Най-добрите ситкоми на 90-те

| от chronicle.bg |

Ситуационните комедии, наричани още ситкоми, са онези жанрове, в които ви казват кога да се смееете. За първите път ситкомите се появяват в радиото, но днес са типични предимно за телевизията.

Някои от тях не се отличават с особено бистър хумор, но пък други са ни карали да се смеем с глас. Комедийните жанрове в киното са едни от най-трудните и онези, които се справят с разсмиването на зрителите, определено заслужават да останат в историята.

Затова сме събрали в галерията някои от най-популярните ситкоми, които дебютираха между 1990 и 1999г.

Имате ли си любим?

 

 
 

JOURNEYversity: състезание за фото и видео маниаците

| от chronicle.bg |

След няколко успешни сесии, в които фотографи, автори и филммейкъри се впускаха в различни предизвикателства от света на адреналиновите спортове, новото издание на Red Bull JOURNEYversity очаква визуални артисти (фотографи и видеографи ), с очи и стабилни камери за необикновеното и предизвикателното. Те ще станат част от надпревара Red Bull Moreni Challenge, съпреживявайки емоциите на атлетите по природния феномен Морените на Витоша.

Идеята на JOURNEYversity е да обучава, с цел “студентите” да навлязат по-дълбоко в спецификите за отразяване на дадена приключенска дейност или екстремен спорт. В духа на университета, наравно с обучението е и приключението, затова то се провежда в контекста на най-необикновените събития през годините. Състезанието по Витошките морени е единствено по рода си, а задачата на участниците в JOURNEYvesity е да го отразят.

Тазгодишното осмо издание ще предизвика личности с интерес към фотографията, кратките видеа и фото/видео материалите. Избраните за участие в JOURNEYversity след кандидатстване и одобрение ще имат възможност да се запознаят със стандартите за видео заснемане и обработка на Red Bull Media House, да станат част от специално организирана приключенска сесия преди състезанието, да реализират самостоятелно създадено от тях съдържание.

Срокът за кандидатстване в Red Bull JOURNEYversity, сесия Moreni Challenge е 18 май. Желаещите да станат част от неповторимото изживяване трябва да изпратят свои визуални материали и кратко резюме на  redbullcontent.bg@gmail.com.

 
 

Силен български лайн ъп ще подгрява Faithless DJ Set у нас

| от chronicle.bg |

За да подгряват култовата британска формация Faitless DJ Set, на сцената на зала Универсиада се събират едни от най-добрите в денс музиката и модерния електронен саунд у нас. Gravity Co, DJ Diass и Deep Zone Project ще споделят емоцията да забавляват публиката в навечерието на сета на Faithless, на 19 май, в София.

Gravity Co е една от групите на българската музикална сцена с най-много награди и номинации. За повече от 15-годишната си история, те получават и редица международни признания, сред които да са първата българска група в ефира на MTV. Наскоро бандата се събра в оригинален състав от Петър Съмналиев (китара и клавишни), Иво Чалъков (китари) и Стефан Попов (ударни инструменти) заедно със знаковия си първи вокал Явор Захариев – агресивен, меланхоличен, гневен и саркастичен.

Gravity_CO

Сред изпълнителите, избрани да подгряват Faithless в България е и Deep Zone Project. Групата има зад гърба си над десетилетие история с поредица хитове с различни вокали, сред които „DJ, Take Me Away“(с Йоана Драгнева, която ги отвежда на Евровизия 2008), „I Love My DJ“ (с Надежда Петрова), „Никой друг“ и „Няма НЕ „. В последните години бандата реализира участия в и извън България, а миналата година отбележи световен рекорд за най-дълъг албум (“Longest Album”), както и фийчър с Мистерията на българските гласове. Вече малко повече от месец Deep Zone Project са с  нова вокалистка – Ева Мария, с която създават новия си проект – IBIZA Sound Machine. Мисията му е да издава интернационална клубна музика както и лайв ремикси на емблематични парчета от Ибиза.

DJ_Diass

Третият изпълнител, който ще зарази публиката с денс емоции, е един от най-популярните диджеи в България – DJ Diass. През последните 10 години DJ Diass развива в софийското си студио пъстрите си комбинации от ню диско, инди денс и дийп хаус до тех хаус и детройт техно. Представя го не само на клубните сцени в България, но и в Египет, Русия, Холандия и Македония. В биографията си има три албума – „Party Beach“ (2011), „Добре дошли в България“ (2013) и „Reset the World“ (2015). Артистично иновативен и лек за слушане, Diass е способен да възпламени парти страстта във вените на всички присъстващи и да ги накара да помнят партито за дълго.

 
 

Най-гледаните филми у нас

| от chr.bg |

Екшънът по видеоиграта от 80-те години на миналия век – „Rampage: Унищожителите“, е най-гледаният у нас, сочат обобщените данни от киносалоните след миналия уикенд. Филмът с Дуейн Джосън-Скалата, който освен Земята трябва да спаси и любимеца му – горилата Джордж, е гледан от 14 017 зрители и има 158 480 лева приходи за трите дни по екраните у нас.

На втора позиция е следващата премиера от миналия уикенд – екшън-комедията „Такси 5″. Познатата история за супер-колата със знак на такси, управлявана от шофьор, който се справя във всякакви ситуации и този път трябва да помогне за спирането на „италианска банда“ е гледана от 13 644 зрители и има 127 128 лева приходи за първите три дни у нас.

Трето място е за третата премиера от миналия уикенд – хорърът „Нито звук“. Историята за семейство, което живее в гробовна тишина заради страх от невидими създания, преследващи и атакуващи всеки звук, е гледана от 6 657 зрители и има 70 916 лева приходи за първите три дни у нас.

Четвърто място е за „Зайчето Питър“. Игрално-анимационната история за трудното съжителство между стопанина на къщата Томас и обитателите на градината му, базирана на книгата на Биатрикс Потър от 1901 година е гледана от 57 729 зрители и има 466 709 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

Пета позиция сред най-гледаните филми е за „Играч първи, приготви се“ по романа на Ърнест Клайн. Приключенският екшън за Уейд Уотс, който влиза във виртуална утопия, за да търси „великденското яйце“, заложено в играта „Оазис“, е гледан вече от 31 773 зрители и има 351 006 лева приходи за трите седмици по екраните у нас.

Шесто място в топ 10 е за комедията „Секс на куково лято“. Историята на трима родители, които си поставят за цел с всякакви средства да провалят идеята за първи секс на дъщерите им в абитуриентската нощ, е гледана от 12 616 зрители и има 112 812 лева приходи от билетите им за първите десет дни по екраните.

Седмо място е за украинската анимация „Откраднатата принцеса“. Приказката за рицари, принцеси, магьосници, любов, смелост и приятелство е гледана от 9 301 зрители и отчита 74 301 лева от билетите им за двете седмици у нас.

На осмо място е „Tomb Raider: Първа мисия“, създаден по едноименната видеоигра. След петте седмици на екраните у нас филмът за първите години на познатата героиня Лара Крофт е гледан от 67 880 зрители и има 732 564 лева приходи.

Девето място е за психо-трилъра „Коварен капан: Последният ключ“. Четвъртият филм за парапсихоложката д-р Елиз Рейниър, която се връща в родния си дом, за да се изправи срещу страховете си, е вече десет дни на екраните у нас и за това време са го гледали 5 880 зрители и има 47 780 лева приходи.

Десета позиция е за екшъна „Огненият пръстен: Революция“. Вторият филм за войната между хората и Йегърите от едната страна и чудовищата Кайджу – от друга, е от месец на екраните у нас и за това време са го гледали 26 613 зрители и има 286 375 лева приходи.

 
 

А вие видяхте ли „тайното“ гадже на Дикаприо?

| от chronicle.bg |

Опитите на Леонардо Дикаприо да потули слуховете за новата си приятелка – Камила Мороне (доведената дъщеря на Ал Пачино) не се получиха.

Камила Мороне (20-годишна), чиято майка, Лусила, Сола в момента се вижда с актьора от Scarface, вече беше забелязана с ръце около врата на Лео на фестивала Коачела в Калифорния преди дни. На още няколко пъти двамата бяха хващани заедно.

18443524_1478477022214548_5484044982060843008_n

Коя обаче е Камила Мороне?

Родена в Буенос Айрес, днес тя живее в Лос Анджелис и се движи в компанията на знаменитости като Кендъл Дженър и Бела Хадид. След като се присъединява към каталога на Victoria’s Secret през 2016 г., аржентинският модел се появява на корицата на турския Vogue, участва в ревюта на Moschino и влиза в календара на LOVE.

Дебютира в киното с документалния филм на Джеймс Франко за Хоакин Финикс (My Own Private River), а после участва и в Bukowski. Тази година се очаква тя да участва в Never Goin’ Back, чиято премиера беше на фестивала „Сънданс“.

И като добавка – последователите й в Instagram надброяват 1 милион, като сред тях са Емили Ратайковски, Кайли Дженър и Върджил Абло.

По данни на източниците, Камила и Лео се познават от поне десет години (което е половината й живот досега), тъй като Дикаприо е приятел с пастрока й, Пачино. Двойката беше забелязана за първи път през декември 2017 г., но заради склонността на Лео да крие приятелките си, информацията не беше потвърдена.

Е, вече официално е. Вижте в галерията горе Камила в пълния си чар.