shareit

KLM ще сервира наливна Heineken на борда си

| от chronicle.bg |

Самолетната компания KLM ще си партнира с Heineken за сервирането на наливна бира по време на полетите си. Досега разликата във въздушното налягане правеше невъзможно предлагането на наливна бира. Двете компании обаче твърдят, че са прекарали години в разработването на специален кег, който може да предложи добра наливна бира дори във въздуха. Бирата ще бъде сервирана на борда на редовен полет KL735 до Кюрасао, както и при специални полети и събития.

„Проектът на количката е резултат от едно уникално сътрудничество между KLM и Heineken, и се фокусира върху клиента. Прекрасно е да се види, как тези две водещи холандски компании са обединили усилията си за разработване на първата в света подобна система. Това е първият път, в който наливна бира се сервира по време на полет.“– споделя Мириам Картман, изпълнителен вицепрезидент за развитие на услуги на борда в KLM.

Бирата, която се сервира от количката, се доставя студена до самолета в кегове, които са затворени в силно изолирани черупки. Те съхраняват течността при подходяща температура, гарантираща студена наливна бира. Избрана група от кабинния персонал са преминали специално обучение, за да могат да предлагат перфектната бира на тази надморска височина, която по никакъв начин не се различава от наливната бира, която се предлага на земята.

KLM работи постоянно и развива иновационни проекти за подобряване комфорта на пътниците. На KLM и Heineken им отнема години, за да създадат количката, на която е монтиран иновативен кег. Кегът „BrewLock“ работи с въздух под налягане вместо с въглероден двуокис, тъй като налягането на въздуха в самолета е много по-различно от това на земята. Атмосферното налягане в кега компенсира ниското налягане на борда и създава налягане на крана.

„Ние, в Heineken, работим непрекъснато, за да гарантираме на нашите клиенти наслада от висококачествена бира, където и да са. Този нов диспенсър дава възможност на пътниците да пият истинска прясна наливна бира, което прави пътуването им още по-вълнуващо. “ – допълва Ленарт Борсма, маркетинг мениджър глабални иновации в Heineken.

Обединяването на силите с Heineken е част от визията на KLM за развитие на продукти, в които Холандия заема централно място. Холандският готвач Яков Ян Боерма, удостоен със звезда Мишлен, е съставил менюто за бизнес класата; предлага се специален коктейл „Летящият холандец“ от Болс; Марсел Вандерс е проектирал съдовете; Ян Таминиау – дизайнът на комфортна чанта. Униформите на кабинния екипаж на KLM са проектирани от Март Висер, докато Хела Йонгерус създава нов дизайн на интериора в салона. Пътниците от бизнес класата получават комфортна чанта и миниатюрна къщичка, част от колекцията на KLM от миниатюрни къщи от Делфт.

 
 
Коментарите са изключени