Новият лидер по приходи от кинопрожекции – Китай

| от chr.bg |

Китай за пръв път изпревари Северна Америка и зае първо място в света по приходи от кинопрожекции за първото тримесечие на тази година.

От началото на януари до края на март китайците са похарчили за билети за киносалоните 3,17 милиарда долара. В същото време жителите на САЩ и Канада, които традиционно се считат за единен кинопазар, са заплатили за посещения в кината 2,85 милиарда долара.

Телевизионният канал отбелязва, че експертите отдавна предвиждаха, че Китай ще изпревари Северна Америка по споменатия показател. Но досега тези прогнози не се оправдаваха, тъй като ръстът на приходите в киносалоните в КНР се забави през 2016 и 2017 година.

Но през първото тримесечие на тази година е бил отбелязан ръст на приходи от прожекция в КНР с 39 процента в сравнение с аналогичния период от миналата година. Като цяло, за целия период на 2018 година, китайските експерти предвиждат ръст на приходите от кинопрожекции в рамките на 15-20 процента.

В същото време в Северна Америка споменатите приходи в първите три месеца на настоящата година са спаднали с 3,7 процента в сравнение с 2017 г. , когато са достигнали 3 милиарда долара.

 
 

12 паднали летни ангела от Instagram в топ фотопозата на 2018

| от chronicle.bg |

От английски глаголът „straddle“ означава „разкрачвам се“, „разтварям крака“, „възсядам“ и „яхвам“. А страдлърките са моделите и другите жени в Instagram, които разчитат на тази толкова модерна поза, за да съберат максимален брой сърчица в социалната мрежа.

Спокойно може да се каже, че „страдлингът“ е позата на Лято 2018. И в това няма нищо лошо и нищо случайно. Тази поза прибира корема назад, стяга бедрата и подчертава гърдите. Така че…нямаме нищо против да гледаме повече момичета в нея.

В галерията събрахме 12 „стадлърки“ от Instagram, които ще ви доставят сетивно удоволствие колкото ледена бира в жегав ден. Енджой дем!

 
 

K-POP звезда пристига за концерт в София

| от |

Така нареченият K-POP (кей-поп) набира все по-широка популярност особено сред по-младите. Южнокорейският музикален жанр черпи вдъхновение от английския поп, регето, джаза, ритъм енд блуса, кънтрито, класическата музика и др.

Роденият на 4 юли в Брисбън, Австралия, Jang Han Byul, e не само световноизвестен K-POP изпълнител и бивш член на рок-бандата LEDApple, но и телевизионна звезда от корейски риалити-формати като Code: Secret Room и Society Game.

Jang Han Byul, пристига за първи път в България. За концерта си на 19 юли маестрото на K-POP стила заложи на Honda CR-V Premium със затъмнени стъкла. Съвсем наскоро представителството на Honda у нас възобнови услугата си „рентакар“ под този бранд.

 

 
 

Как Ким изкара 5 милиона за 5 минути

| от chr.bg |

Риалити звездата Ким Кардашиян е заработила 5 милиона долара само за 5 минути при продажбата на новите си парфюми от бранда й KKW Beauty.

В козметичната серия на звездата са включени три аромата – кимоджи череша, кимоджи праскова и кимоджи вайбс. Кардашиян не вложи нито един долар за реклама на парфюмите, но те предизвикаха невиждано търсене сред нейните фенки. Всяко шишенце струва по 45 долара и те се харчат като топъл хляб за отрицателно време.

В качеството на единствен маркетинг Ким изпратила няколко артикула от новата серия на своите сестри и на видни холивудски знаменитости, които публикуваха подаръците си в Инстаграм.

Брандът KKW Beauty беше основан от Ким Кардашиян-Уест през месец юни 2017 година. Продуктите от първата й козметика в серията бяха продадени за един ден след пускането им за 14 милиона долара.

 

KIMOJI Peach, Cherry & Vibes fragrances are available NOW on KKWFRAGRANCE.COM @kkwfragrance

Публикация, споделена от Kim Kardashian West (@kimkardashian) на

 
 

Селекционерът, който се превърна в модна икона

| от chronicle.bg |

Футболът и модата винаги са вървяли ръка за ръка. Това е така, защото напоследък голяма част от спортистите се превърнаха в модни икони и тренд сетъри. Все повече футболисти обръщат повече внимание на външния си вид, отколкото на тренировките.

Медиите не гледат с добро око на тази тенденция, но тя не важи за треньорите на отборите. По този повод най-стилният селекционер на Световното първенство по футбол в Русия, без особена конкуренция, беше Гарет Саутгейт.

Belgium v England: 3rd Place Playoff - 2018 FIFA World Cup Russia

Треньорът на „трите лъва” беше изключително елегантен по време на спортните мероприятия, като аутфита му съдържаше – официален панталон, бяла риза, вратовръзка и елек. Неговият костюм е на марката Marks and Spencer, която облича целият отбор на Англия. Костюмът му е със сравнително ниска цена – 423 паунда.

След мача между Англия и Колумбия феновете на отбора полудя по аутфита на Саутгейт. Всички елечета на марката са продадени. Всяка едно е на стойност от 65 паунда, а производителите са притеснени, че няма да могат да задоволят интереса на английските фенове.

Southgate Tube Temporarily Renamed In Tribute To England Football Team Manager

Останалите mass марки също поеха вълната и започнаха да произвеждат подобни артикули, защото това е запазената марка на елегантния Гарет Саутгейт.