Потребителското отношение и лоялност на клиентите на easyJet достигнаха рекордни нива

| от |

Авиокомпанията започва тестова програма за лоялни клиенти

Водещата европейска авиокомпания easyJet съобщи, че делът на резервациите от настоящи клиенти се е увеличил на 57%, в сравнение с 50% през 2010 г. Това означава, че над 37 милиона пътници извършват повторни резервации за пътуване с easyJet всяка година спрямо 25 милиона преди 4 години, което представлява увеличение с 50%. Цифрата при бизнес пътниците е още по-голяма – 62%. Лоялността на пасажерите поддържа ръста на приходите и контрола на разходите на easyJet, тъй като е много по-рентабилно да се запазват настоящите клиенти, отколкото да се привличат нови.

За да развива тази тенденция, авиокомпанията стартира тестова програма за лоялни клиенти, с която да възнагради най-редовните пътници. Програмата, която се провежда през последните три месеца и включва над 15 000 пътници във Великобритания, Франция и Швейцария, е добре възприета от тестова група – 91% споделят, че програмата е привлекателна за тях. Ползите за участниците включват повишаване на гъвкавостта на резервациите, гаранция на цената и специален телефонен номер за обслужване.

Изпълнителният директор на easyJet Каролин Маккол споделя: „Клиентите изпробват нашите услуги, харесват ни и се връщат при нас. Това е свидетелство за печелившата ни формула от ниски цени и приятелско обслужване, съчетани с ненадминатата ни мрежа. Популярни нови инициативи като фиксираното настаняване означават, че много хора изпробваха за първи път да летят с нас и ние сме абсолютно фокусирани върху лоялността, така че те да ни изберат отново след всеки полет. Ние се вслушахме в нашите пътници, за да разберем какво най-много ценят и да отразим това в тестовата програма. За разлика от традиционните авиокомпании, нашата програма за лоялност дава на пътниците ползи, които те наистина ценят“.

Нарастването на лоялността през последните няколко години се дължи на редица инициативи. еasyJet има популярната програма за членство еasyJet Plus, която предлага на клиентите неограничен избор на места в самолета, Bag Drop гише и Speedy Boarding, както и предстоящи въведения като добавянето на Fast Track сигурността на основните летища в началото на 2015 г. Всичко това дава възможност на пътниците да пътуват спокойно през летищата и на борда на самолетите.

В цяла Европа, членството EasyJet Plus е нараснало с 14% през последните 12 месеца, като нивата на задържане на клиентите в компанията са се покачили с над 30% за същия период. Потребителското признание за стойността от членството е особено популярно в страни като Испания и Португалия. easyJet участва и в трите водещи програми за лоялност – Nectar, RBS Your Points и Emirates Skywards – които дават възможност на членовете им да използват полетите на еasyJet чрез своите точки. еasyJet превозва повече от 65 милиона пътници годишно по над 700 маршрута в 32 страни.

 
 
Коментарите са изключени за Потребителското отношение и лоялност на клиентите на easyJet достигнаха рекордни нива