National Geographic ще отведе зрителите зад кулисите на кралската сватба

| от chr.bg |

С наближаването на сватбата на принц Хари и Меган Маркъл, National Geographic ще отбележи събитието с две специални премиери през май. С достъп до кулоарите, National Geographic ще разкаже историята зад кулисите и ще покаже усилията, които се полагат, за да се осъществи това историческо събитие.

Всички погледни ще са насочени към живописния замък Уиндзор на 19 май, когато 600-те гости на сватбата и целият свят ще гледат внимателно дворцовата церемония. С премиера на 22 май от 21:55 часа, само дни след бракосъчетанието, „Операция Кралска сватба“ ще разкрие какво е нужно, за да се осъществи най-голямото събитие на годината, като ще хвърли светлина върху хилядите невъзпети герои, които се грижат всеки детайл на съвременната приказка да бъде идеален. От шармантните церемониални тоалети до удивителните усилия, положени самият Уиндзор да бъде готов за събитието – пищната сватба би била невъзможна без тези всеотдайни хора, които работят неуморно зад кулисите по всички задачи свързани с великолепната церемония.

Наистина има нужда от цяло село, за да се осъществи събитие от този калибър. „Операция Кралска сватба“ ще разбули вихрените приготовления за този паметен повод. Ще имаме безпрецедентен достъп до някои от ключовите играчи, включени в подготовката. Участието в кралска сватба, дори когато е зад кулисите, е строго охранявана тайна, която ще се разкрие чак на големия ден. Въпреки това National Geographic ще ви предостави рядък достъп до организаторите, които помагат за да бъде подготвено всичко за големия ден.

  • Най-добрият организатор на светски събития в Британия Доминик Рейд: Доминик Рейд е човекът, при когото да отидете за най-големините и най-бляскавите церемонни и кралски събития в Обединеното кралство. Включително Златния юбилей на кралицата и Шествието на кмета на лондонското сити. Рейд е работил в тясно сътрудничество с принц Хари като председател на Invictus Foundation.
  • Архиепископът на Кентърбъри Джъстин Уелби: като глава на английската църква, архиепископът ще води службата в St. George’s Chapel, в Ундзор.
  • Организаторът на кралския конен парад на Уиндзор Саймън Брукс-Уорд и мениджърът на локацията Колин Райнер: И двамата са с дългогодишен опит и координират огромния екип, който ще има само 36 часа, за да трансформира парка на Уиндзор от място за разходка с коне в глобално събитие, което се очаква да привлече повече от 100 000 гости.
  • Осбърн Хаус: Традицията повелява клонка от мирта от градината на лятната къща на кралица Виктория на остров Уайт да се постави в букета на булката. Така се е правело още във Викторианската епоха. Самото цвете символизира любов и единение.

Преди сватбата National Geographic ще излъчи и премиера на „Историята на принц Хари: Четири кралска сватби“, които бележат пътя на Хари от детството му, белязано от скръб, през военната му служба в Афганистан и благотворителната му работа, до предстоящата сватба с момичето на мечтите му. Те ще са представени през призмата на най-важните събития в живота му. Специалната едночасова премиера ще бъде фокусирана върху сватбата на Чарлс, принца на Уелс, и Даяна, принцесата на Уелс. Чарлс, принца на Уелс, и Камила, херцогинята на Корнуол. Принц Уилям, херцог на Кеймбридж, и Катрин, херцогинята на Кеймбридж, и предстоящата сватба на принц Хари и Мегън Маркъл. Ще бъдат показани снимки от кралските албуми, драматични репортажи и забавни коментари от източници близки до кралското семейство, историци и журналисти. Продукцията „Историята на принц Хари: Четири кралски сватби“ проследява трансформацията на любимия ни принц.

Операция Кралска сватба“ е продуциран от Spun Gold TV за National Geographic. Изпълнителни продуценти за Spun Gold TV са Ник Бълън и Гари Броудхърст, а за National Geographic е Бернадет МакДейд. Хамиш Микура е вицепрезидент на програма и развитие.

Историята на принц Хари: Четири кралски сватби“ е продуциран от Spun Gold TV и е разпространяван от All3Media International. Изпълнителен продуцент за Spun Gold TV е Джулиет Райс. За All3Media International – Мария Ишак, вицепрезидент продажби за Северна Америка. За National Geographic, Тим Пастор е президент на отдел Оригинални програми и продукции.

 
 

Тийзър и плакат на „John Wick 3″, очакваме пълен трейлър

| от chronicle.bg |

Lionsgate пусна тийзър и плакат на „John Wick: Chapter 3 – Parabellum“. Заглавието идва от сентенцията „Si vis pacem, para bellum” или „Ако искаш мир, готви се за война“.

Сценарист е Дерек Колстад, а режисьор – Чад Стахелски (същите, които направиха и първите два филма). Събитията продължават малко след тези в края на втора част. Това можем да видим и от кадрите по-долу. Предстои и пълен трейлър малко преди „John Wick 3″ да дебютира заедно с дългоочаквания „Glass“ този уикенд.

Виждаме, че и тройката ще има характерната естетика от първите два филма. Филмът ще задълбае повече тях, защото ще ни представи директорът на High Table (Анджелика Хюстън) и други личности на високи позиции в сенчестия свят. Дано обаче това не стане за сметка на елементите, които направиха франчайза толкова мощен.

 
 

Конър Макгрегър участва в #10Years Challenge

| от chronicle.bg |

Конър Макгрегър участва в #10Years Challenge след като направо 30 милиона последователи в Instagram. MMA боецът в момента е една от най-големите звезди в бойните спортове като предизвика рекордни продажби за UFC с битките си през октомври. Той участва в първия си MMA двубой, когато е едва на 19 години.

10 години по-късно Макгрегър е един от най-високо платените бойци на планетата. Думите към двете снимки са: „5 световни титли по-късно“. Конър спечели титлите в свръхлека категория  (66 кг.) и в лека категория (70 кг.) в Cage Warriors, а след това прави също и в UFC.

Ирландецът тепърва ще уговаря следващия си двубой, който потенциално може да бъде срещу Поли Малиняджи. Макгрегър иска да се бие отново с Хабиб Нурмагомедов след като миналата година руснакът го надви. В момента мачът им се подготвя, но и двамата ще срещнат други опоненти преди той да се случи.

 
 

„The Social Network“ може да има продължение

| от chronicle.bg |

Почти 10 години след премиерата на „The Social Network“, филмът е с една стъпка по-близо до продължение. Аарън Соркин, който спечели Оскар за най-добър адаптиран сценарии за работата си по лентата, каза пред Associated Press, че вече има достатъчно събития около Facebook, за да започне сценарий за продължение. Продуцентът Скот Рудин също е навит.

„Знам доста повече за Facebook от 2005, отколкото за Facebook в днешно време, но съм сигурен, че има достатъчно нови събития за втори филм“, каза Соркин. „Случиха се много интересни драматични неща, откакто нашият филм свърши с делото на близнаците Уинкълвос и Едуардо Саверин…. Получавал съм повече от един мейл от Рудин с някаква статия за социалната мрежа и въпрос не е ли време за продължение.“

„The Social Network“ беше представен през есента на 2010 година и получи 8 номинации за Оскар и $240 милиона в световния боксофис. И Соркин, и режисьорът Дейвид Финчър бяха похвалени за работата си като и двамата се подготвяха за нов проект – „Steve Jobs“. Финчър обаче се отказа след като преговорите със Sony за заплащането му не завършиха с общо съгласие. Финчър не е режисирал филм от „Gone Girl“ през 2014 година. В момента той работи по новия сезон на „Mindhunter“ за Netflix.

 
 

Създателят на „Bandersnatch“ към критиците: „Fuck off“

| от chronicle.bg |

Чарли Брукър, създателят на „Black Mirror: Bandersnatch“, каза на критиците, които не се кефят на интерактивния аспект на филма: „Fuck off“. „Bandersnatch“ излезе на Netflix в края на 2018 година и стана културен феномен. 

Това е първият пълнометражен филм по „Black Mirror“, които е и интерактивен като зрителите сами избират съдбата на главния герой Стефан Бълтър (Фион Уайтхед), а той самият… хайде, няма да издаваме. Лентата има 5 края, плюс един таен след финалните надписи. Въпреки успеха и популярността си, „Bandersnatch“ получи и известно количество критика.

В интервю за HuffPost UK, Брукър отговори с импулсивното „Fuck off“ на въпрос какво мисли за това как творението му беше прието. Първо, той изрази благодарности към позитивните коментари: „Толкова е удовлетворяващо да видиш колко хора се включиха във филма. Беше интересно да видиш различни реакции от различни хора в зависимост от това какво очакват и какво искат.“

За критиците Брукър каза: „Имаше хора, които казаха, че не искат да взимат решения и не искат да правят нищо. Еми тогава – fuck off. Правете нещо друго! Имаше и хора, които казаха ‘о, много е просто като игра’ или ‘игрите вече правиха таквоа нещо’ – филмът не е на платформа за игри, а е на Netflix. Много добре знам какво е компютърна игра, мерси.“

Подобно на „Bird Box“ на Сузане Биер, броят хора, до които стигна „Bandersnatch“, само показва значението на Netflix за кино индустрията. Без интерактивния елемент, филмът едва ли щеше да стигне до висините си.