shareit

Изчезването на AirAsia QZ8501 или как да използваш Twitter правилно

| от |

Изпълнителният директор на AirAsia показа на света как да се използват социалните мрежи най-добре в извънредни ситуации. В неделя Airbus 320-200 с 162 пасажера на борда изчезва, изпълнявайки редовен полет между Индонезия и Сингапур. Самолетът изчезва от радарите малко след като пилотите поискват смяна на курса заради лошото време в района.

Тони Фернандес използва своя Twitter акаунт, за да успокои семействата на пътниците и да им покаже, че компанията прави всичко възможно, за да намери изчезналия самолет. „Това е моят най-голям кошмар, но ние няма да спрем,“ пише Фернандес в Twitter, където той има малко под 1 000 000 последователи. Голяма част от неговите туитове са ретуитвани над 2000 пъти, а компанията също така сменя фона на логото си от яркочервено на тъмносиво в знак на съпричастност.

„Като изпълнителен директор на групата аз ще бъда тук в тези тежки времена. Ние заедно ще се справим с това тежко изпитание,“ е едно от първите му съобщения в Twitter, където той проследява мисията по издирване на самолета.

Тони Фернандес променя имиджа на компанията след като става изпълнителен директор и така AirAsia става една от най-популярните ниско-бюджетни авиокомпании в региона. Компанията също така е и най-големият клиент на Airbus в Азия с доставени или поръчани над 450 самолета.


//Fin24, Reuters

 
 
Коментарите са изключени