Най-ужасяващите съобщения по време на полети

| от chronicle.bg |

Проблемът със сигурността по време на полети е основна грижа на повечето пътници. Много хора дори се страхуват да пътуват със самолет по тази причина. Разковничето в случая е да не се паникьосваме, когато сме на борда, колкото и трудно да е това. Защото паниката е най-лошият враг.

Дори да няма реална заплаха за живота на пътниците,  масовият стрес може да предизвика големи щети. Основна грижа за да не се стига дотам имат хората, които управляват самолета. Според някои пилоти трябва да се съобщава на пътниците за всички проблеми, които възникват по време на полета, дори и за най-маловажните. Това обаче винаги предизвиква в най-добрия случай стрес, неудобство, безпокойство, а в краен случай – паника, която ако си малко по-лабилен, може да те откаже да се качиш на самолет отново. Дори шеговитите съобщения често са взимани прекалено на сериозно.

Ето някои от стряскащите съобщения, правени от екипажа по време на полети. Историите са разказни от първо лице и наистина са се случили.

Седейки спокойно в самолета на път за Хелзинки с шефа ми (който се ужасява от полети), чухме съобщение на финландски и всички , които разбираха езика започнаха да си водят бележки. След това на английски, със спокоен тон, той каза: „Дами и господа, ще направим аварийно кацане на летището в Тампере (град във Финландия), самолетът гори, благодаря Ви.“ Извършихме аварийното кацане успешно. Оказа се, че е имало само пушек в пилотската кабина. Въпреки това шефът ми ме накара да му викна кола, която да го откара обратно във Великобритания.

 Преди няколко години по време полет от Дъблин до Париж екипажът пусна на запис вярното съобщение на английски: „Пилотът е активирал сигнала за затягане на предпазните колани“. Но на френски по погрешка пуснаха следното съобщение: „Залегнете и се пригответе за аварийно кацане“. Всички френскоговорящи моментално се паникьосаха, докато останалите се чудехме за какво е целият този шум.

Преди много години летях от Сан Хуан до Ню Йорк. Чу се гръм и светлините угаснаха. Беше ми се случвало и преди, затова не се разтревожих. Повечето пътници реагираха нормално. Светлините се върнаха и капитанът обяви: „Дами и господа, току що бяхме ударени от мълния“. Това вече накара пътниците да полудеят тотално. Някои започнаха да плачат, други – неясно по каква причина – започнаха да се катерят по седалките си. Един мъж от екипажа пребледня и за малко да припадне. Ако пилотът си беше мълчал щеше да е много по-добре.

Полет от Куала Лумпур на 28 юни 1982 г. попадна в облак от вулканична прах. Капитанът прави следното съобщение. „Дами и господа, говори пилотът на самолета. Имаме малък проблем. Всичките четири двигателя спряха да работят. Правим всичко по силите си да заработят. Надяваме се да не сте прекалено стресирани.“

Прелитайки над централна Индия: големи облаци изникнаха пред самолета и след малко той рязко започна да губи височина. Пилотът направи следното съобщение, първо на хинди и после на английски: „Дами и господа, бурята е много силна, ще направя всичко по силите си самолетът да кацне.“ Пребледнях целия и индиецът до мен ме попита дали съм добре. Попитах до дали е чул съобщението. Той отговори, че пилотът забравил да каже в съобщението на английски кратката, но успокояваща дума : „навреме“.

По време на полет от Куала Лумпур до Борнео пилотът направи следното съобщение: „Дами и господа, опасявам се, че ще се върнем обратно на летището в Куала Лумпур, тъй като имаме проблем с навигационната система. Проблемът не е толкова голям , когато летим над сушата, но когато сме над вода е сериозно.“ Имайки предвид, че пред голяма част от полета досега летяхме над водата, беше доста притеснително връщане.

„Дами и господа, говори капитанът на полета. В близост до Хонг Конг ще минем в периферията на тайфун в морето. Така че положението може да стане вълнуващо“. Беше истински ужас.

„Моля, затегнете предпазните си колани, в случай че спрем някъде непланирано… например в склона на някоя планина“…

На път сме да кацнем на Бермудите в студена януарска нощ, когато пилотът излиза и казва: „Ще се опитаме да кацнем, но може и да не успеем, затова ще продължим да се връщаме обратно докато можем, или докато имаме гориво.“

В съобщение за безопасно протичане на полетът: „Дами и господа, в случай на загуба на налягане , кислородните маски ще бъдат на ваше разположение. Ако не сте сами и с вас е някой, който се нуждае от помощ, сложете вашата маска, и после тази на съпруга ви.“

В полет от Дака до Катманду. 15 минути след излитане се чува съобщението: Дами и господа, връщаме се в Дака. Самолетът се повреди. Лошо.“

Миналия месец самолетът от Хонг Конг за Лондон тръгна със закъснение. Когато пристигнахме на Хийтроу пилотът ни напомни, че „е по-добре да пристигнем по-късно на този свят, отколкото по-рано на оня.“

На полет от Ню Йорк до Амстердам, пилотът ни каза: „Имам добра и лоша новина за вас. Добрата е, че има попътен вятър и ще пристигнем в Амстердам за рекордно бързо време. Лошата е, че друса доста.“

 
 

Порно актьор иска да го погребат в ковчег във формата на пенис

| от chr.bg |

Британският порно актьор Джони Рокард си е поставил за цел да събере 5 хиляди британски лири, за да може да бъде погребан, когато умре, в ковчег по поръчка под формата на пенис.

Дългият 180 сантиметра ковчег ще бъде оборудван и с тестиси и ще може да бъде управляван с дистанционно. Джони обяснява, че иска да се раздели с този свят по възможно най-стилния начин. Именно поради тази причина той привидял в пенис-ковчега най-вярното решение.

И тъй като никой от гробарите не би желал да го изпрати в последния му път, носещ на рамо „дървен костюм“ под формата на мъжки член, Джони предвидил монтирането на хидравличен механизъм, който ще постави в ерекция ковчега по време на траурната церемония. Той ще бъде задействан с дистанционно.

Истинското име на г-н Рокард е Джони Ленгли и преди време той се включи в кметската надпревара за град Бристол. Бившият порно идол е сигурен, че събере нужните му средства, защото никой досега не е бил погребван във вътрешността на подобие на мъжки полов орган.

 
 

Аспиринът помага в борбата срещу рака

| от chronicle.bg |

Американски учени от болничното заведение „Northwell Health“ в град Хънтингтън, щата Ню Йорк, установиха, че аспиринът върши работа в посока борбата срещу рака.

Ежедневната употреба на малки дози аспирин понижава риска от развитие на рак на яйчниците. До този извод дошли експертите, след като провели 13 изследвания с участието на над 750хил. жени.

Лекарите питали колко често те употребявали аспирин и нестероидни противовъзпалителни препарати като ибупрофен и напроксен.

Учените установили, че употребата на аспирин в малки количества снижава риска от отключване на рак на яйчниците с цели 10%.

Източник: сп. Medical express

 
 

Все повече стават прекратените поръчки на Tesla Model 3

| от chronicle.bg |

Прекратените поръчки на Tesla Model 3 набират сериозна скорост в последните няколко седмици. Според компанията Needham & Co. исканията за връщане на депозита за новата електрическа кола на достъпна цена вече надвишават заявките за купуването ѝ.

Средно една на всеки четири поръчки за Tesla Model 3 е прекратена, което е два пъти повече спрямо миналата година. Потребителите трябва да платят депозит от хиляда долара за резервация на колата, който компанията връща при отказ. След това трябва да платят още 2500 долара за избор на версия, а остатъка плащат при доставката на колата. Времето за чакане за получаване на Tesla Model 3 е от 4 месеца до 1 година и купувачите на базовия модел може да чакат чак до 2020 г.

От своя страна Tesla отрича това, че отказите изпреварват новите поръчки, и твърди, че е актуализирала времето за чакане, което вече е от 6 до 9 месеца.

 
 

С бира и вино към бащинството

| от chr.bg |

Бирата и виното са полезни за мъжете, които искат да станат бащи, защото подобряват качеството на спермата, съобщи в. „Дейли мейл“, позовавайки се на италиански учени.

Учените от Фондационе поликлинико в Милано са изследвали 323 мъже.

Ефектът се дължи на антиоксидантите в гроздето и на съединението хсантохумол в хмела, които предпазват клетките от увреждане.

Препоръчваното количество обаче е малко – около бутилка вино седмично, или няколко малки бири. То обаче може да е голяма утеха за мъжете с репродуктивни проблеми, на които обикновено забраняват всякакъв алкохол.

Допустимото количество алкохол е четири до седем единици седмично. Една алкохолна единица в Италия е 12,5 гр. Това са четири до седем бири от 330 мл.