13 актьора от филмите за Хари Потър, които вече не са сред нас

| от chronicle.bg |

Във всичките осем филма за момчето, която оцеля – Хари Потър, видяхме страхотни актьорски изпълнения. Някои актьори и актриси, като Даниел Радклиф и Ема Уотсън, изгряха с екранизацията на епичния роман на Джоан Роулинг. Други, вече утвърдени, радваха зрителите с появата си.

За съжаление, немалко от актьорите, които помогнаха за създаването на магията на света на Роулинг, вече не са сред живите.

В галерията сме събрали 13 от тях. В тяхна памет, може да отделите някой уикенд, за да си направите един „Хари Потър“ маратон. Преди това, може да загреете с книгите, които са все така брилянтни и вълнуващи, независимо дали ги четете на 12 или на 32.

 
 

Втори уиски фест в Пловдив

| от Спонсорирано съдържание |

На 20 и 21 април 2018 година ще се проведе второто издание на WHISKEY FEST PLOVDIV.

Стотици марки уиски от Шотландия, САЩ, Ирландия, Япония и Тайван ще гостуват в хотел Империал.

В града уиски културата е добре позната. Няколко специализирани уиски барове и магазини предлагат богат асортимент, както от популярни, така и от нишови и редки марки. Пловдив се утвърждава като пролетен храм на уискито, като десетки бъчви, разположени на ключови места в града, анонсират фестивала по нестандартен начин.

Събитието ще посреща гости от 17:00 часа в петък, 20 април и от 14:00 ч. в събота, 21 април 2018 г. И в двата дена дегустациите ще са до полунощ.

Билети за предстоящия WHISKEY FEST PLOVDIV се предлагат предварително онлайн ТУК и в партньорските уиски магазини и барове в Пловдив – The Whisky Library, Сандък, Интермакс.

WHISKEY FEST PLOVDIV_3

Билетите са на стойност от 30.00 лв. и може да се купуват и на място по време на фестивала, като един билет важи и за двата дни. В него са включени професионална дегустационна чаша, 10 уиски кредита и вода. Уиски валутата се разменя за дегустационни драмове – мерната единица на фестивала, която е равна на половин унция или 15 милилитра уиски еликсир.

По време на фестивала ще се провеждат Майсторски класове и уиски дегустации за напреднали в уиски бара на хотела-домакин The Whisky Library. Лекторите и експертите ще обогатят познанията на гостите, ще споделят тайни и ще развенчават митове.

WHISKEY FEST PLOVDIV

По време на събитието за първи път ще се проведе уиски аукцион. Редки и уникални уискита, които вече не се произвеждат, ще се предложат на търг в специална сесия, a шоуто ще завърши с уникална лекция за уискито във филмите от специалист в родната рекламна индустрия.

Организаторите са подготвили и комплимент – примамлив награден фонд, като всеки посетител може да участва в томбола с попълнена анкетна карта. Наградите и печелившите се теглят в петък и в събота в 22:00 часа.

В градината на хотела ще има специален кът, където Mavruda BBQ Hot Spot ще представи отбрана селекция бавно-готвени пушени меса и гурме бургери. Те прекрасно допълват пушените аромати на уискито, като шеф Калинин специално за събитието е разработил уникален Bourbon BBQ сос, с който ще докаже връзката между уискито и барбекюто по безапелационен начин.

Ръчно направен шоколад, специализирано предлагане на пури, както и уникално кафе с инфузии от уиски ще завършат палитрата от удоволствия за сетивата.

Магазини Аванти ще предлага на място на преференциални цени всички марки уиски, изложени на фестивала, а специалистите от SBB са приготвили аксесоари за приятелите на напитката.

Огромният уиски „граал“, побиращ повече от галон уиски, ще бъде тотем на фестивала за втора година.

Организаторите на WHISKEY FEST PLOVDIV се придържат към спазване на Етикет и модел на поведение, с цел осигуряване на приятно преживяване на гостите.

Със закупуването на билет всеки гост се съгласява да спазва правилата, като по този начин се гарантира приятно и запомнящо се преживяване за всички. На събитието се допускат само лица, навършили 18 години.

 
 

Силен български лайн ъп ще подгрява Faithless DJ Set у нас

| от chronicle.bg |

За да подгряват култовата британска формация Faitless DJ Set, на сцената на зала Универсиада се събират едни от най-добрите в денс музиката и модерния електронен саунд у нас. Gravity Co, DJ Diass и Deep Zone Project ще споделят емоцията да забавляват публиката в навечерието на сета на Faithless, на 19 май, в София.

Gravity Co е една от групите на българската музикална сцена с най-много награди и номинации. За повече от 15-годишната си история, те получават и редица международни признания, сред които да са първата българска група в ефира на MTV. Наскоро бандата се събра в оригинален състав от Петър Съмналиев (китара и клавишни), Иво Чалъков (китари) и Стефан Попов (ударни инструменти) заедно със знаковия си първи вокал Явор Захариев – агресивен, меланхоличен, гневен и саркастичен.

Gravity_CO

Сред изпълнителите, избрани да подгряват Faithless в България е и Deep Zone Project. Групата има зад гърба си над десетилетие история с поредица хитове с различни вокали, сред които „DJ, Take Me Away“(с Йоана Драгнева, която ги отвежда на Евровизия 2008), „I Love My DJ“ (с Надежда Петрова), „Никой друг“ и „Няма НЕ „. В последните години бандата реализира участия в и извън България, а миналата година отбележи световен рекорд за най-дълъг албум (“Longest Album”), както и фийчър с Мистерията на българските гласове. Вече малко повече от месец Deep Zone Project са с  нова вокалистка – Ева Мария, с която създават новия си проект – IBIZA Sound Machine. Мисията му е да издава интернационална клубна музика както и лайв ремикси на емблематични парчета от Ибиза.

DJ_Diass

Третият изпълнител, който ще зарази публиката с денс емоции, е един от най-популярните диджеи в България – DJ Diass. През последните 10 години DJ Diass развива в софийското си студио пъстрите си комбинации от ню диско, инди денс и дийп хаус до тех хаус и детройт техно. Представя го не само на клубните сцени в България, но и в Египет, Русия, Холандия и Македония. В биографията си има три албума – „Party Beach“ (2011), „Добре дошли в България“ (2013) и „Reset the World“ (2015). Артистично иновативен и лек за слушане, Diass е способен да възпламени парти страстта във вените на всички присъстващи и да ги накара да помнят партито за дълго.

 
 

„Пулицър“ е повече от парична награда и златен медал

| от chronicle.bg |

Всяка година в Колумбийския университет в САЩ се раздават наградите, чиито носители наистина променят начина ни на живот. От всички световни награди, „Пулицър“ са може би тези, които най-пряко засягат ежедневието ти, защото те идват и отиват в една сфера, която ежедневно потребяваме – тази на медиите и литературата.

Преди два дена бяха раздадени тазгодишните награди. The New York Times и The New Yorker спечелиха награди за журналистика за покритието на скандалите със сексуално насилие в Холивуд. Романът Less на Андрю Шон Гриър спечели награда за белетристика, Мартина Мейжък спечели награда за драма с пиесата си Cost of Living. Всеки от победителите получава парична награда в размер на 15 000 долара и златен медал. И в допълнение, знаково място в историята за 2017 г. А понякога и знаково място в историята за десетилетия напред.

„Пулицърите“ са връчвани в 21 категории, всяка от които има свое жури, предлагащо няколко претендента. Бордът на наградите избира финалните победители в категориите. Всяка година той има право да не връчи награда в определена категория (ако няма мнозинство на гласовете).

В духа на раздаването на  наградите (които са повече от пари и златни медали) решихме да представим няколко любопитни факти, които са емблематични за над 100-годишната история на най-престижните награди за журналистика и литература.

 
 

Сандалите отново са на мода

| от chronicle.bg |

Германските (а и не само) туристi това лято ще са в крак със световните тенденции, защото любимите му сандали са отново на мода. Дизайнерът Рик Оуенс и Birkenstock представиха своята колаборация на парти миналата вечер в новото мобилно пространство – Birkenstock Box.

В Rick Owens Birkenstock Box, разположена извън магазина на Оуенс в Лос Анджелис на булевард Ла Бреа, ще присъства ограничени бройки от обувките Birkenstock, създадени заедно с дизайнера. Колекцията се състои от 13 сандали на цени от 325 до 525 долара. Оуенс взима класическите Birkenstock и добавя своето собствено усещане. Използва филц, велур и кожа, удължава лентите, добавя повече отвори като декоративен елемент и по този начин променя визията, но не разваля идеята на Birkenstock.

Мобилното пространство, известно като „Birkenstock Box“ в Лос Анджелис в партньорство с Рик Оуенс отваря официално врати на 21 април. Целият интериор и архитектура на The Box са по идея на Рик Оуенс. Кутията се състои от контейнери за товарни превози, а целият вътрешен интериор е дело на дизайнера. Освен световно известните сандали, в The Box ще присъства част от спортната колекция на Оуенс.

„Чувствам, че Кутията е естествено продължение на моя магазин“, каза Оуенс. Той е фен на емблематичните обувки, както отбелязва самият той: „Аз ги нося всяко лято на плажа Лидо.“