Потребителското отношение и лоялност на клиентите на easyJet достигнаха рекордни нива

| от |

Авиокомпанията започва тестова програма за лоялни клиенти

 Водещата европейска авиокомпания easyJet съобщи, че делът на резервациите от настоящи клиенти се е увеличил на 57%, в сравнение с 50% през 2010 г. Това означава, че над 37 милиона пътници извършват повторни резервации за пътуване с easyJet всяка година спрямо 25 милиона преди 4 години, което представлява увеличение с 50%. Цифрата при бизнес пътниците е още по-голяма – 62%. Лоялността на пасажерите поддържа ръста на приходите и контрола на разходите на easyJet, тъй като е много по-рентабилно да се запазват настоящите клиенти, отколкото да се привличат нови.

За да развива тази тенденция, авиокомпанията стартира тестова програма за лоялни клиенти, с която да възнагради най-редовните пътници. Програмата, която се провежда през последните три месеца и включва над 15 000 пътници във Великобритания, Франция и Швейцария, е добре възприета от тестова група – 91% споделят, че програмата е привлекателна за тях. Ползите за участниците включват повишаване на гъвкавостта на резервациите, гаранция на цената и специален телефонен номер за обслужване.

Изпълнителният директор на easyJet Каролин Маккол споделя: „Клиентите изпробват нашите услуги, харесват ни и се връщат при нас. Това е свидетелство за печелившата ни формула от ниски цени и приятелско обслужване, съчетани с ненадминатата ни мрежа. Популярни нови инициативи като фиксираното настаняване означават, че много хора изпробваха за първи път да летят с нас и ние сме абсолютно фокусирани върху лоялността, така че те да ни изберат отново след всеки полет. Ние се вслушахме в нашите пътници, за да разберем какво най-много ценят и да отразим това в тестовата програма. За разлика от традиционните авиокомпании, нашата програма за лоялност дава на пътниците ползи, които те наистина ценят“.

Нарастването на лоялността през последните няколко години се дължи на редица инициативи. еasyJet има популярната програма за членство еasyJet Plus, която предлага на клиентите неограничен избор на места в самолета, Bag Drop гише и Speedy Boarding, както и предстоящи въведения като добавянето на Fast Track сигурността на основните летища в началото на 2015 г. Всичко това дава възможност на пътниците да пътуват спокойно през летищата и на борда на самолетите.

В цяла Европа, членството EasyJet Plus е нараснало с 14% през последните 12 месеца, като нивата на задържане на клиентите в компанията са се покачили с над 30% за същия период. Потребителското признание за стойността от членството е особено популярно в страни като Испания и Португалия. easyJet участва и в трите водещи програми за лоялност – Nectar, RBS Your Points и Emirates Skywards – които дават възможност на членовете им да използват полетите на еasyJet чрез своите точки. еasyJet превозва повече от 65 милиона пътници годишно по над 700 маршрута в 32 страни.

 
 

Как се украсяват курабийки

| от chronicle.bg |

Обичате ли курабийки? Разбира се, че обичате! Сега както всичко обичано, така и те се развиват и то по много креативен начин.

В интернет през последните няколко години се появиха редица YouTube канали, които обръщат внимание специално на декорирането на курабийки за удоволствие на публиката. На тази тенденция не се обръща достатъчно внимание, а тя силно го заслужава.

Видеата с храна не са нещо ново. Има цели телевизионни канали, посветени на готвенето и гастрономията. Заради това, в момента като че ли наблюдаваме израстването на едно „ново“ изкуство до висотите на киното и музиката.

В момента могат да се намерят подобни компилации, които са дълги дори по 1 час, а акаунти, които предлагат такова забавление и в снимки освен видео, могат да бъдат намерени във всички социални мрежи. В Instagram има страници със стотици хиляди последователи, а видета в YouTube често имат милиони гледания.

 
 

Франция глоби Google 50 милиона евро

| от chronicle.bg |

Френският регулатор по защита на личните данни издаде глоба на Google от 50 милиона евро за нарушаване на GDPR нормите. Това е най-голямата GDPR глоба от европейски регулатор и първата, която се издава на някой от технологичните гиганти.

Французите се мотивираха с аргумента, че Google не е показвал достатъчно информация на потребителите за политиките си относно съхранение и ползване на лични данни, с които те се съгласяват. Според регулаторът компанията все още не е поправила грешките си.

GDPR задължава получаването на изрично съгласие от страна на потребителите със събирането на информация за тях. Съгласие, от което те могат да се откажат по всяко време.

Въпреки че глобата изглежда голяма, тя е доста малка в сравнение с максимумът, който се допуска в тази област. Той е до 4% от годишния доход на компанията. Това може да означава милиарди.

Глобата не е прецедент. През декември болница в Португалия беше глобена 400 000 евро за подобни нарушения, германска социална мрежа получи глоба от 20 000 евро през ноември, а австрийска фирма – 4 800 евро.

Говорител на Google каза, че компанията е „силно посветена“ на посрещне „високите изисквания за прозрачност и контрол“, които хората очакват. Отделно от този прецедент, Google търпи критики по отношение на боравенето с лични данни от потребителски групи в 7 други европейски държави.

 
 

„Deadpool 3″ ще бъде съвсем различен, казва Райън Рейнолдс

| от chronicle.bg |

Райън Рейнолдс каза, че в момента се работи по „Deadpool 3″, който ще поеме в съвсем различна посока. Тази година стават 1о откакто Рейнолдс за първи път игра Дедпул, в „X-Men Origins: Wolverine“. 

Въпреки успехите на франчайза, бъдещето му в момента е неизвестно, защото Disney е в процес по покупката на Fox – студиото зад всички X-Men филми.

Пред Variety, докато рекламираше премиерата на „Once Upon a Deadpool“ в Китай, актьорът каза „Deadpool 3″ в момента се прави и „ще поеме в напълно различна посока. Често, когато хората променят или освежават един персонаж, са закъснели с четири филма.“

Каквото и да е намислил, хубаво е, че Дедпул ще ни предложи нещо ново. Вторият филм не беше толкова добре приет, колкото първия, който пък беше критикуван за рециклиране на стари смешки и странни решения като това да гаджето му да умре в първите няколко минути. Явно Рейнолдс и сценаристите Рет Рийс и Пол Веник са си взели бележка от критиките. Напълно възможно е и сделката да оказва влияние – в следствие на нея Дедпул ще стане част от вселената на Спайдърмен, Блак пантър, както и други филми подходящи за по-малки деца.

Боб Игнър, изпълнителен директор на Disney, каза, че е готов да запази типичния за Дедул стил, но това не гарантира нищо.

 
 

12 роли в памет на Хийт Леджър

| от chronicle.bg |

Всички умираме, но някои оставят следа след себе си и тази следа стои дълго в умовете на хората.

Хийт Леджър беше един от най-талантливите актьори на времето си и си отиде толкова рано, че не може някак да не се ядосаме.

Хийт Андрю Леджър е роден на днешната дата през 1979г. в Западна Австралия. Има ирландски и шотландски произход. Живее в Западна Австралия до навършването на 16 години, след което напуска училище и се премества в Сидни с приятеля си Тревър Дикарло.

През  1999г. Леджър започва снимките на холивудския филм „10 неща, които мразя у теб“ , като в същото време има главна роля в австралийския филм „Две ръце“  с режисьор Грегор Джордан.

Хомосексуалната драма „Планината Броукбек“ обаче е филмът, в който талантът на младия Леджър се бетонира като безспорен.  За главната си роля във филма на Анг Ли получава номинация за Оскар и Златен глобус  за „Най-добър драматичен актьор“.

Един от последните филми, в които Хийт Леджър участва, е номинираният за ОскарI’m Not There“.

Там той е един сред няколкото актьори, пресъздаващи образа на певеца Боб Дилън.

Последната завършена лента с участието на актьора е „Черният рицар“ („The Dark Knight“) на Кристофър Нолан , продължението на „Батман в началото“ . Леджър изиграва ролята на Жокера , която в първата лента е пресъздадена от Джак Никълсън.

През ноември, в интервю за New York Times , актьорът заявява, че ролята го е изтощила и не успява да спи повече от два часа на денонощие, защото не можел да спре да мисли за снимките. Тогава той споменава, че едно сънотворно хапче не му стига и е принуден да взема второ, за да поспи поне час.

Хийт Леджър е намерен мъртъв в своя апартамент на 421 Broome Street в Ню Йорк на 22 януари 2008 г. в 15:26 часа местно време. В близост до тялото му са намерени сънотворни, отпускани с рецепта, както и опаковки от други препарати, които се продават свободно. Извършената аутопсия  не изяснява причината за смъртта на 28-годишния актьор. В резултат на проведеното разследване официално е съобщено, че причина за смъртта е „остро отравяне, предизвикано от комбинирания ефект на шест различни лекарства“.

В чест на рождената му дата, вижте 12 роли, в които може да гледате Хийт Леджър. В галерията горе.