Той е на 37 години и е безработен

| от |

След книгите Огилви за рекламата иИзповедите на един рекламист, които са сред най-авторитетните и четени издания в света на рекламата е ред и на Дейвид Огилви - словото на гения в рекламата”.

Ето и част от рецензията:

Неиздавани досега цитати, мисли, писма и импровизации на рекламиста.

Независимо дали става въпрос за бележка от един-два реда, или за обширно изказване, в словото на Огилви винаги има нещо изключително революционно и същевременно изключително просто. Това е една необикновена бизнес книга. С характерния си отривист стил Огилви излага прями и остроумни размисли върху теми, свързани с маркетинга и рекламата, от продажбата и управлението до творчеството. Независимо дали конкретният откъс е част от старателно подготвена лекция или шеговита бележка до приятел, прозата на Огилви неизменно потвърждава неговата максима: “За една рекламна агенция е добре да е надарена с въображение и неортодоксалност”.  

Той е на 37 години и е безработен. Изпаднал е от колежа. Бил е готвач, продавач, дипломат и фермер. Не знае нищо за маркетинга и никога не е публикувал нито ред. Заявява, че се интересува от рекламата като кариера (на 37 години!) и е готов да започне работа за 5000 долара на година.

Малко вероятно е при това положение да бъде нает от някоя американска агенция.

Една лондонска агенция, обаче го наема. Само след три години той става един от най-известните автори на реклами и в последствие изгражда рекламна агенция, която е сред водещите в света.

Изводът: понякога за агенциите е по-добре да подхождат творчески в разрез с общоприетото, при наемане на служители.

Разпространява издателство: LOCUS Publishing.

Домакин на събитието беше едноименната агенция Ogilvy Group. Излизането на книгата на Българския пазар е един от многото поводи за празнуване на Агенцията през последните няколко месеца. Преди месец, на Фестивала на Асоциацията на Рекламните Агенции (ФАРА), Ogilvy Group се завърна триумфално на рекламния небосклон, печелейки 18 награди от 24 номинации в различни категории.
Преди седмица, Агенцията печели престижната Сребърна награда в категория Digital за кампанията Earth Hour 2013: In the Name of Change, на Meждународния Рекламен Фестивал Golden Drum.

 
 

Идва ли краят на „Шоуто на Елън Дедженеръс?

| от chronicle.bg |

Тя е любимка на американците. Любимка на европейците. Любимка на всички, които обичат да се смеят, имат нужда да се смеят или някога са имали нужда да се уверят, че е окей да не си окей.

Тя е Елън Дедженръс и в последните 15 години стремглаво върви към престола на „Кралицата на дневните предавания“, който Опра Уинфри освободи през 2011 г. Елън Дедженеръс е фигура, без която съвременната телевизия неминуемо би променила драстично облика си.

Затова и новините след публикуването на нейно интервю в „Ню Йорк Таймс“ преди два дена, създадоха доста шум сред милионите й фенове по света. Изглежда, че любимата на милиони зрители телевизионна водеща обмисля да сложи край на предаването си, „Шоуто на Елън Дедженеръс“, предава CNN.

В интервюто за медията тя казва, че обмисля какво да прави след като изтече настоящия й договор с телевизията през 2020 г.

Дедженеръс поднови договора си през 2016 г., но тогава е била на прага на отказване.

Към момента комедийната актриса и водеща е разкъсвана между противоположните съвети, които получава от най-близките си хора: съпругата й Порша де Роси и брат й Ванс Дедженеръс. Според него, да продължи да води такова предаване в ерата на  Тръмп, е от изключително важно значение.

„Порша се ядосва на брат ми, когато той ми казва, че не мога да спра“, казва Елън през „Ню Йорк Таймс“, цитирана от CNN. Порша е казвала, отново пред „Ню Йорк Таймс“, че според нея Елън има „други неща за вършене“.

Важно е да се уточни, че Елън е далеч от момента, в който ще се пенсиорнира. В момента очакваме да гледаме комедийната й поредица Relatable в мрежата на Netflix (18 декември), а евентуалните й планове извън шоуто включват завръщане на комедийната сцена. Преди да започне своето предаване Дедженеръс е популярна фигура в стенд-ъп комедията.

„Шоуто на Елън Дедженеръс“ е спечелило общо 57 награди „Еми“ от своя дебют през 2003 г.

 
 

Игра на „топло и студено“: открий деликатесите с Джина

| от chronicle.bg |

Декември е най-вкусният месец в годината – с аромат на печена пуйка, борови иглички и балончета от шампанско.

За да ви спестим време, разгледахме каталога на Kaufland и изпратихме тайния ни агент Джина на маратон по бързо ориентиране сред омари, скариди, шоколад, салчичон и много хамон! Мммм.

Нашият агент под прикритие имаше 20 минути, в които да напълни количката си с top of the top и creme de la creme от Kaufland.

Джина всъщност е от Солун, което означава две неща – че харесва хубавата храна и си пада по морски деликатеси.

Между другото, ако се чудите кои са дните с най-много клиенти за търговската верига, то това са 23-ти и 30-ти декември. Така че за да сте подготвени и да не ви се налага да чакате на големи опашки, направете си план. В Kaufland има 22 000 артикула, а по празниците – допълнителни над 1300 предложения.

Оказва се, че и в храната има доста мода. Хамонът от луксозната марка на Kaufland – EXQUISIT, който веригата предлага ексклузивно по празниците, бележи троен ръст в продажбите през 2018 г. в сравнение с 2017-а. В последните години нараства значително и продажбата на пуйки. До момента те са с 22% повече, отколкото за цялата 2017 г.

Специалната задача на Джина беше да намери някои от 100-те продукта на Kaufland, които са за ценители. Селектирани от три континента – Европа, Северна и Южна Америка, те включват висококачествени месни специалитети като уругвайски говежди ростбиф, испански и италиански колбаси, сурово сушена шварцвалдска шунка, френски терини – от заек, глиган и патешко месо, пастети и деликатеси от гъши дроб.

Допълнителната празнична брошура е валидна само до 31 декември.

Джина се справи особено добре с канадския омар и маринованите белени скариди, които откри за отрицателно време.

И нещо, което ще ви е полезно да знаете преди Бъдни вечер, е, че в свежата витрина на веригата можете да намерите готови всички традиционни ястия за постната трапеза.

Освен да и пожелаем добър апетит…

1170x1753 (3)
STAR FISH – Мариновани скариди

1170x1753 (2)
ГУРМЕНИЦА – Пеперончини със сирене в олио

1170x1755 (1)
NORDIC SEA FOOD – Омар, който перфектно се допълва с пенливо вино LUNCIEN LALAPDIER

1170x1753
Коледа, изпълнена със свежест с над 120 вида плодове и зеленчуци

1170x1753 (1)

Снимки: Мирослава Дерменджиева

Грим: Росина Георгиева

Гардероб: Marc O’Polo

 
 

Порно актрисата на Тръмп е най-търсената знаменитост в PornHub за 2018-а

| от chr.bg |

Дойде това магическо време от годината – времето за равносметки, а една от любимите ни е тази на най-големия сайт със съдържание за възрастни – PornHub.

Статистиката за 2018 година е следната – общо 33,5 милиарда посещения и средно 92 милиона посетители дневно. Това е равно на населението на Канада, Полша и Австралия, взети заедно – толкова уникален трафик генерира PornHub на ден.

Това се казва голяма фен база!

21

Секс скандалът с Доналд Тръмп изстреля кариерата на порно актрисата Сторми Даниелс до нови висини и тя се превърна в най-търсената знаменитост в сайта.

Други ключови думи, които дефинираха търсенето през 2018 година, са: играта Fortnite, 4к, романтика, транссексуално, навън, татуировки, Tinder, Bowsette и тройка.

https___blueprint-api-production.s3.amazonaws.com_uploads_card_image_901290_1f55d8f7-a0da-4f0d-b499-10ad5bd75b15

Любимата ни категория обаче винаги е била тази със знаменитостите. Както винаги, тя е и една от най-популярните в сайта, като името на Сторми Даниелс е търсено невероятните над 30 милиона пъти през 2018-а.

Кои са останалите най-търсени известни личности в PornHub за 2018 година може да видите в галерията ни горе. Има доста интересни имена.

 
 

6 от най-добрите комедии на 2018 г.

| от chronicle.bg |

Отиващата си година определено беше достатъчно пъстра, поне що се отнася до жанровото и тематичното разнообразие в киното. Днес обръщаме внимание на един от най-гледаемите жанрове от създаването на киното, до днес. Комедиите.

Не смешните филми. Макар това да са две сходни за много зрители понятия, невинаги е така. Комедията понякога може да бъде смешен филм. Но за един филм не е достатъчно да бъде смешен, за да го бъде комедия. Освен разбира се, ако не искаме да го оценим по-високо, отколкото заслужава.

Добрата комедия може да предложи много повече от смях и за щастие през изминалите месеци видяхме нагледни примери за такива филми. Днес те вече доминират списъците с награди и оглавяват боксофис класациите.

И няма нищо по-добро от това да видиш голям режисьор като Йоргос Лантимос да се справя с проблемите на две объркани жени, които ще си оскубят косите (и душите, ако можеха) за своята любимка. Това е комедия, която заслужава да оглавява класациите, защото освен смях, донася и естетическа наслада на зрителя – на визуално, актьорско, режисьорско, драматургично ниво.

На базата на мненията на критици, медии и нашият скромен вкус, подбрахме 6 от най-добрите комедии на 2018 г. Можете да ги видите в галерията горе.