелика Хюстън) и други личности на високи позиции в сенчестия свят. Дано обаче това не стане за сметка на елементите, които направиха франчайза толкова мощен.