Дарил Хана дебютира като режисьор

| от |

Дарил Хана от филми като „Плясък“, „Блейд Рънър“ и „Убий Бил“, направи своя дебют като режисьор.

Филмът на 57-годишната актриса се казва „Парадокс“ и е фентъзи уестърн. В него участват музикални звезди от ранга на Нийл Йънг и Уили Нелсън.

„Парадокс“ беше показан премиерно на фестивала „Саут бай Саутуест“ в Остин, Тексас. В интервю през последния ден на фестивала Хана сподели, че лентата й е издържана в „духа на забавното“.

Актрисата, разбира се, засяга и горещи теми като обвиненията в сексуални посегателства, отправени към редица влиятелни мъже в Холивуд, и неравноправието на жените във филмовата индустрия.

„Добре е, че хората поне започнаха да говорят за този проблем, който трябва да бъде разрешен“, сподели Дарил Хана по отношение на секс скандалите.

Актрисата е сред десетките жени, обвинили миналата година Харви Уайнстийн в сексуален тормоз. Хана смята също, че застоят в актьорската й кариера до известна степен се дължи на намесата на продуцента, когото е отхвърлила.

 
 

Никълъс Кейдж се отказва от актьорската кариера

| от chr.bg |

Холивудската звезда Никълъс Кейдж оповести намерението си в близко бъдеще да се откаже от актьорство.

54-годишният Кейдж, познат с ролите си във филми като „Лунатици“, „Диво сърце“, „Да напуснеш Лас Вегас“, „Да изчезнеш за 60 секунди“, „Призрачен ездач“, е споделил, че си дава още „само три или четири“ години като актьор, преди да се насочи трайно към изяви зад камера.

Бъдещите си намерения да работи като режисьор и продуцент Никълъс Кейдж е споделил пред репортери в Пуерто Рико, представяйки новия си филм „Първично“ („Primal“).

„Що се отнася до продуцентска и режисьорска работа – ще бъда „в играта“. Компанията ми „Сатурн филм“ стои зад всички филми с мое участие. Режисурата обаче е нещо, с което бих се изявявал занапред, тъй като на този етап съм основно изпълнител.

Ще продължа да правя това още само три или четири години, след което ще насоча вниманието си главно към режисирането“, е заявил Никълъс Кейдж.

 
 

RED HAND, ослепителна Зоуи Салдана, безупречен Negroni

| от chr.bg |

С новия си филм Campari продължава традицията да пише легендарни истории с участието на привлекателни и все по-влиятелни знаменитости. Зоуи Салдана е най-новото и ослепително попълнение в концепцията на италианския аперитив. Тазгодишната продукция The Legend of Red Hand, режисирана от маестро Стефано Солима (Gomorra), потапя в естетика и стил, завладява с мистерия и изтънченост, и ни среща с жените, които са чувствителни към вкуса и подвластни на добрия барман.

Също като всеки друг артист и визионер, барманът дава осезаема форма на вдъхновението си, която да изживеете глътка по глътка. Шейкърът на добрия барман съхранява онова ловко съчетание от цветни течности, изкусителни аромати и прецизна температура, което небцето ви ще разбере най-добре. Джин, вермут, Campari… е едно страстно и неустоимо заклинание, което само най-способните умеят. Negroni е онзи коктейл, който обсебва ума ви.

Веднъж узнали тайните на Campari, ще знаете и къде да ги откриете. Ще имате честта да се запознаете с Red Hand, ако се осмелите да го последвате, за да разкриете италианската мистерия.

 
 

Втори уиски фест в Пловдив

| от Спонсорирано съдържание |

На 20 и 21 април 2018 година ще се проведе второто издание на WHISKEY FEST PLOVDIV.

Стотици марки уиски от Шотландия, САЩ, Ирландия, Япония и Тайван ще гостуват в хотел Империал.

В града уиски културата е добре позната. Няколко специализирани уиски барове и магазини предлагат богат асортимент, както от популярни, така и от нишови и редки марки. Пловдив се утвърждава като пролетен храм на уискито, като десетки бъчви, разположени на ключови места в града, анонсират фестивала по нестандартен начин.

Събитието ще посреща гости от 17:00 часа в петък, 20 април и от 14:00 ч. в събота, 21 април 2018 г. И в двата дена дегустациите ще са до полунощ.

Билети за предстоящия WHISKEY FEST PLOVDIV се предлагат предварително онлайн ТУК и в партньорските уиски магазини и барове в Пловдив – The Whisky Library, Сандък, Интермакс.

WHISKEY FEST PLOVDIV_3

Билетите са на стойност от 30.00 лв. и може да се купуват и на място по време на фестивала, като един билет важи и за двата дни. В него са включени професионална дегустационна чаша, 10 уиски кредита и вода. Уиски валутата се разменя за дегустационни драмове – мерната единица на фестивала, която е равна на половин унция или 15 милилитра уиски еликсир.

По време на фестивала ще се провеждат Майсторски класове и уиски дегустации за напреднали в уиски бара на хотела-домакин The Whisky Library. Лекторите и експертите ще обогатят познанията на гостите, ще споделят тайни и ще развенчават митове.

WHISKEY FEST PLOVDIV

По време на събитието за първи път ще се проведе уиски аукцион. Редки и уникални уискита, които вече не се произвеждат, ще се предложат на търг в специална сесия, a шоуто ще завърши с уникална лекция за уискито във филмите от специалист в родната рекламна индустрия.

Организаторите са подготвили и комплимент – примамлив награден фонд, като всеки посетител може да участва в томбола с попълнена анкетна карта. Наградите и печелившите се теглят в петък и в събота в 22:00 часа.

В градината на хотела ще има специален кът, където Mavruda BBQ Hot Spot ще представи отбрана селекция бавно-готвени пушени меса и гурме бургери. Те прекрасно допълват пушените аромати на уискито, като шеф Калинин специално за събитието е разработил уникален Bourbon BBQ сос, с който ще докаже връзката между уискито и барбекюто по безапелационен начин.

Ръчно направен шоколад, специализирано предлагане на пури, както и уникално кафе с инфузии от уиски ще завършат палитрата от удоволствия за сетивата.

Магазини Аванти ще предлага на място на преференциални цени всички марки уиски, изложени на фестивала, а специалистите от SBB са приготвили аксесоари за приятелите на напитката.

Огромният уиски „граал“, побиращ повече от галон уиски, ще бъде тотем на фестивала за втора година.

Организаторите на WHISKEY FEST PLOVDIV се придържат към спазване на Етикет и модел на поведение, с цел осигуряване на приятно преживяване на гостите.

Със закупуването на билет всеки гост се съгласява да спазва правилата, като по този начин се гарантира приятно и запомнящо се преживяване за всички. На събитието се допускат само лица, навършили 18 години.

 
 

Ако някоя услуга е безплатна, вие сте продуктът

| от Боби Величков |

След целия този смях с Кеймбридж Аналитика, отвътре ми дойде да се изрежа с едни 21 точки сАобрЪжения по темата…

1. Безплатен обяд няма. Англичаните са го казали преди около 300 години. Свиквайте. Има една друга популярна фраза: „Ако някоя услуга е безплатна, то Вие сте продуктът“. Безплатната услуга трябва да плаща ток, режийни, поддръжка, заплати на персонала. Това няма как да дойде от нищото.

2. Всяка една „виртуална“ услуга лежи на някакъв хардуер. Неизбежно е. Ако искате да имате достъп до пощата си едновременно от лаптопа си и от телефона си, то за целта тази поща трябва да е записана някъде чисто физически.

3. Въпрос към админ: „Можете ли да ми четете пощата?“. Любезните админи отговарят с „Да“, не толкова любезните отговарят с „Като знам какво инфо имам за теб от трафичните ти данни, хич не ми трябва да ти чета пощата“.

4. Интернет е създаден от ентусиасти като Sir Timothy John Berners-Lee OM KBE FRS FREng FRSA FBCS. Идеята е била общодостъпна информация за всеки и за всичко.

5. За целта на горната точка са създадени протоколи за комуникация, като HTTP (Web достъп), SMTP (изпращане на поща), POP3 и IMAP (за четене на поща), FTP (за трансфер на данни) и много други.

6. Горните протоколи са създадени не за да дебнат и подслушват човечеството, а за да подпомогнат WWW в основната му цел - общодостъпна информация за всеки и всичко.

7. Тъй като са правени с идеална цел, в тях има изключително много дупки и недомислици, които могат да доведат до злоупотреби. Пример – в момента аз мога да изпратя email на когото си пожелая, НО, в същото време, от името на когото си пожелая.

8. За да функционира нормално, всяка една система пази т.нар „логове“ от услугите, които предоставя. В 95% от случаите тези логове се пазят, за да се следи функционалността на системата, оптимизация на работата, опити за външен пробив и прочие и прочие. Нищо не е насочено персонално към който и да е потребител на тези услуги.

9. Ако някой потребител на тези услуги стане оперативно интересен на службите или на някой злонамерен администратор, тези логове могат да предоставят доста подробна ( в някои случаи дори пикантна ) информация за него и неговите действия.

10. „Опазването на лична информация“ в услуги като Фейсбук, Инстаграм, Гугъл+ и подобните им е абсурд. Колкото и да сте лъгали при регистрацията за рождената си дата, поздравите на вашите приятели за рождения ви ден ще ви издънят.

11. Забравете „The right to be forgotten“. Ще изтрият всичко, което си мислите, че сте въвели, но не и информацията, която са придобили за вас по други начини.

12. Никой админ на услуга не се интересува от вас персонално. Но, в същото това време, всеки админ на използвана от вас услуга може да разбере всичко за вас. Стига да пожелае.

13. Много пъти са ме питали „Как да опазим децата си в Интернет?“ Отговорът е прост – учете ги да се държат там, както се държат в реалния живот – да бъдат любезни, отворени, комуникативни, но, в същото време, да не разговарят с непознати, да не казват на непознати адреса си, да не се качват в коли на непознати и т.н.

14. Интернет е като живота. Там има много прекрасни, но и много тъмни места и неща. Вие сте тези, от които зависи на кои от тях ще попадате.

15. Много родители се плашат от порното. То не е чак толкова страшно. Виж, религиозните сайтове са доказано опасни.

16. Внимавайте на какви приложения давате право да ви гледат стената. Може да е изключително примамливо да направиш тест и да видиш как ще изглеждаш след 10 години, но, в този момент, тази апликация започва да те профилира и не прави нищо по-различно от Cambridge Analytica, заради която тръгна пусти скандал.

17. Всички в мрежата сме „високирусипищни“. Това важи само за простия потребител. Big Data и системните анализи върху нас и нашите постове се осъществяват на друга плоскост и изобщо не ги интересува как изглеждаме, освен ако нямаме някой физически дефект, на който да наблегнат в рекламите си.

18. Свикнете с мисълта, че между вас и услугата, която ползвате, има доставчик. И този доставчик пише всякакви логове за вашите действия.

19. Свикнете с мисълта, че в Интернет никой не е анонимен. Забравете ТОР, МОР и прочие, никой не е анонимен и има начини за установяване и проследяване на всичко.

20. Бъдете себе си, но внимавайте какво издавате за себе си.

21. Усмихнете се. Светът на технологиите отдавна е такъв, че нищо не зависи от вас.