shareit

Шведи си сменят имената заради кампания на Луфтханза

| от |

Немската авиокомпания Луфханза бе принудена да прекрати смахнатата си рекламна кампания, след като шведите я взеха твърде на сериозно. Идеята беше да промениш името си на Клаус-Хайди, като за възнаграждение получаваш апартамент и билет до Берлин.

Швеция е една от страните, в която гражданите променят името си най-често и тъй като Берлин е във възход сред предпочитаните дистинации там, Луфханза реши да направи първоначална промо кампания, след като се видя, че има сериозна конкуренция от нискобюджетни полети до Берлин, пише шведското издание The Local.

Първоначалния план бил, че е достатъчно най-малко един човек да пожелае да смени името си и приеме смесеното име Клаус-Хайди, което ще му даде възможност да лети безплатно до германската столица. Това е трябвало да стане в периода от 11 октомври до 28 ноември.

Броят на шведите, които поискали да осъществят мечтата си да отидат в Берлин достигнал 38, преди авиокомпанията да реши, че грешно са преценили тази шега. Смайващият брой на кандидатите поискали да участват в кампанията довело до прекратявянето ѝ с месец по-рано от предвиденото.

Преди старта на кампанията Magnus Engvall старши маркетинг специалист в Луфтханза заяви пред The Local: „Целта е да се намери човек, който толково много обича Берлин, че той или тя да са готови да сменят собственото си име и да приемат името Клаус-Хайди. Engvall също така добави, че състезанието не е било за парична награда, а за да се покаже любовта към Берлин и чувство за хумор.

lufthansa

В изявление от петък до шведският вестник Dagens, Engvall заявява : „ Ние никога не сме предполагали, че толкова много хора ще поискат да сменят имената си. Кампанията дори се е рапространила извън пределите на пределите на страната, като заявления за участие започнаха да идват и от Норвегия.

Въпреки това Луфханза не желае да разочарова своите своите клиенти. Жури ще изтегли късметлията, който освен странното ще получи апартамент в Берлин, който ще бъде предплатен за една година напред, а също така уроци по немски, велосипед и билет до Берлин.

„Това е прекрасен апартамент, напълно обзаведен на четвъртия етаж, разположен между два модерни района. В апартамента ще бъдат доставени някои от продуктите на Луфтханза – пижамата, която се дава на пътниците от първа класа, Луфтханза хавлии, чаши и други подобни неща. Много романтично и типично за Берлин.

The Local взе интервю с един от участниците в надпреварата John Eje Thelin, вече популярен като Klaus-Heidi John Eje Thelin, който е известен с любовта си към Берлин.

„Исках да се преместя от доста време. Жена ми и аз сме го планирали. Последният път, когато напусках Берлин се чувствах така , като че ли напускам любовница. На много от хората, които пишат в блоговете си за това им казвам неща като: „ О, аз ще пробвам и ако не стане ще замина в Индия, но за мен това е просто Берлин”, казва 46 годишният мъж.

Съпругата на Джон, Деби изцяло подкрепя мисията на съпруга си. Дори и да загубят в надпреварата това няма да ги откаже да се преместят в столицата на Германия. Ето нейното обяснение, защо Джон заслужава тази възможност.

„ Той е Чали от Уили Уонка”, казва тя. „Всеки друг го прави заради шегата, а той го прави защото го иска. Това наистина е неговият златен билет. Това не е просто да се измъкнем от Швеция, това е защото той наистина иска да промени живота си. Иска нов живот в Берлин. И аз съм изцяло го подкрепям.” – добавя тя.

Telin беше един от първите, които изпратиха името си за смяна същият следобяд, в който започна кампанията в Швеция. На въпроса какво ще стане ако той не спечели,  Telin просто отговаря: „Моето име е Klaus-Heidi и каквото и да стане, Берлин остава моят град.”

Engvall сам споменава, че е в целевата група в кампанията на Луфтханза, след като е казал: „Лично аз ще го направя… Смятам, че наистина е забавно и едно чудесно начало за всеки, който иска да живее там. Това ти подарява страхотен спомен. Винаги можеш да върнеш името си обратно, въпреки че желанието ни е те да пазят името а ние да се гордеем с това.” казва той в заключение.

 

 
 
Коментарите са изключени