„Tomb Raider: Първа мисия“ е най-гледаният филм у нас

| от chr.bg |

Създаденият по мотиви от видеоиграта отпреди пет години екшън „Tomb Raider: Първа мисия“ е най-гледаният у нас, сочат обобщените данни от киносалоните. Първите години на известната вече Лара Крофт, в чиято роля влиза Алисия Викандер, са гледани от 21 559 зрители и отчитат 250 793 лева, в които влизат и приходите от предпремиерната седмица на филма.

На втора позиция е екшънът „Червената лястовица“, създаден по книгата на Джейсън Матюс – бивш служител на ЦРУ. Историята на бившата балерина Доминика Егорова, която минава през подготовката за елитен шпионин и се влюбва в шпионина от ЦРУ Наш е гледана от вече 34 581 зрители и е събрала 335 712 лева приходи за трите седмици по екраните у нас.

Трети по ред в топ 10 на най-гледаните филми е българският „Привличане“. Филмът с Яна Маринова, Башар Рахал, Луиза Григорова-Макариев, Койна Русева, Александър Сано, Радина Боршош, Владимир Пенев, Клои Рахал, Николета Лозанова, е гледан от 83 814 зрители и има вече 700 647 лева приходи за месец на екраните.

На четвърто място е „Черната пантера“. Екшънът по комиксите от 60-те, в който се показвапървият тъмнокож супер герой – Т`Чала, е вече пет седмици на екраните у нас и за това време са го гледали 86 482 зрители и има 956 967 лева приходи.

Пето място е за друг екшън – „Лично правосъдие“. Филмът с Брус Уилис, който е римейк на „Смъртоносно желание“ от 1974 г., създаден по книгата на Брайън Гарфилд, е гледан от 10 815 зрители и събира 99 837 лева приходи за десетте дни на екраните у нас.

Шесто място е за втората премиера от миналия уикенд – комедията „Гринго“. Черната комедия за невероятен продукт, който ще взриви пазара, но се сблъсква с наркобосове, конкуренция и отвличане в Мексико, е гледана от 2463 зрители и има 23 685 лева приходи за първите три дни на екраните у нас.

На седмо място е „Категория 5″. Екшънът за осъществен обир по времето на катастрофична буря, която връхлита малко градче и трезор на Федералния резерв на САЩ, е вече две седмици по екраните у нас и за това време са го гледали 7117 зрители и има 62 630 лева приходи.

Осмо място е за носителя на награда „Оскар“ за най-добър филм тази година – „Формата на водата“. Екшън-фантастиката на Гийермо дел Торо, чието действие се развива през 60-те години по време на Студената война, е гледана от 5384 зрители и има 48 248 лева за десетте дни на екраните у нас.

Девето място е за анимацията „Бикът Фердинанд“. Историята по детската книга на Мънро Лийф от 30-те години на миналия век, в която миролюбив бик попада от фермата, в която живее, на арената за бикоборци, е вече три месеца на екраните у нас и за това време са го гледали 104 918 зрители и има 934 388 лева приходи.

Десето място е за филма на Стивън Спилбърг „Вестник на властта“. Разказът за събитията около публикуването на секретни документи за Виетнамската война през 70-те години на миналия век от всекидневници във Вашингтон е вече три седмици на екраните у нас и за това време са го гледали 11 537 зрители и има 109 489 лева приходи.

 
 

Селекционерът, който се превърна в модна икона

| от chronicle.bg |

Футболът и модата винаги са вървяли ръка за ръка. Това е така, защото напоследък голяма част от спортистите се превърнаха в модни икони и тренд сетъри. Все повече футболисти обръщат повече внимание на външния си вид, отколкото на тренировките.

Медиите не гледат с добро око на тази тенденция, но тя не важи за треньорите на отборите. По този повод най-стилният селекционер на Световното първенство по футбол в Русия, без особена конкуренция, беше Гарет Саутгейт.

Belgium v England: 3rd Place Playoff - 2018 FIFA World Cup Russia

Треньорът на „трите лъва” беше изключително елегантен по време на спортните мероприятия, като аутфита му съдържаше – официален панталон, бяла риза, вратовръзка и елек. Неговият костюм е на марката Marks and Spencer, която облича целият отбор на Англия. Костюмът му е със сравнително ниска цена – 423 паунда.

След мача между Англия и Колумбия феновете на отбора полудя по аутфита на Саутгейт. Всички елечета на марката са продадени. Всяка едно е на стойност от 65 паунда, а производителите са притеснени, че няма да могат да задоволят интереса на английските фенове.

Southgate Tube Temporarily Renamed In Tribute To England Football Team Manager

Останалите mass марки също поеха вълната и започнаха да произвеждат подобни артикули, защото това е запазената марка на елегантния Гарет Саутгейт.

 
 

Опасностите от късната вечеря

| от chr.bg |

Испански учени предупредиха за опасностите от късната вечеря – ако се хранят в период по-малък от два часа преди заспиване, хората са изложени на по-голям риск от рак на гърдата и простатата, съобщава сайтът Лайф.

Екип от Глобалния институт за здравето в Барселона изследвал 1205 жени с рак на млечната жлеза и 621 мъже с рак на простатата. В тестовете взела участие и контролна група доброволци, без онкологични заболявания. Те попълнили формуляри за своя режим на сън и хранене.

Специалистите установили, че на най-малък риск от развитие на рак на млечната жлеза са имали жените, които са вечеряли минимум два часа преди заспиване. Туморите най-рядко били откривани при хората с железен режим на хранене и сън, като интервалът между двата процеса бил достатъчно отдалечен във времето.

Учените често обясняват възникването на рака на гърдата и простатата с активността на хормоните, чиито колебания зависят от денонощните ритми на организма. А късното хранене една от причините, нарушаваща циркадните ритми и водеща до рак.

 
 

6 филма, с които да загреем за „Mamma Mia: Here We Go Again“

| от chronicle.bg |

Изминаха десет години откакто най-печелившият мюзикъл на всички времена обиколи кината и се превърна в абсолютен хит, който и до днес не е загубил блясъка си. Ние обаче се чувстваме като една известна героиня от  киното, на която принадлежи репликата „it’s been 84 years…“. Изключително бавно минаваше времето от миналата есен, когато се разбра, че „Mamma Mia!“ ще има продължение.

Вече е време да си отдъхнем и да се настаним удобно в киносалона, защото вчера беше световната премиера на „Mamma Mia: Here We Go Again“, а след два дена младата Дона (Лили Джеймс) и компания отново ще запеят любимите ни хитове на ABBA и на българския екран.

„Mamma Mia: Here We Go Again“ ни отвежда назад във времето, когато Дона е още млада дипломантка в Оксфорд, но разбираме, че още тогава тя изгаря от желание да опита всички сладости, които животът може да предложи. Затова съвсем сама тя поема пътя първо към Париж, където се среща със спонтанния хипстър Хари, а после съдбата я отвежда към гръцкият остров Калокаири и двамата изкусителни младежи Бил и Сам. Втората част на мюзикъла се състои от двете паралелни истории на миналото и настоящето. Днес вече Софи (дъщерята на Дона) не е невинното момиче от първата част на мюзикъла, а решителен предприемач, готов да превърне хотела на Дона в истински рай за туристите. Всичко това е обединено от песните на шведската попгрупа.

Ако и на вас, също като на нас, ви е омръзнало да чакате и искате да оползотворите останалото време до 20 юли, ви предлагаме 6 велики филма, с които ще влезете в духа на „Mamma Mia: Here We Go Again“. Можете да ги видите в галерията горе.

 
 

Скоро ще ядем изкуствено месо

| от chr.bg |

Учени от холандската прохождаща компания „Моса мийт“ получиха финансиране от 10 млн. долараза стартиране на промишленото производство на изкуствено телешко месо, което ще служи за пълнеж на хамбургери, пише в. „Дейли мейл“.

Новата продукция може да се появи на пазара през 2021 г., а първите клиенти на „Моса мийт“ ще станат ресторантите. Методът за създаване на изкуствено месо е сравнително прост.

Синтетичното телешко се получава чрез стволови клетки от мускулна тъкан на обикновени крави. След това клетките, които притежават способността да се регенерират, се култивират в разтвор с хранителни вещества. Подобна храна първоначално беше разработена за космонавтите, но много скоро пролича нейният търговски потенциал.

Специалистите изтъкват, че след няколко години подобни продукти ще престанат да бъдат нещо необичайно, а освен изкуствено телешко е възможно да се появи и изкуствено пилешко месо.