shareit

Американска рекрутърка набира новобранци през забранения в армията TikTok

| от |

Хората, които набират кадри (рекрутъри) за армията на САЩ променят тактиката си, когато става въпрос за привличане на вниманието на поколение Z – включително пренебрегват забраната за ползване на социалната мрежа TikTok. Базираното в Китай приложение за видео и социални медии е забранено в армията на САЩ поради риск за националната сигурност.

Подобна забрана беше издадена и от президента Доналд Тръмп за ползването на TikTok въобще в САЩ, но тя в крайна сметка беше замразена от съда. Според Defense One, приблизително половината от всички американци, които попадат в демографската група на поколение Z – на възраст от 9 до 24 години – използват TikTok по някакъв начин.

Говорейки за по-младото поколение на годишната среща на Асоциацията на армията на Съединените щати през октомври миналата година, ръководителят на командването за набиране на новобранци генерал-майор Кевин Вирен изтъкна необходимостта от по-добро възползване от социалните медии. „Те са в TikTok“, каза той. „А в Twitter пък правят други неща.“

„Трябва да ги изучим. Трябва да ги разберем. Ние знаем, че по-голямата част от поколението Z живее във виртуалното пространство, те живеят онлайн, живеят със социалните медии. И затова трябва да сме наясно с посоката, в която да развиваме нашите операции за набиране на персонал.“

По-голямата част от поколение Z използват социалните медии ежедневно, като най-популярните приложения са TikTok и Instagram. Те също са активни в Discord, Snapchat, Twitch и Twitter, но по-малко активни във Facebook, който обикновено се използва от милениълите и по-старите поколения.

„Вече сме изостанали“, каза пред Defense One сержант Джорджия Варуча, рекрутъри от Националната гвардия на Ню Джърси. „За мен вече сме изостанали с десет години. Дори армията да позволи приложението в момента, ние все пак сме изостанали.“

@njrecruiter

She did NOT want me to join at first 🐸☕️ oh well here we are now🇺🇸 ##militaryparents ##loveyoumom ##armynationalguard ##fullsend ##fypシ

♬ original sound – ZeldaAndMorty

Личният акаунт на Варуча в TikTok – @njrecruiter – в момента може да се похвали с над 457 000 последователи, а нейните видеоклипове имат 9,7 милиона харесвания. Тя прави всичко възможно, за „да се съобразява със забраната на армията“ и използва приложението само на личния си телефон, тъй като е забранено за правителствени устройства.

Тя също така добавя, че това е личен акаунт, а не официално свързан с армията, и че действията й в нейните видеоклипове по никакъв начин не представят погрешно униформата. Ако не друго, казва тя, нейните клипове привличат потенциални армейци. Макар и бавен в началото, акаунтът й сега е източник на 45% от новобранците, които привлича.

„Реално погледнато, всичко, от което армията се интересува, са числата“, казва тя. „Ако можете да бъдете на няколко места едновременно, защо не? И това прави TikTok. Създавате видеоклип, пускате го там и след това посещавате други места, докато през това време видеото работи за вас.“

Други акаунти в TikTok, управлявани от кадри на въоръжените сили, са @woahmontana, който може да се похвали с над 49 000 последователи; @mrarticle15, чиито видеоклипове имат 86 000 харесвания; и @that_army_guy20, който в момента има малко под 250 000 последователи. Въпреки че не участват пряко в процеса на набиране на персонал, от техните видеоклипове може да се получи по-лична представа за това какво е да служиш.

Армията обаче смята, че хора като Варуча все пак нарушават правилата. Кели Бланд, директор по връзки с обществеността в Командването за набиране на кадри на армията на САЩ, каза пред Defense One:

Армията забрани използването на TikTok на правителствени устройства в края на декември 2019 г. Съгласно нашата политика на служителите е разрешено да извършват официална дейност само с помощта на правителствени устройства, така че понастоящем те не трябва да използват средства за набиране на персонал, които принадлежат на правителството, или лично на тях.

Въпреки това, успехът на Варуча в приложението й дава възможност да се присъедини към екип в Арканзас, който в момента разработва следващото поколение стратегии за набиране на нови войници от социални медии.

Докато американската армия първоначално с желание използва TikTok, опасенията, изразени от сенаторите Том Котън и Чък Шумър, в крайна сметка карат Министерството на отбраната да издаде нови насоки срещу използването на приложението. Така армията също налага и своя забрана.

 
 
Коментарите са изключени за Американска рекрутърка набира новобранци през забранения в армията TikTok

Повече информация Виж всички