Програмата за кариерно развитие на easyJet стартира за четвърта поредна година

| от |

Водещата европейска авиокомпания easyJet започва тазгодишния подбор на студенти за своята програма за кариерно развитие през 2015 година. Стартирайки през 2011 г. и в момента карайки своята четвърта по ред година, програмата представлява двугодишен цикъл, който осигурява на одобрените кандидати практически опит в ключови отдели на авиокомпанията  като „Операции”, „Финанси”, „Инженерен отдел“,  „Информационни технологии”, „Търговска дейност”, „Маркетинг” и „Човешки ресурси”, с възможност за постоянна работа след завършването й. Студентите могат да кандидатстват на адрес http://careers.easyjet.com/graduates/ за местата за прием през 2015 година.

Програмата предлага на завършващите своето обучение студенти възможност да трупат опит в дейностите на авиокомпанията, както и да се включват в по-дългосрочни бизнес проекти. За период от две години те получават полезен търговски и оперативен опит чрез подкрепата на определен ментор.

Алита Бенсън, директор човешки ресурси в easyJet, заявява: „Щастливи сме да започнем подбора на студенти за нашата програма за 2015 година. Търсим хора, които имат толкова страст към авиацията, колкото и към обслужването на клиенти. Ние сме напълно ангажирани с отглеждането на нови таланти като осигуряваме изобилие от възможности за тяхното развитие“.

„еasyJet е динамично и забавно място и продължаваме да имаме реален растеж в момент, когато мнозина в авиационната индустрия изпитват затруднения. Програмата е отлична възможност за талантливите студенти да се учат от лидерите в индустрията и да развиват кариерните си умения“ – добавя тя.

Ким Макдонъл, мениджър работа с клиенти, който започва работа след изкарване на тази програма, споделя: „Беше много лесно за мен да взема решение да кандидатствам. Винаги съм искал да работя в авиационната индустрия и в края на моята магистърска програма през 2011 г., аз вярвах, че кариерната програма за развитие на еasyJet може да ми предложи най-много. Работих в разнообразни отдели и бях в състояние да управлявам растежа и развитието си – нещо, което в много голяма степен насърчават да правиш в еasyJet с помощта на твоя ментор.

Научих много за бизнеса, преминах страхотни обучения и работих върху различни бизнес проекти. След като завърших програмата, заех нова нова постоянна роля в екипа за работа с клиенти. Широкият спектър от опит, който натрупах по време на програмата означава, че мога наистина да помогна, да добавя стойност за бизнеса и за нашите клиенти, които летят с нас всеки ден“.

През последните 2 години еasyJet е получила над 3000 кандидатури. 42 студенти са участвали в програмата до момента и са назначени на постоянна работа от Европа и страни като Великобритания, Португалия, Италия, Гърция, Испания и Германия.

Крайният срок за подаване на документи е 11 януари 2015 година и одобрените кандидати ще бъдат поканени на финален етап за оценка в тренировъчната академия на еasyJet във Великобритания.

 
 

Режисьорът Тери Гилиъм загуби правата за „Човекът, който уби Дон Кихот“

| от chronicle.bg |

Дългоочакваното излизане на филма на Тери Гилиъм „Човекът, който уби Дон Кихот“ по екраните е поставено под съмнение, съобщи Контактмюзик.

Седемдесет и седем годишният сценарист и режисьор най-после показа филма си в рамките на кинофестивала в Кан миналия месец след няколкогодишни съдебни разправии, но започналата нова съдебна битка може да означава, че „Човекът, който уби Дон Кихот“ всъщност никога няма да се появи по екраните.

Парижки съд постанови, че правата над филма се притежават от продуцента Пауло Бранко, а не от Гилиъм. Следователно сега Бранко трябва да реши дали филмът да излезе по екраните.

Преди началото на кинофестивала в Кан той поясни, че проявил благоразумие, предоставяйки на организаторите „изключителното право“ да покажат „Човекът, кой уби Дон Кихот“ с участието на Адам Драйвър. Бранко все пак настоя, че решението няма нищо общо с други проблеми, свързани с появата на филма по екраните. „То не е в разрез с други решения, които вече бяха взети и ни предоставят правата над филма“, отбеляза той.

 
 

От Джейн Ръсел до Марго Роби: жените и банските през годините

| от chronicle.bg |

 

Модата в банските костюми претърпява толкова революции, колкото всеки останал аспект в модата. От времето, когато жените ходели по плажа само за разходка или чай, до наши дни, културата се е променила повече от впечатляващо.

Споменаваме този очевиден факт, защото когато погледнем как се е променил външния вид на плажуващата жена през години, пак не можем да повярваме, че преди един век  жените са ходели на плаж така:

maryal-knox-SL7

Всяко десетилетие има своя белег върху плажното облекло и то се вижда най-добре през фотоапаратите на големите фотографи, в които застават любимите актриси от миналите епохи.

В края на ХIХ век за жените на плажа е важал стриктен дрескод – рокля до коленете, която покрива тялото, обикновено черна, ограничаваща влизането в морето до потапяне на краката до коленете. След Първата световна война се появява първият цял бански костюм, наричан понякога майо, който обаче се свива след намокряне. След него идва революцията на бикините носени от Бриджит Бардо през 60-те, а после Кристи Бринкли през 70-те.

В някои случаи плажното облекло е много точен лакмус за етапа на културно развитие. В много случаи типичният бански костюм може да бъде белег на епохата. От първите дни, до момичетата на Бонд през Елизабет Тейлър и компания, днес ви показваме някои от култовите бански костюми на минали епохи. Вижте ги в галерията горе.

 
 

Дейвид Линч и вдъхновението за онзи смразяващ кадър в „Туин Пийкс: Завръщането“

| от chronicle.bg |

Феновете на Дейвид Линч знаят, че той не обича да обяснява намеренията си зад режисьорските си решения. Една сцена обаче от „Туин Пийкс: Завръщането“ е прекалено добра, за да устоят зрителите да не искат повече подробности директно от създателя на поредицата. Става въпрос за финалната сцена на епизода „Part 8″ от „Туин Пийкс: Завръщането“ – онази, в която младото момиче отвори устата си, а в нея влезе създанието кръстоска между жаба и муха. Дейвид Линч вдига завесата над този момент от кариерата си (и на редица други) в новата си книга, „Room to Dream“.

В откъс от книгата, публикуван от The New York Times, Личн разказва откъде е дошла идеята за този кадър и създанието в него. 

Всичко се случва, докато Линч е на ваканция из Европа. Той бил на борда на „Ориент Експрес“, пътувайки от Атина до Париж. На гарата в Югославия,  по време на почивката, Линч забелязва множество туристи как се втурват в една посока. „Всички отиваха към тези шарени шатри, където се продават оцветени напитки (които всъщност са просто вода със захар). Когато слязох от влака, стъпих в този мек прах, дълбок около 30 сантиметра, пълен с огромни насекоми, приличащи на жаби, които скачаха, летяха, излитаха и се връщаха обратно. От там ми дойде идеята за жабата-буболечка – тези неща просто попадат в света на „Туин Пийкс“.

Случката се развива прекалено рано, за да знае Линч, че огромните летящи насекоми ще свършат във финала на „Туин Пийкс“, но обяснява, че образът е изскочил в главата му, докато е пишел сценария на „Part 8″. Режисьорът завършва разказа си с кратък анекдот и не дава повече подробности зад една от най-абстрактните му сцени във филмите му.

„Всеки има свои теории за шоуто, което е прекрасно, и няма значение дали аз ще обяснявам моята теория.“ пише Линч в книгата. „Нещата имат своя собствена хармония и ако ти си верен на идеята, тогава хармонията ще си проличи, дори образът да е абстрактен. Можеш да го гледаш отново след 10 години и да го видиш в тотално различен начин, а може да видиш още нещо – но онзи потенциал ще бъде там, ако си бил верен на първоначалната идея.“

Припомняме си сцената:

 
 

Най-добрите филми на 2018 г. досега

| от chronicle.bg |

Юни вече е към края си и е време за традиционната равносметка на филмите през първото полугодие на 2018-та.

Като изключим редовната доза от манджата на Марвъл, която ще пренебрегнем (с едно изключение), годината дотук беше достатъчно разнообразна, така че да задоволи всеки вкус, като започнем от качествени независими филми, минем през най-доброто от европейското кино и стигнем до скъпите и комерсиални блокбъстъри на Холивуд.

Разбира се, днешната равносметка не е окончателна, тъй като знаем, че доброто кино пази най-силните си козове за есента и зимата (за да се класира за престижните награди догодина). Въпреки това могат ясно да се откроят няколко заглавия, които ще се въртят пред очите ни поне до началото на 2019-та. Тук трябва да направим уточнението, че за премиера на филмите в този случай се приема пускането им по киносалоните, а не премиери по фестивали, които за някои филми се случиха още в края на 2017 г.

Вижте в галерията горе най-добрите филми на 2018 г. досега.