shareit

„Силата на музиката“ озвучава Витошка

| от |

bul_vitoshaВ три последователни петъка на ноември със старт в Деня на народните будители, 1 ноември, ПРОФОН ще озвучи столичния булевард „Витоша“ със специално направен за целта микс от любими на няколко поколения български и световни хитове.

Акцията е част от кампанията СИЛАТА НА МУЗИКАТА, а автор на плейлистата, която ще озвучи пешеходната зона на „Витошка“ е DJ Dian Solo от Deep Zone Project, един от най-активните и популярни диджеи в България. „Музиката влияе пряко на емоциите, настроението, спомените и на аурата ни. Не мога да си представя свят без музика“ – казва диджеят, който вярва, че тя съществува, за да ни помага да живеем по-добре, за което трябва да се отнасяме с респект и уважение към нея и към хората, които я правят.

Акцията за озвучаване на бул. „Витоша“ цели да демонстрира как музиката е навсякъде около нас и притежава силата да променя средата – да помага на бизнеса, да влияе на личните отношения, да осмисля свободното време. Музиката възпитава, лекува, продава. Музиката събира и вдъхновява.

Организаторите от ПРОФОН цитират представително изследване на своите английски колеги, което представя в цифри огромното значение на музиката в ежедневието ни. Ето някои от неговите резултати:

• 90% от препоръките за заведения са свързани с музиката в тях;
• 65% се увеличава работоспособността, ако на работното място звучи музика;
• 73% се увеличава консумацията в клубове и барове, ако звучи музика;
• 90% от клиентите предпочитат да пазаруват в магазини, в които звучи музика;
• 60% от клиентите прекарват повече време в магазин, където музиката им
харесва;
• 53% от клиентите препоръчват фризьорски салон заради музиката в него;
• 80% от клиентите на фитнес клубове свързват повишената си мотивация за
спорт с музиката в тях;
• 76% от клиентите предпочитат хотел, в който музиката им харесва;
• 35% намалява болката при посещение на зъболекар, ако в кабинета звучи
музика;

„Изследването ясно показва, че с музиката са свързани над 70% от мотивацията на клиентите, тяхната готовност да се връщат в заведения, хотели и магазини и да ги препоръчват. Музиката е от ключово значение за продажбите, за работоспособността и за създаването на предпочитани марки продукти – обясняват от ПРОФОН. – С акцията за озвучаване на столичния булевард „Витоша“ целим да демонстрираме нагледно на ползвателите на музика, че тя е същностен елемент за всеки бизнес, като пряко следствие от това е спазването на законовите и етични правила при нейното използване.“

В силата на музиката ни убеждават и редица световни изследвания, според които кравите дават повече мляко, ако им се пуска Моцарт, а пациентите се възстановяват по-бързо, ако по време на операциите им е звучала музика. Музиката намалява стреса, засилва имунитета и лекува не само душите, но и телата ни.

 
 
Коментарите са изключени